Національний мобільний оператор "Київстар" у співпраці з Вінницькою міською радою та Вінницьким міським центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді послідовно реалізує програму безперешкодного виклику служб екстреної допомоги для вінничан з проблемами слуху та мовлення.
Після успішного впровадження SMS-виклику Швидкої допомоги "03" і Аварійної служби газу "04" компанія "Київстар" залучила до проекту "Почуй мене!" і Вінницьке УМВС. В рамках проекту "Київстар" забезпечив встановлення технічних і програмних засобів, а також комутацію й транслювання повідомлень до центру операторської підтримки. Для SMS-виклику міліції виділений спеціальний номер. Відправивши повідомлення на цей номер, люди з вадами слуху й мовлення зможуть викликати правоохоронців без сторонньої допомоги адже диспетчер УМВС отримуватиме на дисплеї всю необхідну інформацію включно з місцезнаходженням абонента, який надіслав SMS. Сьогодні у м. Вінниця таких людей з особливими потребами проживає більше 150 осіб.
Заступник Вінницького міського голови Андрій РЕВА: "Міська влада вдячна компанії "Київстар" за її активну участь у вирішенні гострих соціальних проблем жителів Вінниці. Реалізовуючи свою загальнонаціональну соціальну ініціативу "Для людей, для країни!" у нашому місті, "Київстар" забезпечив вінничанам з особливими потребами можливість виклику екстрених служб за допомогою SMS, а також постійно відгукується на усі соціально важливі запити громади".
Начальник Центру зв'язку УМВС України у Вінницькій області Віктор БОНДАР: "Люди з особливими потребами є найбільш уразливою категорією населення. Раніше через відсутність спеціальних засобів комунікації ці громадяни в екстрених ситуаціях лишались сам на сам з небезпекою. Тепер завдяки проекту "Київстар" вони можуть без сторонньої допомоги викликати міліцію і повідомити всю необхідну інформацію для оперативного реагування наших підрозділів".
Директор Київського регіонального управління "Київстар" Віктор СКЛЯР: "Людям з вадами слуху і мовлення важко самостійно викликати службу допомоги. Тож SMS-виклик рятувальників є чи не єдиним виходом. Тому в 2007р. у партнерстві із мерією та громадською організацією "Паросток" компанія "Київстар" розпочала впровадження проекту "Почуй мене!" - SMS- виклик служб порятунку. До програми вже залучено Швидку допомогу, Аварійну службу газу та міліцію. Приємно усвідомлювати, що ми робимо вкрай потрібну справу,- адже за повідомленням Вінницької міської станції швидкої допомоги минулого тижня саме завдяки SMS-виклику було вчасно надано допомогу 2 вінничанам".
Директор Вінницького міського Центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Світлана СУЛІМОВА: "Завдяки ефективній співпраці нашого Центру з "Київстар" реалізовуються нові можливості для покращення соціальної сфери міста та захисту інтересів людей з обмеженими фізичними можливостями. Сподіваюся, що інші компанії наслідуватимуть цей позитивний досвід взаємодії бізнесу і соціальних служб у розв'язанні нагальних проблем місцевих громад та служінні людям".
Механізм виклику міліції за допомогою SMS наступний: Розроблено спеціальний шаблон SMS-повідомлення, з яким ознайомлено всіх потенційних користувачів м. Вінниця. Саме такого формату повідомлення відсилатиметься абонентом у разі необхідності викликати міліцію.
Сформована і постійно оновлюється база даних людей із вадами слуху й мовлення.
Абонент відправляє з мобільного телефону повідомлення на спеціально виділений номер, після чого на дисплеї диспетчера з'являється вся інформація про самого абонента.
Диспетчер УМВС направляє наряд за вказаною в базі даних адресою після отримання SMS-виклику.
Наряд міліції здійснює виїзд.
http://invak.info/content/view/6606/1/
Після успішного впровадження SMS-виклику Швидкої допомоги "03" і Аварійної служби газу "04" компанія "Київстар" залучила до проекту "Почуй мене!" і Вінницьке УМВС. В рамках проекту "Київстар" забезпечив встановлення технічних і програмних засобів, а також комутацію й транслювання повідомлень до центру операторської підтримки. Для SMS-виклику міліції виділений спеціальний номер. Відправивши повідомлення на цей номер, люди з вадами слуху й мовлення зможуть викликати правоохоронців без сторонньої допомоги адже диспетчер УМВС отримуватиме на дисплеї всю необхідну інформацію включно з місцезнаходженням абонента, який надіслав SMS. Сьогодні у м. Вінниця таких людей з особливими потребами проживає більше 150 осіб.
Заступник Вінницького міського голови Андрій РЕВА: "Міська влада вдячна компанії "Київстар" за її активну участь у вирішенні гострих соціальних проблем жителів Вінниці. Реалізовуючи свою загальнонаціональну соціальну ініціативу "Для людей, для країни!" у нашому місті, "Київстар" забезпечив вінничанам з особливими потребами можливість виклику екстрених служб за допомогою SMS, а також постійно відгукується на усі соціально важливі запити громади".
Начальник Центру зв'язку УМВС України у Вінницькій області Віктор БОНДАР: "Люди з особливими потребами є найбільш уразливою категорією населення. Раніше через відсутність спеціальних засобів комунікації ці громадяни в екстрених ситуаціях лишались сам на сам з небезпекою. Тепер завдяки проекту "Київстар" вони можуть без сторонньої допомоги викликати міліцію і повідомити всю необхідну інформацію для оперативного реагування наших підрозділів".
Директор Київського регіонального управління "Київстар" Віктор СКЛЯР: "Людям з вадами слуху і мовлення важко самостійно викликати службу допомоги. Тож SMS-виклик рятувальників є чи не єдиним виходом. Тому в 2007р. у партнерстві із мерією та громадською організацією "Паросток" компанія "Київстар" розпочала впровадження проекту "Почуй мене!" - SMS- виклик служб порятунку. До програми вже залучено Швидку допомогу, Аварійну службу газу та міліцію. Приємно усвідомлювати, що ми робимо вкрай потрібну справу,- адже за повідомленням Вінницької міської станції швидкої допомоги минулого тижня саме завдяки SMS-виклику було вчасно надано допомогу 2 вінничанам".
Директор Вінницького міського Центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Світлана СУЛІМОВА: "Завдяки ефективній співпраці нашого Центру з "Київстар" реалізовуються нові можливості для покращення соціальної сфери міста та захисту інтересів людей з обмеженими фізичними можливостями. Сподіваюся, що інші компанії наслідуватимуть цей позитивний досвід взаємодії бізнесу і соціальних служб у розв'язанні нагальних проблем місцевих громад та служінні людям".
Механізм виклику міліції за допомогою SMS наступний: Розроблено спеціальний шаблон SMS-повідомлення, з яким ознайомлено всіх потенційних користувачів м. Вінниця. Саме такого формату повідомлення відсилатиметься абонентом у разі необхідності викликати міліцію.
Сформована і постійно оновлюється база даних людей із вадами слуху й мовлення.
Абонент відправляє з мобільного телефону повідомлення на спеціально виділений номер, після чого на дисплеї диспетчера з'являється вся інформація про самого абонента.
Диспетчер УМВС направляє наряд за вказаною в базі даних адресою після отримання SMS-виклику.
Наряд міліції здійснює виїзд.
http://invak.info/content/view/6606/1/