Генератор електрогенератор бензогенератор

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
Реєстрація
01.07.18
Місто
Січ
Привезли на комунальне підприємство міста генератор Aman CB650, sn GV77709A, cn 407SI.VTA25G5.650
KVA 650
KW 520
400 вольт, RPM 1500
Двигун: Cummins VTA-28-G5
В доках двигуна написано "24 VDC, CCA 1200-1400"
Інструкції немає, виробника такого вже не існує. Спитати ні в кого. В Європі забули завантажити аккумулятори, бо немає дна в генетаторі.

1) По обидва боки йдуть кабелі, судячи з наявності перемичок, то по обидви боки по 2 аккумулятори ставиться 12 вольтові. Бо видно 2 стартера з обох боків. Я правильно розумію що потрібно 4 12 вольтових аккумулятори? Кожен повинен бути 1200а чи 600а? Коли послідовне підключення, то пусковий ток суммується чи ні?
Бо в інтернеті бачу только 2 аккуми і все
2) Після усіх підключень, як його запустити? Просто натиснути червону кнопку?
3) Може хтось допоможе знайти документацію на нього хоч якусь?
Найдите контору под первый пуск и дальнейшее обслуживание. Мало ли что было с этим генератором до передачи . В Днепре это не должно быть проблемой.
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
В Днепре это не должно быть проблемой.
Ще й яка проблема. Моя контора має два генератори, на 80 та 160 кВт. Так ось, для підключення та першого пуску знайшли контору без проблем. А ось з обслуговуванням ну дуже все погано! Майже відсутня подальша підтримка.
 

romera

Я - поважний Свинорил!!!
Реєстрація
16.11.16
Місто
Одесса
Телефон
HX4700, SE910i, N72
Привезли на комунальне підприємство міста генератор Aman CB650, sn GV77709A, cn 407SI.VTA25G5.650
KVA 650
KW 520
400 вольт, RPM 1500
Двигун: Cummins VTA-28-G5
В доках двигуна написано "24 VDC, CCA 1200-1400"
Інструкції немає, виробника такого вже не існує. Спитати ні в кого. В Європі забули завантажити аккумулятори, бо немає дна в генетаторі. Перед відправкою його повністю обслужили, та перевірили.

1) По обидва боки йдуть кабелі, судячи з наявності перемичок, то по обидви боки по 2 аккумулятори ставиться 12 вольтові. Бо видно 2 стартера з обох боків. Я правильно розумію що потрібно 4 12 вольтових аккумулятори? Кожен повинен бути 1200а чи 600а? Коли послідовне підключення, то пусковий ток суммується чи ні?
Бо в інтернеті бачу только 2 аккуми і все
2) Після усіх підключень, як його запустити? Просто натиснути червону кнопку?
3) Може хтось допоможе знайти документацію на нього хоч якусь?
Доброго ранку.

1. По АКБ - треба чотири АКБ, кожна з пусковим током 1200-1400. Таблиця переводу ССА в EN нижче за посиланням.

2. При послідовному підключенні пусковий ток не сумується. Картику прикріпив нижче для наглядності.

3. Сервісний мануал силової установки закинув на файлообмінник, посилання нижче.

Що треба зробити: ТО силової установки. фільтри, мастило. Перевірити на воду у паливі. Прокачати.
це звичайний дизель. Нічого страшного там немає. Він трошки величенький - 28 літрів. Але це просто дизель.

Після підключення всіх силових кабелів і АКБ - робити тестовий запуск.

Ви все зможете, обслуговувати самостійно силову установку також.

Якщо якісь значні проблеми з дизелем - викликаєте автоспеца по дизелям.

По електриці там не повинно бути проблем, агрегат надійний. Любий електрик зможе розібратися.

Все добре і у вас все вийде як треба.

Таблиця ССА в EN

Service manual VTA28-G5
 

Вкладення

  • ECAB3E0A-398D-443D-80CE-CA876D281749.jpeg
    ECAB3E0A-398D-443D-80CE-CA876D281749.jpeg
    39.3 КБ · Перегляди: 14
Реєстрація
25.07.09
Місто
Днепропетровск
Привезли на комунальне підприємство міста генератор Aman CB650, sn GV77709A, cn 407SI.VTA25G5.650
KVA 650
KW 520
400 вольт, RPM 1500
Двигун: Cummins VTA-28-G5
В доках двигуна написано "24 VDC, CCA 1200-1400"
Інструкції немає, виробника такого вже не існує. Спитати ні в кого. В Європі забули завантажити аккумулятори, бо немає дна в генетаторі. Перед відправкою його повністю обслужили, та перевірили.

1) По обидва боки йдуть кабелі, судячи з наявності перемичок, то по обидви боки по 2 аккумулятори ставиться 12 вольтові. Бо видно 2 стартера з обох боків. Я правильно розумію що потрібно 4 12 вольтових аккумулятори? Кожен повинен бути 1200а чи 600а? Коли послідовне підключення, то пусковий ток суммується чи ні?
Бо в інтернеті бачу только 2 аккуми і все
2) Після усіх підключень, як його запустити? Просто натиснути червону кнопку?
3) Може хтось допоможе знайти документацію на нього хоч якусь?
Есть к генератору ключ с лейблом и номером 405. Доноры сказали что это какието "стандартизированные ключи для электрического оборудования". Но этот ключ не подходит к другим замкам, на которых написано 406 и 407.
Кто то узнает этот лейбл? Можно где то достать такие ключи?
 

