Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
02.10.15
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Логика в случае ПБ работает далеко не всегда...
 

Zetonik

Заблокирован
Реєстрація
18.08.08
Місто
Львів
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

utwer, також в андроїд додатку Приват24 зникли всі карти, неможливо виконати жодну операцію. Через веб-версію все добре.
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

У меня в моб.приложении приват24 исчезли все карты, пишет нет карт, длбавить ? У кого-то еще исчезли ?

Карты на месте, но баланс отображается как-то не так.. Минимум по одной карте.
 
  • Like
Реакції: drmz

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А в моб .приложение заходит по смс или без него пускает ? У меня без смс пускает
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

подолью веселья в костер:
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

drmz, не дала? ;)
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Kritik,"ани чэки не беруть, пфъи"
наверное стоит пояснить, зачем мне он сдался: а затем, что по чудному стечению чек предыдущего клиента, снявшего 1к, на итоговом остатке был похож на мой остаток после снятия 5к, НО так как если бы Приват решил поиметь с моей выплатной карты как с кредитки.
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi RN8T, iPhone 7+
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, я не могу понять, почему мне не приходят коды подтверждения платежа в виде push-уведомления на в приложение на смартфоне, когда у меня есть доступ в Интернет и запущено приложение приват24 на android? Вы же писали, что в Sender в таком случае должно приходить, а оно ничего не приходит.
Аварія якась у них там сталася сьогодні. По всій країні система накрилася приблизно в 15 год.
Сьогодні пішов до термінала самообслуговування, щоб закинути гроші на картку. Як тільки вніс гроші в апарат і натиснув кнопку Оплатити, через кілька секунд термінал перегрузився і завис із зображенням чорного екрану із написом Linux. Я почекав 5 хв, апарат не завантажується. Думаю, перевірю із смарта Приват 24, гляну, чи гроші потрапили на мою картку. Заходжу - карт нема. Пішов у відділення Привату, щоб вияснити, що сталось, а там - колапс, жоден термінал не працює, каса не працює, система лежить. Працівники сказали, що система лежить по всій країні.
Провіряв я на телефоні приват 24 кілька разів протягом дня, але картки так і не з"явились в системі. Тільки-що ледве зайшов з компа через веб-версію, картки і гроші на місці. Зайти не міг, бо поки приходила на телефон смска з кодом, то сторінка обновлялась, і код вводити було нікуди. З 8-ї спроби вдалось зайти.
 

Черниговец

Заблокирован
Реєстрація
28.03.14
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А мне вообще карту заблокировали,
В связи с наличием неподтвержденных поступлений на Вашу карту банк принял решение ограничить движение средств по карте. На данный момент банк проводится расследование, ожидайте, пожалуйста, с Вами свяжется ответственный сотрудник. Вся необходимая информация передана ответственным специалистам. Мы прилагаем максимум усилий для скорейшего решения данного вопроса. Приносим свои извинения и надеемся на Ваше понимание.

На Вашей карте установлено ограничение в связи с мошенничеством. Для снятия данного ограничения Вам необходимо обращаться в ОВД или суд.
Подскажите, пожалуйста, возможно у Вас остались вопросы? Я с радостью Вам помогу.

Сказать я в шоке - ничего не сказать. Что такое неподтвержденные поступления? Куда обратиться чтобы быстрее проверили что-то там? Логика отличное, может сначала надо специалистам проверить, а потом блокировать карту?
Подобные случаи оказывается поставлены на поток - тут.
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Когда уже в П24, в архиве платежей сделают строку поиска получателя по фамилии/ФИО/первой букве ФИО?
Иногда полчаса не можешь найти человека чтобы оплатить... Приходится заново просить реквизиты...:dash1:
Вроде ж П24 развивают, а тут такую нужную мелочь и никак НЕ добавят.
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ctrl-F разве не вариант?
 
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Аварія якась у них там сталася сьогодні. По всій країні система накрилася приблизно в 15 год.
по суті, це лише розвиток проблем, які почалися ще в четвер вечером, просто воно іде по наростаючій... До речі, ситуація так і не іде на краще, в додатку П24 так і досі невірно показує баланс карт... Як же добре, що не тримаю там своїх грошей, хіба невеличкі суми.

upd. Очевидно, що це вигідно банку, наприклад позавчора вечером, коли я так і не зміг перевести гроші з інтернет карти на пластикову, прийшлось знімати кредитні з комісією:) Хто ж думав, що таке буде, якби знав, то взяв би з собою готівку
 

Prorab

Skylark
Реєстрація
21.11.07
Місто
Черноморск
Телефон
Redmi N8P
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

У меня в моб.приложении приват24 исчезли все карты, пишет нет карт, длбавить ? У кого-то еще исчезли ?
Сделал очистку данных и кеша приложения, залогинился по-новой, карты появились..
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Зверху