Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
10.02.09
Місто
UA
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приватбанк блокирует/возвращает со своих карт обратно отправителю платежи в гривне с других банков

Написал на почту. В результате снова получил невменяемый ответ:

1)Просят прислать номер карты отправителя и получателя, которые я написал в предыдущем письме!
2)Просят прислать ID платежа. О каком айди идет речь при отправке через sendmoney.privatbank.ua или portmone.com!? Система нумерует транзакции ПОСЛЕ совершения, неважно успешно или нет.
3)Просят создать платеж, который я создал уже несколько раз на sendmoney.privatbank.ua, portmone.com и платеж явно не проходит по причине блокировки со стороны приватбанка, о чем собственно я и написал в письме.


Вывод: «ПриватБанк» явно нарушает права частной собственности, ограничивая безналичные расчеты.

Спасибо за обращение!
Мы проверили информацию по платежам с карты XXXXXXXXXXXX160, они были забракованны и сумма возвращена на карту отправителя. Для успешного проведеня платежа создайте, пожалуйста, новый платеж и напишите нам ID платежа, номер карты отправителя и получателя. Мы проверим платеж и поможем в успешном проведении. Будем рады длительному сотрудничеству!

11 января 2015 г., 18:27 пользователь RSUA <[email protected]> написал:
Здравствуйте,
не получается отправить платеж на карты приватбанка, как на личную так и на карты других клиентов приватбанка.

В частности вчера и позавчера пытался перечислить через sendmoney.privatbank.ua и portmone.com 1000 гривен с карты XXXXXXXXXXXX1601 на карту XXXXXXXXXXXX1790. Обе карты принадлежат мне. Финансовый номер телефона +38050XXXXXXX. Деньги списываются, но затем возвращаются приватбанком в банк эмитент карты отправителя перевода.

Сегодня попытался отправить 1900 грн. на карту XXXXXXXXXXXX7343, такая же ситуация, деньги возвращаются.


ПРОДОЛЖЕНИЕ:

12 января 2015 г., 10:30 пользователь <[email protected]> написал:

Создал,

скриншоты в приложенных файлах, в течении минуты платеж вернулся на карту, номера карт прежние.
Что дальше?


12 января 2015 г., 10:18 пользователь Quality management <help[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua> написал:
Для успешного проведения платежа создайте, пожалуйса, новый платеж и отправте данные платежа в ответном письме. Заранее спасибо за обратную связь!

12 января 2015 г., 10:07 пользователь <[email protected]> написал:
Здравствуйте,

Номер карты отправителя и получателя я Вам написал, платеж на Вашем сайте sendmoney.privatbank.ua, potmone.com не предполагает создания никакого айди, просто указывется номер карты отправителя и получателя.
О каком айди идет речь?

Просто снимите блокировку на проведение платежа.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

подскажите, через П24 как физ лицо я могу сделать оплату ЕСВ за ФОП, если да, то какая комиссия будет ?

utwer, добрый день.
Подобный платеж Вы можете совершить, как физ. лицо, в личном аккаунте Приват24 с помощью меню "Все услуги - платежи - по Украине".
Комиссии разные, в зависимости с какой карты совершаете платеж. Ознакомиться с комиссиями Вы можете на нашем сайте pb.ua/pay.
С уважением, ПриватБанк.
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION] почему перед оформлением в Приват 24 депозита в долларе, после этого % отображается меньше указанного (то есть прежний) ?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приватбанк блокирует/возвращает со своих карт обратно отправителю платежи в гривне с других банков




ПРОДОЛЖЕНИЕ:

12 января 2015 г., 10:30 пользователь <[email protected]> написал:

Создал,

скриншоты в приложенных файлах, в течении минуты платеж вернулся на карту, номера карт прежние.
Что дальше?


12 января 2015 г., 10:18 пользователь Quality management <help[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua> написал:
Для успешного проведения платежа создайте, пожалуйса, новый платеж и отправте данные платежа в ответном письме. Заранее спасибо за обратную связь!

