fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Сколе! Мені через тижень потрібне Сколе :(
Коли брав квитки, на 091-й, не думав, що буде така халепа. Бо на Київ-Сколе нічого не було :(
 
Реєстрація
29.03.10
Місто
Київ
Телефон
Samsung M12 (Life, Lyca)
Хто знає що означають літери після номера потяга: 84О, 84К, 84Д ?
 

dzidzio

Генерал Свинорильських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Волочиськ
Телефон
iPhone 14
Хто знає що означають літери після номера потяга: 84О, 84К, 84Д ?

Залізниця, з якої відправляється поїзд:
Д — Донецька Залізниця
К — Південно-Західна Залізниця
Л — Львівська Залізниця
О — Південна Залізниця
П — Придніпровська Залізниця
Ш — Одеська Залізниця
 
Реєстрація
15.12.15
Місто
Київ
Телефон
Pixel 7 Pro
PetroChorn, поясни, пожалуйста, в чем причина непродажи билетов на поезд 102 Киев-Херсон? В кц отбрехиваются мол все билеты выкуплены (ага, на весь июль, за 45 дней кто-то взял да выкупил). Специально придерживают продажу, пока не раскупят на все доп.поезда?

Добавлено через 26 минут
При том, на 102й можно купить билет от Киева до им.Т.Шевченко :mad: штооо???
 
Останнє редагування:
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
Продали его весь, долго спите. Может еще что-то выпадет за сутки и за несколько часов до отправления, но я бы на вашем месте искал что-то с пересадками или альтернативный способ добирания
 
Реєстрація
15.12.15
Місто
Київ
Телефон
Pixel 7 Pro
Продали его весь, долго спите
повторюсь: на весь июль нет билетов конкретно на 102 поезд. при этом на половину пути билеты есть, а также уйма билетов на дополнительные поезда того же маршрута
 
Реєстрація
16.11.10
Місто
Днепр
Телефон
Huawei E5770
Залізниця, з якої відправляється поїзд:
Д — Донецька Залізниця
К — Південно-Західна Залізниця
Л — Львівська Залізниця
О — Південна Залізниця
П — Придніпровська Залізниця
Ш — Одеська Залізниця

007 Ш Харьков - Одесса, Харькое не Одесская, 059 К Харьков - Одесса, Харьков не Юго-Западная жд.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Это доп код номера. На сети может быть два поезда с повторяющимся цифровым номером (но маршруты не пересекутся географически), но буквенный код - нет. Чаще всего на сети УЗ дают код как указано выше но это не строго обязательно.
Бывает иногда еще вторая буква - так называемая нитка вагона.
 
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
повторюсь: на весь июль нет билетов конкретно на 102 поезд. при этом на половину пути билеты есть, а также уйма билетов на дополнительные поезда того же маршрута

Ну и? На него ведь не только с Киева билеты берут, Кто-то взял с Т.Шевченка до Николаева или Херсона вот вы и видите билет на пол маршрута.
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
PetroChorn, поясни, пожалуйста, в чем причина непродажи билетов на поезд 102 Киев-Херсон? В кц отбрехиваются мол все билеты выкуплены (ага, на весь июль, за 45 дней кто-то взял да выкупил). Специально придерживают продажу, пока не раскупят на все доп.поезда?

Добавлено через 26 минут
При том, на 102й можно купить билет от Киева до им.Т.Шевченко :mad: штооо???
Петруха Чорномор далёк от билетной кухни по своей компетенции, но по своим личным наблюдениям могу сказать, что есть определённые ограничения для некоторых станций, мне самому мне всегда понятные. Самому, примером, приходилось ехать совсем недавно из Одессы до Знаменки с "пятихатским" билетом, бо ближе свободных мест не показывало, даже до Александрии, а Пятихатки было валом. Пришлось идти на некоторую переплату, чтоб выйти себе в Знаменке, ближе проплаченного расстояния. Можно было бы затеять процедуру возврата разницы (пассажир имеет такое право, согласно Правилам), но не хотелось связываться, да и сумма возврата разницы была бы очень символичной, да и не было на то особо времени.
А все билеты распродать - просто такого не бывает. Их выводят в продажу каждый день небольшими порциями, другое дело, что на популярные направления они улетают очень и очень быстро!

