Хотів отримати міжнародну посилку. Було повідомлення "вже у відділенні" (точка видачі в тц, в одному з магазинчиків). Прийшов туди - "видати не можемо, у міста проблеми з серверами". Та ж ситуація і в застосунку в мобілі (чи то "немає зв'язку" чи ще якась дічь про помилки). Дзвінок оператору - "зараз переключу на техпідтримку, вони допоможуть отримати". Техпідтримка так і не відповіла. Дівчата відмахуються від мене "без працюючого софту ми не можемо видати посилку". Запропонував записати мій номер, і вже коли міст опритомніє, провести підтвердження отримання - "так не можемо". Фіаско... Вже дома зателефонував ще раз, залишив скаргу на незадовільну роботу.
І якшо перший раз було "добрий день оператор ***" (причому дозвонитися вдалося з 4ї спроби, перші три "зривалися" на початку розмови з живим оператором, і всі 4 рази віталися так - оператори не мали інфи, хто саме їм телефонує), то вдома вже було "добрий вечір Дмитро моє ім'я ***" (тобто оператор вже бачив шо дзвоню саме я)