12 января 2015 г., 10:07 пользователь <[email protected]> написал:
Здравствуйте,

Номер карты отправителя и получателя я Вам написал, платеж на Вашем сайте sendmoney.privatbank.ua, potmone.com не предполагает создания никакого айди, просто указывется номер карты отправителя и получателя.
О каком айди идет речь?

Просто снимите блокировку на проведение платежа.


rsua, добрый день.
Детальный ответ, касательно платежа, был предоставлен на Ваш e-mail с почты [email protected].
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
10.02.09
Місто
UA
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приватбанк блокирует/возвращает со своих карт обратно отправителю платежи в гривне с других банков

rsua, добрый день.
Детальный ответ, касательно платежа, был предоставлен на Ваш e-mail с почты [email protected].
С уважением, ПриватБанк.

По поводу ответа, очередная невменяемая отписка.
1. В ответе написано, что причиной является отсутствие истории платежей, хотя я на протяжении года неоднократно переводил деньги на указанную карту, если Вы поднимете историю платежей, то сразу сможете это заметить по номеру карты)
2. Кроме того, если получатель и отправитель является одним и тем же лицом, это объяснение не имеет никакой логики (это по переводу на вторую карту).
3. У меня есть паспорт, вебкамера и интернет (это к вопросу идентификации клиента).
4. Я заказал кроме того другую, виртуальную карту и создал платеж с нее, результат одинаковый....

Вывод: Либо сотрудники приватбанка что-то не договаривают, либо они сами не в курсе назревающих проблем в банке, либо просто "рукожопство" сотрудников.

В общем, не желаю гадать на кофейной гуще про ваши проблемы в банке.
У меня сложилось впечатление, что я со стенкой все эти дни общаюсь, желаю Вам всего наилучшего!
 
Останнє редагування:

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

У меня есть паспорт, вебкамера и интернет.
Крутой перец - после такого предупреждения все платежи банк обязан проводить вне очереди... :D
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

с карты для выплат либо с интернет карты буду платить


utwer, комиссия по данному платежу будет составлять 1% - минимум 3 грн.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

очень неудобно реализовано оплата услуг через терминал.

Если человек не клиент этого банка и не будет и вынужден платить услуги своего провайдера интернета через этот банк, только потому что у провайдера эксклюзивный договор с банком....

в частности, оплачивая 100 грн услуги, надо оплатить комиссию банка в 1 грн. Соответственно, надо внести 10 грн, только потому что терминал не принимает валюту другой кратности... бред

А сдачу надо переводить на мобильный телефон, ну не нужна эта сумма сейчас на мобильном, а более в наличном варианте...

вообщем, всё сделано ногами, как всё в этом банке...
 
  • Like
Реакції: rsua
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION] почему перед оформлением в Приват 24 депозита в долларе, после этого % отображается меньше указанного (то есть прежний) ?

GLOOMER, добрый день.
Позвольте нам подробно рассмотреть эту ситуацию. Направьте, пожалуйста, на [email protected] скриншоты с информацией по процентной ставке депозита и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли проверить информацию.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
30.05.13
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

У меня есть карта Универсальная с кредитным лимитом. Могу я к ней выпустить дополнительную, но так чтобы стара продолжала работать?

У меня есть карта для выплат, обещали сделать её пенсионной, но пока нет признаков этого. Могу я к ней выпустить дополнительную, но так чтобы стара продолжала работать? В отделении утверждают что это невозможно ну никак.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

очень неудобно реализовано оплата услуг через терминал.

Если человек не клиент этого банка и не будет и вынужден платить услуги своего провайдера интернета через этот банк, только потому что у провайдера эксклюзивный договор с банком....

в частности, оплачивая 100 грн услуги, надо оплатить комиссию банка в 1 грн. Соответственно, надо внести 10 грн, только потому что терминал не принимает валюту другой кратности... бред

А сдачу надо переводить на мобильный телефон, ну не нужна эта сумма сейчас на мобильном, а более в наличном варианте...

вообщем, всё сделано ногами, как всё в этом банке...

Black_Shef, добрый день.
При оплате наличными операция предусматривает сдачу, на экран терминала самообслуживания выводится сообщение, в котором предлагаются варианты перечисления сдачи на "Копилку", карту, мобильный телефон, благотворительность.

