Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:

layman

Заблокирован
Реєстрація
31.12.16
Місто
Донецк<>Гуляйполе.
Телефон
Android permanently
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Я менял СИМку - память на 160 номеров и 3 в 1 .
Я менял утерянный, чуть меньше года назад, дали 2 в 1(сказали, что в наличии только такие), тоже 160 номеров. Может больше номеров лишь в продающихся новых старпаках Водафона?..
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Yozh16, скорее, что в зону АТО не поступали новые партии болванок и Вам выдали имеющиеся на тот момент болванки МТС.
 
Реєстрація
29.03.10
Місто
Запорожье
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Скажите у многих такой глюк? заменил сим карту на Usim, бывало не регилась карта при перезагрузке норм, потом участилось, а в последние дни раз по 15 в день((( а еще бывает выдает редко, sim "что-то там" на английском))) так нужно поерзать в разъеме симку и только тогда работает. что с ними за хрень?
естественно телефон менял, не в нем причина
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

romanista, нано-сім тонша за звичайну міні-сім. Можливий неконтакт. Спробуй в телефоні із нано-сім.
 
Реєстрація
29.03.10
Місто
Запорожье
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

а почему перезакрузка спасает, если не контакт то и после перезагрузки не регилась бы, и еще ошибку бывает выдает на ангийском(не помню точно) это же явно не неконтакт?
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

romanista, ну тоді с такими глюками пряма дорога в ЦОА МТС. Там кваліфіковані спеціалісти нададуть вичерпну відповідь. Ми можемо лише гадати.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

romanista, я замечал, что после какого времени телефон вместо USIM видит её как SIM. Перезагружаешь устройство и снова USIM... Благо, что эта карта на вспомогательный номер. :)

А так из сети не выпадает.
 

Tsa

Відсутній
Реєстрація
30.10.08
Місто
КИЇВ
Телефон
MI 8, Note 5, Droid X2
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Сьогодні провів заміну формата картки, на пластику є надпис 4G Ready USIM-карта. Констатація факту.
 

Stels

Заблокирован
Реєстрація
09.03.17
Місто
Днепр
Телефон
Samsung J3: Онлайн3G + RED S
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Друг рассказывал что восстановил карточку минуя звонок 111... :eek: Такое вообще может быть ?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Stels, да. Но необходимо пройти процедуру идентификации у сотрудника в магазине и предоставить ещё держатель карты и стартовый пакет. Ну, раньше было так.
 
Реєстрація
06.08.16
Місто
Запорожье
Телефон
Realme PadMini
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Друг рассказывал что восстановил карточку минуя звонок 111... :eek: Такое вообще может быть ?

Бесплатная замена симки, минуя звонок 111, производится только у оф.представителя кампании. Для этого требуется холдер(у меня не требовали) и старая симка - этот вариант не требует паспорта, если симки или холдера нет - только с документом. В салоне диллера - бесплатная замена только после создания заявки по 111 с паспортом , без холдера или симки. И да, в Запоре на Сталеваров, выдают симки Водафон с поддержкой 4g на 500 тел. контактов ( это салон диллера, но присутствует офпредставитель).
 
Реєстрація
19.10.10
Місто
Сумы
Телефон
nokia
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Бесплатная замена симки, минуя звонок 111, производится только у оф.представителя кампании. Для этого требуется холдер и старая симка - этот вариант не требует паспорта.

Для замены достаточно рабочей симки, Холдер и паспорт не требуют.
 

Tsa

Відсутній
Реєстрація
30.10.08
Місто
КИЇВ
Телефон
MI 8, Note 5, Droid X2
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

А в мене завжди паспорт просять, но то ж контракт :)
 
Реєстрація
15.04.10
Місто
Рубіжне
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Такое вообще может быть ?

Сегодняшняя история из личного опыта...
Жена утром жалуется, что телефон при попытке позвонить пишет "SIM-карта не зарегистрирована в сети". Беру телефон в руки, смотрю: сеть есть ("палочки" показывает), мощность сигнала: -65dBm 0asu. Выключаю-включаю телефон, вставляю sim-карту в другой аппарат - без изменений.
Звоню оператору со своего номера, называю номер, кодовое слово, а мне сообщают: вчера в 23.00 sim-карта была подана на блокировку/восстановление через Интернет-помощник...
Спрашиваю, как так? Ведь при входе в "Интернет-помощник предоплаты" необходимо ввести код из SMS, который приходит на телефон. Нет, говорит, там вошли через версию "для контракта", а там SMS не запрашивается, только логин-пароль.
Ок, говорю. Откуда пароль то узнали?.. Отвечают: так вам сбросили пароль на стандартный звонком оператору и назвав данные для идентификации.
Т.е. сработали так:
1. Звонок оператору для сброса пароля в Интернет-помощник.
Были названы какие-то идентификационные данные (какие - все понимают), откуда данные были взяты мне неизвестно, но подозреваю, что их спрашивают в гораздо меньшем объеме, чем при прямой "блокировке-восстановлению" sim-карты по звонку оператору.
2. Вход в Интернет-помощник для контракта, но вводятся данные номера предоплаты.
Там замена начального пароля на свой, блокировка sim-карты, заказ детализации на всякий случай, чтобы посмотреть кому-куда-когда-кто звонил, сколько денег на счету, какой ТП, история смены ТП, PUK-код и т.п. Заодно и будущие жертвы нарисовались: из детализации все замечательно видно.
После этого - номер уходит мошеннику, так как уже можно и оператору звонить - все ответы знаешь... И через Интернет-помощник заявку подавать - никто не мешает... И новых жертв искать, внимательно проанализировав детализацию.
Помогло только то, что я смог заблокировать операцию "блокировки sim-карты" до 9.00, т.е. мошенник просто не успел новую sim-карту получить и старая sim-карта снова благополучно заработала.
Остался только вопрос: что мешает этому мошеннику повторить свои действия заново и причем неограниченное количество раз?.. Данные то по sim-карте все остались у мошенника?...
Пока ограничился блокировкой "Интернет-помощника", отправил жену на замену sim-карты, чтобы PUK-код другой подвязался... Совет оператора "перейти на контракт" был отвергнут... ;) Попытаемся привязать номер предоплаты на паспорт жены, как-то там такая услуга была вроде...
Дальше - сижу, размышляю... Позвонит сейчас мошенник оператору, назовет три номера и... снова по кругу?... Это ж пи*дец, товарищи?...

Да, жене пришло два sms-сообщения в 23.00 и 23.10 о том, что "осуществлен вход в Интернет-помощник", но она естественно их проигнорировала...
 
Останнє редагування:

aurowl

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
09.06.12
Місто
міста Торецьк
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

А если заказать "сброс пароля для помощника" какой пароль становится?
 
Реєстрація
15.04.10
Місто
Рубіжне
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС


А с любого. С рассказом, что телефон забыл в машине, например... А кодовое слово - забыл. А три номера - проще простого, если есть чужая детализация, в которой вы "засветились". Да и соцсети - помогут...

Добавлено через 46 секунд
А если заказать "сброс пароля для помощника" какой пароль становится?

Обычно такой: 12345Mts
 
Останнє редагування:
Зверху