Вкладення

  • photo_2023-02-18_12-27-30.jpg
    photo_2023-02-18_12-27-30.jpg
    106.9 КБ · Перегляди: 12
  • photo_2023-02-18_12-27-28.jpg
    photo_2023-02-18_12-27-28.jpg
    93.2 КБ · Перегляди: 12

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi RN8T, iPhone 7+
Можно где то достать такие ключи?
Думаю в більш-менш великому ларьку "дублікати ключів" заготовки будуть в наявності.
Абсолютно згідний. Це звичайнісінький ключ для замка англійської системи. З такими заготовками в нормальному ларьку не має бути жодних проблем. А номери і маркування - це виробник замка маркує для себе.
 

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
[Передмова]Грудень22, на піку ринку, купив геморатор. Можна сказати, пощастило "по місцю", через пару вулиць. Чоловік купив п'ятикіловатного дизелька, а звичайного алюмінєвого китайця на 2кВт (купленого задовго до війни і небита-некрашена-пробіг_не_скручений з невеликим напрацюванням) продавав. Стан чудовий, працює (наче) норм. Поворожив по свічці - трохи богатить суміш, але в межах допустимого.[/Передмова]
Поміняв олійку, заодно свічку, додав лічильник мотогодин-тахометр та "вольт-ампер-ватт-таінше-метр", відрегулювати карб - забИв. Працює та й хай працює.
Трохи тюнінгу напілінгу генератора.
Поставив "безконтактний" лічильник мотогодин (ну і тахометр за сумісництвом) - щоб не думати "а скільки ж він напрацював і коли робити ТО" (зафіксував до рами стяжками).
А також "врізав" у вільне місце на панельку "вольт-ампер-ватт-ватт*годин метер". Єдине, що не зовсім сподобалося - екран при погляді "зверху" погано читається.

Майже не користувався (тотальні блекаути обійшли стороною). Нещодавно були два аварійні відключення, одне з них на 8 годин. Помітив трохи дивну річ. На навантаженнях до 1кВт все ок. Свої 2кВт номіналу теж тримає, але звук двигуна не зовсім подобається. Саме противне - якшо вимикається (так, саме вимикається - бо увімкнення відпрацьовується без просадки) потужне навантаження, йде короткий "всплеск" напруги до 270-275В. Вхідне реле напруги в електрощитку це бєзобразіє відсікає, але така робота не є норм.
Почав шукати причину. Пам'ятаю про багату суміш. AVR робоче, положені 230В тримає стабільно (за виключенням тих моментних всплесків). Подивився на оберти та частоту струму - от тут біда на навантаженнях, просідає до 1400rpm та 46Гц. За рецептами ютуберів перевірив центробіжний регулятор. Підрегулював карб (гвинтик "якості" суміші холостого ходу та гвинтик "кількості" положення дросельної заслонки), виставив центробіжним регулятором 50Гц-1500rpm на максимальному навантаженні (без навантаження виходить 53Гц, причому частота двигуна та струму регулюється тільки ним, а не карбом), перевірив хвилин 30, підключивши хату - "всьо чьотко". І при навантаженні двигун працює рівно та приємно, і оті кляті всплески напруги пропали, і нагар на свічці правильного-приємного кольору.
Судячи з отих інторнетів, невідрегульований геморатор (який наче і нормально працює, але не на всі 100% нормально) доволі поширене явище.
 
Реєстрація
11.03.13
Місто
Бердичів
В мене взагалі на генераторі виставлено з заводу 60 Гц, хоча має бути 50. При навантаженні звичайно зменшується.
 

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
виставлено з заводу 60 Гц, хоча має бути 50
євробляха омериканський биток))
По факту одній половині обладнання на частоту фіолетово, а друга універсальна 50-60. Лише якісь одиниці будуть вибрикуватися.
 
Реєстрація
31.07.23
Місто
Сміла
Коли пішла "мода" на автономні Ел. Генератори вирішив піти трішки іншим шляхом.
"Готовий" генератор було відкинуто май же відразу.
Перевага надана окремо двигуну який у "вільний час" може бути задіяний для інших потреб та Інвертор з чистою синусоїдою.
Був зібраний такий "генератор" (малюнок/фото.) потужності цілком вистачає. Двигун працює май же на "холостих" Безымянный.pngt_001_209.jpg

 

SP777

I am a rumor
Реєстрація
09.03.09
Місто
Харьков
Телефон
Samsung S20 FE Snap
Есть еще вариант для редких "экстренных случаев" - любой автомобиль + инвертор = 220 В.

 
Реєстрація
31.07.23
Місто
Сміла
Так для "екстрених випадків" як знахідка. Під'єднували так Ел. Інструмент де відсутня електрика.
Використовувати як резервне живлення занадто велика витрата пального.
 
Зверху