Вартість хвилини розмови в роумінгу на території Угорщини стала вдвічі нижчою.
20 червня в Закарпатській області стартувала спеціальна пропозиція для мешканців області від компанії «Київстар» — пільговий роумінг із Угорщиною. Відтепер закарпатці, користуючись мобільним зв'язком «Київстар», можуть приймати в мережі дзвінки за пільговою ціною— 1,99 грн. захв., що вдвічі дешевше. Ця пропозиція діятиме до 12 січня 2009 року. За словами начальника відділу маркетингу відділення «Київстар» у Закарпатській області Віктора Парлага, звичайна вартість хвилини вхідного дзвінка абонента «Київстар» під час роумінгу в Угорщині складає 5,50 грн. «Враховуючи, шо закарпатці часто подорожують до Угорщини, а вартість мобільних розмов за кордоном недешева, наша компанія зініцію-вала таку пропозицію, і сьогодні ми презентуємо цей подарунок нашим абонентам»,— каже Віктор Парлаг. Цією послугою можуть користуватися усі нові та існуючі контрактні абоненти та абоненти передплаченого зв'язку. У абонентів перед-плаченго сервісу ця послуга активізована автоматично, контрактним ж абонентам для активації пільгового тарифу потрібно зателефонувати за безкоштовним номером 477*95*.
Присутній на презентації начальник відділу планування мережі в Києві філії «Київстар» у м. Львові Олег Шнайдер звернув увагу присутніх саме на технічній базі компанії, завдяки якій можлива реалізація всіх послуг «Київстар». «Для того, щоб компанія «Київстар» могла надавати всі ті послуги, про які наголошував пан Віктор, у нас є необхідна технічна база. Особливу увагу «Київстар» приділяє якості мережі, враховуючи такі аспекти, як забезпечення покриття території, забезпечення покриття в середині приміщень, забезпечення ємності мережі, яка необхідна для передачі даних, управління якістю — постійний моніторинг фахівців, вимірювання якості покриття.
Унікальною особливістю є те, що компанія таки намагається зробити покриття там, де цього потребують абоненти. В області є ряд населених пунктів, де присутнє покриття лише компанії «Київстар», це переважно гірські населені пункти. Понад півмільйона закарпатців є абонентами компанії «Київстар».
До слова, на сьогодні компанія «Київстар», окрім надання базового пакета послуг, пропонує своїм абонентам такі унікальні послуги, як «SIM-Пара», «Передзвони мені у роумінгу», система самообслуговування «Мій Київстар», визначення місцезнаходженняабонентів, навігатор тощо. Крім того, компанія забезпечує своїм абонентам конфіденційність зв'язку. Цього року, за словами Віктора Парлага,«Київстар»почаланадавати послугу фіксованої телефонії, тарифи якої майже не відрізнятимуться від тих, що є наразі в області.
20 червня в Закарпатській області стартувала спеціальна пропозиція для мешканців області від компанії «Київстар» — пільговий роумінг із Угорщиною. Відтепер закарпатці, користуючись мобільним зв'язком «Київстар», можуть приймати в мережі дзвінки за пільговою ціною— 1,99 грн. захв., що вдвічі дешевше. Ця пропозиція діятиме до 12 січня 2009 року. За словами начальника відділу маркетингу відділення «Київстар» у Закарпатській області Віктора Парлага, звичайна вартість хвилини вхідного дзвінка абонента «Київстар» під час роумінгу в Угорщині складає 5,50 грн. «Враховуючи, шо закарпатці часто подорожують до Угорщини, а вартість мобільних розмов за кордоном недешева, наша компанія зініцію-вала таку пропозицію, і сьогодні ми презентуємо цей подарунок нашим абонентам»,— каже Віктор Парлаг. Цією послугою можуть користуватися усі нові та існуючі контрактні абоненти та абоненти передплаченого зв'язку. У абонентів перед-плаченго сервісу ця послуга активізована автоматично, контрактним ж абонентам для активації пільгового тарифу потрібно зателефонувати за безкоштовним номером 477*95*.
Присутній на презентації начальник відділу планування мережі в Києві філії «Київстар» у м. Львові Олег Шнайдер звернув увагу присутніх саме на технічній базі компанії, завдяки якій можлива реалізація всіх послуг «Київстар». «Для того, щоб компанія «Київстар» могла надавати всі ті послуги, про які наголошував пан Віктор, у нас є необхідна технічна база. Особливу увагу «Київстар» приділяє якості мережі, враховуючи такі аспекти, як забезпечення покриття території, забезпечення покриття в середині приміщень, забезпечення ємності мережі, яка необхідна для передачі даних, управління якістю — постійний моніторинг фахівців, вимірювання якості покриття.
Унікальною особливістю є те, що компанія таки намагається зробити покриття там, де цього потребують абоненти. В області є ряд населених пунктів, де присутнє покриття лише компанії «Київстар», це переважно гірські населені пункти. Понад півмільйона закарпатців є абонентами компанії «Київстар».
До слова, на сьогодні компанія «Київстар», окрім надання базового пакета послуг, пропонує своїм абонентам такі унікальні послуги, як «SIM-Пара», «Передзвони мені у роумінгу», система самообслуговування «Мій Київстар», визначення місцезнаходженняабонентів, навігатор тощо. Крім того, компанія забезпечує своїм абонентам конфіденційність зв'язку. Цього року, за словами Віктора Парлага,«Київстар»почаланадавати послугу фіксованої телефонії, тарифи якої майже не відрізнятимуться від тих, що є наразі в області.