Добавлено через 17 минут
007 Ш Харьков - Одесса, Харькое не Одесская, 059 К Харьков - Одесса, Харьков не Юго-Западная жд.
Данными буквенными индексами с номерами поездов (вместе номер и буква образуют так называемый шифр поезда) обозначаются необязательно поезда конкретных дорог (точнее, депо и участков, так как сейчас единая Пассажирская Компания, полностью автономная и независимая от отдельных дорог) формирования, а больше - дорога начальной станции отправления данного состава поезда.
Примером, поезд 148/147 Одесса - Киев, состав Одесский. При отправлении из Одессы он имеет шифр 148Ш, а при отправлении из Киева - 148К. То же самое и поезд 146/145 Измаил - Киев, состав Югозападный (киевский). При отправлении из Измаила и Одессы на Киев он имеет шифр 146Ш, а при отправлении из Киева - 145К. Вроде так было. Но - не факт, не всегда такая закономерность была строгой.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
29.03.18
Місто
🟦🟨
Телефон
Піксель
Те саме з потягом 26 Львів-Одеса,Одеса-Львів. Відсутні квитки на всі вагони на весь липень! В чому причина?
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Сезон відпусток, закінчення епохи бідності, держава в смартфоні)) Ви наче вперше в гарячий сезон зібралися на відпочинок. Білети на найзручніші рейси розгрібають в день відкриття за 45 днів. На 14.08 квитки ще є.
 

dzidzio

Генерал Свинорильських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Волочиськ
Телефон
iPhone 14
Поясніть хтось, чому при заповненості овер 90% і відсутності у продажі вільних квитків на поїзд №70 Маріуполь-Львів, і №357 Київ-Рахів являються збитковими?
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Компанія-прокладка роками заробляла на онлайн-продажу залізничних квитків десятки мільйонів гривень
Розробник онлайн-системи продажу квитків — ТОВ «Уніт» — став «прокладкою» між Укрзалізницею та клієнтом при купівлі квитків через інтернет. Так, лише впродовж 2017—2018 рр. керівники цієї приватної компанії в змові з колишніми працівниками Укрзалізниці заволоділи коштами товариства на загальну суму майже 51,2 млн грн. Усі факти щодо незаконної діяльності передані до правоохоронних органів. Про це повідомив директор філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Укрзалізниця» Олександр Войтко.

За його словами, «Уніт» розробив сайт онлайн-продажу квитків booking.uz.gov.ua таким чином, щоб при оплаті квитків банківськими картками використовувався платіжний шлюз. «Це фактично платіжний майданчик-посередник між сайтом продажу квитків та банками-еквайрами, через який проводяться транзакції купівлі-продажу квитків. У ході перевірки ми встановили, що, як не дивно, компанія-розробник прописала на сайті власний платіжний шлюз — Plategka.com. Після чого вони уклали низку «ексклюзивних» угод з банками-еквайрами в якості «агента», згідно з якими банки зобов’язані виплачувати ТОВ «Уніт» так звану «винагороду агенту» в розмірі 0,8 % за кожну успішну транзакцію купівлі пасажирами квитків», — зазначив Олександр Войтко.

Укрзалізниця вважає такі дії незаконними, адже угода між Укрзалізницею та ТОВ «Уніт» не передбачала використання шлюзу компанії-розробника. «З метою відновлення справедливої конкуренції під час продажу квитків Укрзалізниця оголосила відкриті торги щодо закупівлі двох послуг: платіжного шлюзу та підтримки веб-сервісу. Одразу після цього ТОВ «Уніт» було розпочато компанію з блокування зазначених закупівель шляхом системного подання необґрунтованих скарг до Антимонопольного комітету України. Укрзалізниці все ж таки вдалося провести відкриті торги в системі Prozorro. Переможцем підтримки веб-сервісу була обрана інша компанія, яка запропонувала найбільш економічно вигідні умови. У зазначених торгах також брало участь ТОВ «Уніт». Процес підписання договору зараз знову заблоковано ТОВ «Уніт» шляхом надання чергової скарги до АМКУ.

