Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
Ну вот же человек целый день сражается с неведомым врагом
выкинуло из авторизованного сеанса и теперь ругается на неправильные явки\пароли. В отделении сказали, что до 3 часов будут регламентные процессинги мучать.
Приват пока все так же лежит.
Праздник на Гороховой улице.
Его ж не с банкомата выкинуло - надеюсь.. :)

З.Ы. И на финансах - ни одной жалобы сегодня :confused:
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Qwertивый, а АМКУ уже нашел или на финансах про АМКУ тоже не пишут?
термин АМКУ невпопад применяет,
контекста разговора не понимает,
ORLY :confused:
«Клиент предоставляет Банку свое согласие на представление информации, в том числе с ограниченным доступом и банковскую тайну, необходимую для выполнения органами Антимонопольного комитета Украины заданий, предусмотренных законодательством в случаях обращения последних.»

Добавлено через 8 минут
ПриватБанк, а расскажите мне, что у вас с финмониторингом.
Ситуация: человек приходит в отделение и заносит примерно 100-150 тыс.грн. наликом. На вопрос "откуда деньги" следует ответ: "мама и папа дали, откладывали с зарплаты". Не будет ли у человека проблем? Не заблокируют ли его деньги на счету?
[MENTION=4385]Sanyok77[/MENTION], тебе письмо от НБУ
http://red-forum.com/showpost.php?p=1398563&postcount=962
 
Останнє редагування:

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Ходив я недавно до Епіцентру. На касі баришня кричить: только не Приват!
Я кажу: Чому?
- сегодня не работают! у них что-то сломалось...
- але я нещодавно розраховувася і усе було гаразд
- ну если вьі хотите, мьі можем провести єксперимент
- давайте.... ну що? працює?
- странно, вам повезло!
- це тому що я золотий клієнт :)
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Може хтось не знає, старий чат у новому додатку Приват24 знаходиться за іконкою "24", ще перед тим як логінитись. Чи працює він - не знаю, не пробував, але старі повідомлення відшукав.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ

Mathias

Я - голос в ваших ушах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Киев
Телефон
iPhone XR, Huawei E5573
Я уже устал от подобных кульбитов кассирш, поэтому уже откровенно стебусь и развлекаюсь. Начиная с "а давайте все попробуем, я часто выигрываю в лотерее" до имитации волшебных действий над терминалом магическими пассами рук. Иногда это просто смешно, но чаще злобно смотрят, как на дебила :D
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Mathias, а чего с них стебаться, если приват уже притомил: последнюю неделю каждый день в разное время.
Хоть бы объявления-банер вывешивали.
 
Реєстрація
22.09.17
Місто
Донецкая область
Телефон
ZTE Blade L370
Ситуация такая: подходил к концу срок действия карты Универсальная (кредитка). Пенсионер пошел в отделение поменять на новую. Ему "втюхали" Универсальную Gold, описав все ее прелести и как с ней удобно, "забыв" упомянуть про ежемесячный платеж за участие в клубе (+личный банкир уведомил, что необходимо совершить покупки по этой новой карте в общей сумме 200грн: по 100грн за 2 месяца "для активации карты"). Вопрос: имеет ли право клиент обратится в отделение для замены столь замечательной карты обратно на обычную Универсальную (с учетом того, что кредит не погашен, однако ежемесячный платеж вносится регулярно и в полном объеме)?
 
  • Like
Реакції: drmz

Poison2029

Заблокирован
Реєстрація
21.04.09
Місто
Запорожье
Телефон
Wileyfox Swift 2X
ArtCalypso, клиент может позвонить на 3700, и сказать что его обманули 2 раза:
1. Его не предупредили, что голд-клуб платный
2. Его обманули насчёт "2-х покупок по 100грн за 2 месяца для активации карты".

И требовать сатисфакции. Например перевод в бесплатный голд-клуб.

Задолженность по кредитке гасится как обычно, нет разницы голд или неголд
 

Mathias

Я - голос в ваших ушах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Киев
Телефон
iPhone XR, Huawei E5573
Mathias, а чего с них стебаться, если приват уже притомил: последнюю неделю каждый день в разное время.
Хоть бы объявления-банер вывешивали.

Второй раз лежал уже Мастеркард, тут Привату выкатывать претензии бессмысленно. Ничего "каждый день" не замечал, не нужно утрировать.
 