Карту для выплат, чтобы получить сдачу, всегда можно оформить в течении 15 минут и снимать наличные без комиссии в любом банкомате на территории Украины.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 39 минут
У меня есть карта Универсальная с кредитным лимитом. Могу я к ней выпустить дополнительную, но так чтобы стара продолжала работать?

У меня есть карта для выплат, обещали сделать её пенсионной, но пока нет признаков этого. Могу я к ней выпустить дополнительную, но так чтобы стара продолжала работать? В отделении утверждают что это невозможно ну никак.

Alef, добрый день.
Для "Универсальной" карты Вы можете оформить дополнительную карту с фото или "Универсальную с индивидуальным дизайном".
Стоимость оформления именной карты с фото - 50 грн.
Стоимость оформления карты "Универсальная с индивидуальным дизайном" - 99 грн.
Ознакомиться с картами Вы можете на нашем сайте pb.ua/ua/platezhnie-karty.

К пенсионной карте для выплат Вы, также можете оформить карту с фото и с индивидуальным дизайном. Стоимость оформления идентична, как и для "Универсальной" карте.
При открытии дополнительной карты, основная не закрывается и остается активной.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

очень неудобно реализовано оплата услуг через терминал.

Если человек не клиент этого банка и не будет и вынужден платить услуги своего провайдера интернета через этот банк, только потому что у провайдера эксклюзивный договор с банком....

в частности, оплачивая 100 грн услуги, надо оплатить комиссию банка в 1 грн. Соответственно, надо внести 10 грн, только потому что терминал не принимает валюту другой кратности... бред

А сдачу надо переводить на мобильный телефон, ну не нужна эта сумма сейчас на мобильном, а более в наличном варианте...

вообщем, всё сделано ногами, как всё в этом банке...
оплачивай на 99 за 100, или 109 за 110.
 
Реєстрація
05.04.10
Місто
Волноваха
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

1.Почему до сих пор не пришла пенсия ? Получал всегда 8-го
2. Как же использовать бонусы за покупки на карте Пенсионная ?
3. При переводе на сайте " С карты на карту " ,сумма просто через час (Слава Богу) вернулась назад ? Зачем тогда этот сервис ,если не переводит ?
 
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганськ
Телефон
Samsung Galaxy A30
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

1.Вопрос не по адресу. Скорее всего из-за праздников.
3.Забей, сервис уже давно нормально не работает. Тут многие про это писали, в ответ предложение писать им на почту. Считаю, что это ерунда поскольку проблема массовая, а соотвественно они должны сами чесаться её решать, если желают продвигать в массы.
 
Реєстрація
14.12.09
Місто
смт Білий Колодязь
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

очень неудобно реализовано оплата услуг через терминал.
в частности, оплачивая 100 грн услуги, надо оплатить комиссию банка в 1 грн. Соответственно, надо внести 10 грн, только потому что терминал не принимает валюту другой кратности... бред
Попробуй найди такой же терминал, но не в отделении банка, а в магазине (или торговом центре). И будет тебе счастье. Там везде от 1 грн.
 
Реєстрація
02.06.13
Місто
Каменец-Подольский
Телефон
Nokia 3310i
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

подходит к концу долгосрочное депо в привате открытое в П24. Депозит автоматом зачислится на карту открытия? Проценты тоже автоматом упадут на указанную карту при открытии?
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

подходит к концу долгосрочное депо в привате открытое в П24. Депозит автоматом зачислится на карту открытия? Проценты тоже автоматом упадут на указанную карту при открытии?
там автоматическая пролонгация, которую на следующий день можно закрыть самому в Приват 24. Если движения из отделения, то только там.
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Кто в теме объясните разницу «Оплата частями» и «Мгновенная рассрочка», точнее зачем пользуются вторым, если есть первое, дешевле ? Можно ли заюзать первую услугу с несколькими товарами в разных магазинах ? По какому графику идёт списание платежей, если я завтра сделаю оформление ?
 
Зверху