Відкриті торги на закупівлю платіжного шлюзу також вдалося провести. Натомість, не бажаючи відмовлятися від впровадженої схеми, посадові особи ТОВ «Уніт» заблокували закупівлю шляхом подання позову до Окружного адміністративного суду м. Києва. Судом видано ухвалу, що забороняє розгляд тендерних пропозицій до вирішення справи по суті. При цьому «Уніт» продовжує отримувати зазначену вище агентську винагороду без договірних відносин», — підкреслив директор філії.

Крім того, Укрзалізниця останнім часом все частіше фіксує збої в системі онлайн-продажу квитків booking.uz.gov.ua, які дивним чином збігаються з результатами торгів не на користь ТОВ «Уніт». «Фактично приватна компанія займається шантажем Укрзалізниці, не даючи можливості на законних підставах провести відкриті торги. Ми закликаємо правоохоронців провести детальне розслідування наданих фактів правопорушення. Також перевізнику мають бути повернуті кошти, незаконно отримані компанією «Уніт» під час продажу квитків без наявності договору», — зазначив Олександр Войтко.

У ситуації, що склалася з ТОВ «Уніт», Укрзалізниця ухвалила рішення про розробку власної системи онлайн-продажу квитків. «Ми вже розпочали розробку альтернативного сервісу та звернулися до провідних банків країни з пропозицією підписати прямі договори на використання їх шлюзу, без компаній-посередників. Після отримання пропозицій буде обрано найбільш вигідну. Впевнений, це дасть змогу навіть знизити вартість квитків», — резюмував Олександр Войтко.

Наразі через інтернет пасажири купують у середньому 110 тис. квитків на добу. Загалом в онлайн-системі компанії реалізується 56 % проїзних документів, і популярність ресурсу постійно зростає. Саме тому ефективне функціонування онлайн-сервісу з продажу квитків сьогодні є пріоритетним завданням компанії, підкреслюють в Укрзалізниці.
 

Mathias

Я - голос в ваших ушах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Киев
Телефон
iPhone XR, Huawei E5573
Поясніть хтось, чому при заповненості овер 90% і відсутності у продажі вільних квитків на поїзд №70 Маріуполь-Львів, і №357 Київ-Рахів являються збитковими?

Для того, чтобы ответить на этот вопрос, откройте букинг и посмотрите порядок цен на поезд 105/106. А потом на 70й. Указанные убыточные поезда не окупают затрат на своё курсирование даже при полной загрузке по двум причинам. Первая - они изначально убыточны из-за социальной функции, нужно чтобы билет на эти поезда смог себе позволить среднестатистический пассажир, дабы не возникало социального напряжения и разрыва родственных связей, блаблабла.

Вторая - как вы наверняка заметили, 4 из 5 поездов курсируют по очень длинным маршрутам со временем пути 18 часов и более (мариупольский 103/104 только 15-16), соответственно затраты на тягу несоизмеримо больше, чем у флагманских ночников, на 100% оккупировавших топ-5 прибыльных. В основном там время пути до 10 часов.

Также давайте не забывать, что пассажиров, едущих, например, изо Львова в Мариуполь, далеко не 100%. По дороге человек может сесть в Тернополе и выйти, например, в Хмеле или Виннице. При этом место, которое могло бы принести прибыль по полному маршруту, вылетает из продажи, и его можно купить только на участке Львов-Тернополь и, к примеру, Винница-Мариуполь. А это недополученная прибыль, даже если на этом месте за один оборот проедется 5 человек на разных отрезках. На флагманских ночниках типа 63/64 остановок заведомо мало, поезд идёт быстро и в основном на нём едут из конца в конец, что в свою очередь, вкупе с конским ценником на билеты, обеспечивает хоть какую-то прибыльность.

И это я ещё не считал потери на тяге при бесконечных разгонах-торможениях у каждого столба, а если это ещё и тепловоз, ууу...

Всё вышеперечисленное можно критиковать по существу, но вряд-ли я сильно далёк от истины.
 
Останнє редагування:

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
(мариупольский 15-16
Мариуполь-Львов 28 часоа.

Добавлено через 15 минут
vlad_g, Поезда из Мариуполя (84,104,70) - это в основном раздолбанные старые вагоны, повышать ценник планируется после замены составов. Пример - поезд 9/10, где состав отКВРенный, но и ценник 2,5х по сравнению с 84 и 104. И все равно билеты улетают
 
Останнє редагування:
Зверху