Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:

abs

Реєстрація
15.10.14
Місто
Полтава
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Скажите пожалуйста, вдруг кто в курсе – при подключении услуги «Facebook Unlim»(она вроде как бесплатная) в тарифе «Смартфон» будут считаться первые 100 мб трафика при посещении именно Фейсбука? Просто у меня половина трафа уходит на ФБ и возник вопрос – есть ли смысл в этой услуге и не будет ли она оттягивать момент шейпа?
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Як перевірити список послуг, що підключені? Окрім контент-ревізора і "інтернет-помічника". Саппорт не відповідає.
 

Dfg

Реєстрація
29.03.10
Місто
Івано-Франківськ&Львів
Телефон
Mate 10 Pro
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

lex12005, десь біля року назад МТС почав надавати послугу автооновлення часу через мережу (доречі дуже корисна фіча, у мене контролер зарядника в телефоні накрився, і я кожен день міняю акумулятори між телефоном і зовнішньою зарядкою, фіча допомагає одразу відновити налаштування). Я не знаю як в інших оперторів, але в МТС в рідній мережі автоновлення не працює при включеному неті (при відключенні - одразу спрацьовує, телефон - китайський андроїд), в роумінгу утелу - автооновлює одразу. Це можна якось поправити?
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

lex12005, десь біля року назад МТС почав надавати послугу автооновлення часу через мережу (доречі дуже корисна фіча, у мене контролер зарядника в телефоні накрився, і я кожен день міняю акумулятори між телефоном і зовнішньою зарядкою, фіча допомагає одразу відновити налаштування). Я не знаю як в інших оперторів, але в МТС в рідній мережі автоновлення не працює при включеному неті (при відключенні - одразу спрацьовує, телефон - китайський андроїд), в роумінгу утелу - автооновлює одразу. Це можна якось поправити?

Це проблема не МТС, а телефона. В мене всі смартфони оновлюють час з мережі, незалежно від оператора. Єдина умова: для оновлення треба підключитись до інтернету. Можна через інтернет від оператора, або - через вайфай. Якщо до інтернету не підключитись, то оновлення часу не відбувається.
 
Реєстрація
29.09.11
Місто
Киев
Телефон
iPhone 4s, 5s, 12
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Кто знает, была СМС от МТС с акцией, что бы пользоваться интернетом GPRS на протяжении месяца и в августе 3G бесплатно, но вот уже август, а в сеть тримоба так и не пускает... Оператор сказала, что до 6го пришлют СМС и всё будет.
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Це дві різних функції.
Функції, може й різні, але в меню лише 1 пункт із назвою "автонастройка дати і часу". І в моїх смартфонах вона працює лише при наявності будь-якого інтернету на телефоні.
 

episode

Экстрасенс
Реєстрація
10.09.11
Місто
Киев
Телефон
iPhone 5
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

nahnagel,
 

Вкладення

  • 2015-08-06 14.56.55.png
    2015-08-06 14.56.55.png
    34.1 КБ · Перегляди: 314

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

raptor, а перша функція - це функція мережі, якак звосім не залежить від виробників телефонів і програмного забезпечення, яке вони встановлюють на телефони. Порівняння недоречне.
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

raptor, а перша функція - це функція мережі, якак звосім не залежить від виробників телефонів і програмного забезпечення, яке вони встановлюють на телефони. Порівняння недоречне.

Ок. Де шукати ту "першу функцію"? В меню телефонів є лише "друга".
 

dirka

like.no.other
Реєстрація
14.08.08
Місто
Neverland
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Подскажите пожалуйста, а можно ли обычную симку поменять на nano или micro без предъявления паспорта, если на руках есть симка?
 
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Подскажите пожалуйста, а можно ли обычную симку поменять на nano или micro без предъявления паспорта, если на руках есть симка?


Видимо, нет. В МТС достаточно забюрократизирована процедура замены сим-карт. Но паспорт всегда являлся обязательным для предъявления
 

dirka

like.no.other
Реєстрація
14.08.08
Місто
Neverland
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Слон, та симка просто треснула немного и один уважаемый человек, не хочет светить паспортом :D
 

neandertal

Заблокирован
Реєстрація
24.02.15
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Mi Max Prime 3/64
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Как отключить МТС Клик для тарифа "Супер МТС Команда 3D"?
Дело в том, что в этом тарифе закрытый доступ к контент-услугам поэтому обычным способом нельзя отключить (отправить SMS с текстом OFF на номер 20255). Видимо воспринимает SMS на короткий номер как контент-услугу. Выдаёт ошибку, предлагает ещё раз и так до бесконечности.
Если через меню телефона зайти в SIM меню (MTS Menu) -> МТС Клик то показывает, что он включен. Отключить не даёт - ничего не меняется и всё равно показывает что Клик включен, и приходит спам от Клика.
Что ещё можно сделать чтоб отключить эту гадость?
 
Реєстрація
18.09.13
Місто
Kiev
Снять ограничение 30 минут

Есть ли какая-то возможность снять ограничение 30 минут на звонок?

Иногда бывает неудобно перезванивать для продолжения разговора, но ради этого переходить на контракт не хочется :rolleyes:

Если нету такого, то вот идея представителям МТС на форуме, ввести новую услугу, вроде Турбо-кнопки для звонков :cool:
 
Зверху