Poison2029

Заблокирован
Реєстрація
21.04.09
Місто
Запорожье
Телефон
Wileyfox Swift 2X
ArtCalypso, добавлю ещё. В 99,99% случаев менеджер-обманщик не пойдёт на встречу.
И очень вероятно, что и начальник отделения не пойдёт на встречу. Т.к. скорее всего он в курсе происходящего, и дал на это своё добро.
Ради выполнения планов они пойдут на всё.
Поэтому я предложил сразу звонить на горячку, а не искать правды в отделении
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
ArtCalypso, право і можливість має у любому випадку, навіть якщо б його і не обманювали.
Моїй мамі, теж пенсіонерці, від разу як пенсіонерці, запропонували голд, бесплатно, користується по цей день і задоволена, особливо що не треба картки міняти щороку. Правда рік тому, за віком, забрали оплату частинами, а цього місяця, юоюсь, заберуть і КЛ... :(
Тож може і у вашого пенсіонера безкоштовна участь.
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
ArtCalypso, пускай зайдет сюда и проверит нет ли надписи о бесплатном голд-клубе - пенсионерам часто его оформляют просто так.. :)
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
[MENTION=18912]ArtCalypso[/MENTION], не надо искать как бы изобрести получше велосипед, вот решение Poison2029
, клиент может позвонить на 3700, и сказать что его обманули 2 раза:
1. Его не предупредили, что голд-клуб платный
2. Его обманули насчёт "2-х покупок по 100грн за 2 месяца для активации карты".

И требовать сатисфакции. Например перевод в бесплатный голд-клуб.
рабочее.
А можно никуда не звонить. Самому под пенсионером залезть в приват24 и в чате всё расписать. Если прошло много времени, то скорее всего абонку уже не вернут. Но на потребованную компенсацию дадут тот же голд клуб без абонплаты.

Добавлено через 1 минуту
від разу як пенсіонерці, запропонували голд, бесплатно,
Просто так не дают, может там на копилке уже >100500млн накапало:rolleyes:

Добавлено через 5 минут
Mathias, с чего бы утрировать - как 9-го полягло всё https://red-forum.com/showpost.php?p=1397980&postcount=37210, так каждый день очагово и проявлялось. Я 9-го видел толпы наивных в очередях, которые надеялись, что вот-вот, сейчас отпустит.
Но когда в басстерминале авторизация начала такое чудить, что ни в какие ворота, я понял, что не отпустит и по сусекам нашкрябал налички.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Просто так не дают, может там на копилке уже >100500млн накапало
САМЕ ПРОСТО ТАК!!! Ми прийшли переводити пенсію із VAB, ще жодних рахунків тоді не мали і про розмір пенсії вони теж іще не знали - і менеджер сказала: вас обрала система: "ми вам пропонуємо голд пакет - безкоштовно"... Можливо, якби не був присутнім - то б не повірив...
Додатковий пруф:
пенсионерам часто его оформляют просто так..
.
Оскільки ArtCalypso пише, що КЛ є, то значить, що пенсіонеру ще не стукнуло 70 і банк сподівається на довгу і плідну співпрацю - дай Бог вам усім здоров'я і безпроблемних банків...:)
Пис.пис. а от які пенсіонери - "сказочники" знаю і по мамі, і по численним тіткам, і по колишнім клієнтам. Так що довіряй, але перевіряй.
Qwertивый, а як по цьому посиланню дізнатись, що безкоштовний?

Добавлено через 8 минут
drmz, ось поляки пишуть у них теж мастери не працювали. http://www.rmf24.pl/fakty/polska/ne...ych-mastercard-usunieta-firma-prz,nId,2605959
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: drmz

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
idea, то не пруф, то местный забияка. Тогда проясняется, если переводили из другого банка, то по кредитному рейтингу и по ожидаемой пенсии голды дают. Я чет подумал, что пенсионер долгое время в привате был.

Мастеркард 12-го очень слабо может повлиять на авторизацию в сервисах привата с 9-го числа и на работу постерминалов привата, банкоматов, басстерминалов. Причем сервисы с упрощенной авторизацией, как то копилка, моивклады и приватбюджет работали(пускали), а которые с полной авторизацией просто не авторизовывали. А 13-го числа просто прицепили всплывашку "проводятся регламентные работы, пробуйте позже"

PS:в приложении у нас у всех уже новый чат и старые сообщения подтягиваются из кеша. Если их не хочется терять, то данные приложения лучше не чистить.
 
Зверху