Мобільні оператори наживаються на кризі

necovi4

Житель
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Киев
Телефон
OnePlus 7 Pro
Окремі послуги для абонентів подорожчають на 10-85 відсотків
Учора представники двох найбільших операторів стільникового зв'язку країни - "Київстар" та ЗАТ "Український мобільний зв'язок" (ТМ МТС), повідомили, що незабаром вони підвищать тарифи на низку послуг для абонентів.


Однак, як стверджують підприємці, підвищення відбудеться в незначних обсягах та ніякої шкоди абонентам не завдасть. Утім, за словами експертів, такі кроки монополістів ринку можуть свідчити про втрату певного рівня рентабельності цими компаніями за надання послуг мобільного зв'язку, адже раніше МТС заявляла про оптимізацію своїх витрат у 2009 році в зв'язку з наслідками світової фінансової кризи.
Монополісти вдалися до "розвідки" боєм Як повідомили "Хрещатику" в компанії ЗАТ "Український мобільний зв'язок", уже з 1 грудня 2008 року підвищують вартість відправлення SMS-повідомлень.

Так, у більшості тарифних планів: "МТС Перший", "МТС Копійка", "МТС Вільний", їхніх варіаціях і низці старих тарифних планів, що випускають ще під брендом SIM-SIM, вартість повідомлень підвищують майже на 10 % - до 0,37 грн з 0,3 грн. Своєю чергою, у тарифі "МТС Безлімітний Без Контракту" вартість відправлення зросте аж на 85 % - з 0,2 грн до 0,37 грн. "Текстові повідомлення вже давно перестали бути недорогим "замінником" голосу, особливо враховуючи постійне зниження тарифів на голосовий зв'язок",- зазначила "Хрещатику" начальник прес-служби МТС Вікторія Рубан. За її словами, наразі послугою SMS користуються лише так звані хеві-юзери, для яких компанія передбачила оптовий продаж SMS. "Наша задача сьогодні - оптимізувати пропозицію для наших абонентів таким чином, щоб вони продовжували користуватися послугами мобільного зв'язку в звичному для себе обcязі, а можливо, і в більшому, не збільшуючи при цьому своїх витрат",- запевнила пані Рубан та пообіцяла, що пересічні клієнти не відчують на собі тягаря підвищення вартості SMS.

А вже з 20 листопада нинішнього року ЗАТ "Київстар GSM" планує підвищити вартість трансакції з переказу грошей з одного мобільного рахунка на інший з 0,25 грн до 1 грн. Як повідомляють представники компанії, вартість переказу становитиме 1 грн, починаючи зі 101 трансакції протягом календарного місяця. Намагаючись уникнути паніки серед абонентів та їх масового відтоку до інших стільникових операторів, представники монополістів ринку виправдовуються та наводять непереконливі аргументи. Так, за словами начальника відділу внутрішніх комунікацій і зв'язку з громадськістю Юлії Шилиної, "Київстар" вдається до таких заходів для запобігання фактів зловживання послугою "Переказ Грошей".

Однак, якщо навіть з одного номера протягом дня буде сто разів переказано гроші на рахунки інших абонентів, компанія зможе заробити 25 гривень. Однак введення підвищеної ціни після сотої трансакції та слова про зловживання якось не в'яжуться між собою: чому тоді оператор не введе підвищений тариф уже після першої трансакції?
Раніше своїх абонентів ввів в оману оператор мобільного зв'язку ЗАТ "Українські радіосистеми" (ТМ "Beeline"), яка самовільно підвищила умови тарифного плану "Максимальний", збільшивши щоденну абонплату до 8,95 грн та зменшивши кількість "безплатних" хвилин для дзвінків на мобільні номери інших операторів. Наразі компанія ЗАТ "Українські радіосистеми" намагається тиснути на журналістів газети "Вечірній Київ", лякаючи їх судовими позовами через публікацію про "специфіку" дії нових тарифів цього мобільного оператора. Намагаються не відставати від своїх колег і представники компанії "Київстар", які надіслали до редакція "Хрещатика" листа з виправданням, що цей оператор не є монополістом на ринку телекомунікаційних послуг.

Однак, за даними самої компанії, її прибутковість у 2007 році становила 4 млрд грн, обігнавши металургійну компанію "Арселор Міттал", яка заробила 3,8 млрд грн. І це не кажучи про прибутковість інших операторів мобільного зв'язку, які мають скромніший вигляд, аніж прибутковість "Київстару". Останній також випереджає своїх конкурентів за кількістю абонентів. Так за даними компанії AC&M Consulting, кількість абонентів цього оператора на ринку у вересні становила 23,45 млн осіб, а частка ринку стільникових послуг цього оператора - 42,3 % (МТС - 32,7 %, ТОВ "Астеліт" - 19,3 %, ЗАТ "Українські радіосистеми" - 4,3 %).
За словами експертів ринку, цілком можливо, що перегляд тарифів на окремі сервіси та послуги найбільшими операторами країни може свідчити про дві тенденції: їхня підготовка до зниження рівня прибутковості через низьку рентабельність окремих послуг, а також про можливе підвищення тарифів і на популярні сервіси та послуги. А підвищення вартості SMS за переказ грошей може свідчити про "розвідку" боєм,- наголошують експерти.


Ринок стільникового зв'язку вже перенаситився За даними компанії iKS-Consulting, наразі ринок мобільного зв'язку вже перенасичений присутністю операторів та стільниковими послугами майже на 120 %. Тому, за прогнозами експертів, наступного року на ринку телекомунікаційних послуг слід очікувати зниження проникнення мобільного зв'язку: оператори продовжать "чистку" своїх абонентів (виключення зі своєї клієнтської бази тих абонентів, які не здійснюють телефонні дзвінки протягом якогось конкретного терміну. - "Хрещатик"), тим самим збільшуючи показники ARPU (прибуток від одного абонента. - "Хрещатик").

Раніше про оптимізацію своїх витрат та перегляд прогнозів щодо прибутків у наступному році заявило керівництво компанії МТС. Зокрема, за словами технічного директора компанії Джефа Хаулі, компанія вирішила відтермінувати інвестиції в розвиток технічної бази компанії та в додаткові сервіси та послуги. Скорочення інвестицій, за словами пана Хаулі, що спричинені наслідками світової фінансової кризи, та бажання компанії уникнути збитків, аналогічні тим, що відбуваються в інших секторах економіки.

Перегляд тарифів та цін на окремі свої послуги з боку операторів зв'язку - очікуваний крок гравців на ринку, які намагаються утримати зростаючу в останні роки динаміку ринку та рентабельність праці на ньому. Отже, перегляд умов операторами не сильно, але вдарить по окремих категоріях киян, які щоденно витрачають у середньому приблизно 2,5 грн на день, а підвищення тарифів на послуги та сервіси створить ще більше незручних умов для абонентів, які таким чином економитимуть на розмовах та витрачатимуть менше коштів.
довідка "Хрещатика"

http://www.kreschatic.kiev.ua/ru/3425/art/1227126806.html
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Как-то не могу я сравнить повышение на 10 процентов цены смс и повышение цены аж 101-го перевода денег :) Если смс я пишу ежедневно, то деньги переводил последний раз пару месяцев назад.
А какой пафос, какой словесный ряд! "Кризис, монополисты, 85%". Хрэщатык....
 

Alex

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Телефон
Huawei P40
пусть повышают, имхо лайф с утелом им покажут "чия невистка всралася" :)
 
Зверху