Показать сообщение отдельно
Старый 24.03.2020, 15:11   #4574
Пользователь
 
Аватар для матвей
 
Регистрация: 03.01.2016
Адрес: Чоп
Сообщений: 38
Сказал(а) спасибо: 13
Поблагодарили 29 раз(а) в 22 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Lukkyk Посмотреть сообщение
Який же з вас експерт коли не знаете що на другiй кришцi e пломба продавця , е тiльки доступ до ssd за який домовились що буде мiй , батарейка якщо б ви прочитали переписку то побачили що нормальна 3.07 вольта . Й доступ до планок памятi . Те що пiдкину другу планку свою не обговорювалось до покупки , визнаю тiльки в тому свою провину . Я й намагався з продавцем проблему вирiшити . Усi проблеми вiд бiдностi , обговорення ситуацii можна завершувати . Нiхто тут не намагаеться розiбратись що до чого , бачу тiльки корпоративну пiдтримку продавцевi
Як би вам сказати...Вам пропонувалося взяти ноут в штатній комплектації. Ви мали б якийсь термін для перевірки роботи того ноутбука і вже після того, коли все добре, могли б довстановлювати необхідне вам обладнання. Це ідеальний варіант таких от торгів. Вам запропонували обрати інший ноут, чому ви відмовляєтесь, якщо так впевнені що цей ноут проблемний?! Затримка перед запуском частіше за все через неправильний порядок пристроїв в автозапуску, виставте там він 1м і перевірте. А от вимикатися і підвисати може як через оперативку, так і битий ваш жосткий диск. На попередньому могло не бути проблем, так як розмітка на той час була інша і не чіпала биті кластери. Протестуйте його на помилки.
матвей вне форума   Ответить с цитированием