регресс оператора мобильной связи лайф
ужасные услуги оператора мобильной связи лайф,доводят не только до отчаяния,но до траты личного времени на рассылку жалоб в различные контролирующие органы,с надеждой решить возникшие негативные вопросы,которые,увы,оператор, насчитывающий 9 000 000 абонентов,не может решить, максимально приложив квалифицированные ,экстренные усилия, для избежания негативных ситуаций,несущих за собою двухсторонний ущерб!
Мало того,что не возможно дозвонится к оператору,что связь вообще стоит на стадии нулевого развития(к примеру области и районы!),интернетом пользоваться не возможно, так и возникшие проблемы по вине самого оператора,вообще не решаются!
Не могу понять,мобильный оператор вообще не заинтересован в улучшении и усовершенствовании предоставляемых услуг?так за что постоянно повышаются цены и кто должен контролировать такие масштабные компании,в соответствии норм и правил?
Добавлено через 2 минуты
копия жалобы
Письмове звернення
Для розглядання Національної комісії з питань регулювання
зв^язку та інформатизації
структурним підрозділом –
Відділом по роботі із споживачами та зверненнями громадян НКРЗІ
М.Київ
Звернення Скарга
звертаюсь у письмовому звернені до комісії з питань регулювання зв^язку та інформатизації, з скаргою на провайдера мобільної мережі «Лайф» ,за бездіяння,яке спричинило низку ситуацій,що завдали фінансової,моральної,часової втрати
Мною,16.02.2016 р. о 8.30 год. було здійснене поповнення рахунку на 55 грн. для подовження уже підключеного пакету «все включено»,через 5 хв,зрозумівши, що здійснивши дзвінок,використала гроші з основного рахунку,далі (як на диво)з^єднавшийсь з оператором,за допомогою якого,чітко почула про збільшення тарифу на 75 грн, на використовуваний пакет,попросила про допомогу, підказати мені про інші вигідні тарифні плани,оператор чемно допоміг і враховуючи мої побажання, підказав альтернативу,але не уточнюючи регіон,підключив послугу за 65 грн.,проінформувавши мене про поповнення рахунку ще на 15 грн.(звісно,перераховуючи гроші з картки,мені послуга обійшлася 55+3=58+15+3=76 грн. а не 65 грн., розуміючи безвихідь ситуації, поповнила рахунок.
Основне почалося ,коли при спробі знову здійснити дзвінок, нічого не виходило,перевіривши баланс ,зрозуміла,що оператор не уточнив регіон,самостійно підключив не той тарифний план,знаючи те, що мені потрібні були лише вигідні дзвінки на інші оператори!
При спробі змінити екстрено ситуацію(помилка оператора) за допомоги оператора,нічого не вийшло,так як можливості додзвонитися за вказаним номером 5433 на протязі 30 -50 хв. не було – Вибачте, всі оператори ЗАЙНЯТІ.
Через 1 годину додзвонившись до операторів лайф,виклавши свою скаргу в усній формі,за наполегливістю та склавшимися тяжкими умовами в сім^ї,а саме БЕЗВІСТИ ЗНИКЛА МАТИ ЧОЛОВІКА 07.02.2016р і я постійно повинна була здійснювати дзвінки на інші оператори – почула у відповідь,ми з вами зв^яжемось через 10 хв і вирішимо цю ситуацію. Не передзвонивши ні через 10 хв ,ні через 3 год,самостійно знову почала здійснювати дзвінок на гарячу лінію оператора ЛАЙФ,на протязі 3 годин ЗНОВУ ЧУЛА – «ВСІ ОПЕРАТОРИ НАЖАЛЬ ЗАЙНЯТІ»!.Все таки додзвонившись,щоб почути інформацію по вирішенню проблеми ,почула – ДОБРИЙ ДЕНЬ ТЕТЯНО,ЧИМ ДОПОМОГТИ,А У ВАС ВИНИКЛИ ПРОБЛЕМИ,РОЗКАЖІТЬ….,ПОБУДТЕ НА ЛІНІЇ(прочекавши ще 10-15 хв),ЗНОВУ ПОЧУЛА –НІЧИМ ВАМ НЕ МОЖЕМ ДОПОГТИ,ПОТРІБНО 3-5 ДНІВ на розглядання моєї скарги!!!!!!!!!!!!!!!!
Пройшло 4 дні ,з боку мобільного оператора не було здійснено жодних дій спрямованих на усунення їхньої ж помилки,окрім перезвону та вибачення в телефонному режимі оператора,який визнаю свою помилку.
З адміністративної сторони компанії ,нажаль ніяких дій- ні коштів на мій баланс назад,ані заміни тарифного плану на бажаний.
Прошу прийняти мою скаргу з вимогою захисту законних інтересів , відстоювання своїх прав, порушених діями та бездіяльністю провайдера мобільноо зв^язку « ЛАЙФ» (згідно Закону України "Про звернення громадян").ПРОШУ вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків та моральних,а також вирішити питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення. Вважаю, що в екстрених випадках, пов^язаних не тільки з помилкою спеціаліста, але й непередбачуванні ситуації громадян (абонентів),повинні розглядатись в пріоритетній черзі та в найблищий час,так як миттєва помилка, може за собою нести велику низку непербачувах негараздів,неприємностей.А також прошу звернути увагу на ситуацию(самостійний пошук матері,який потребує постійного спілкування з іншими абонентами різних операторів) та приділення особливої уваги по вирішенню проблеми .
Хочу звернути увагу, (не тільки мої практичні спостереження,але проведення моніторингу багатьох сайтів,форумів,відгуків) провайдер моб. зв^язку Лайф, в наявности, мав і має багато недоліків, які на протязі тривалого часу не вдосконалюються і не усуваються :зв^язок за багато років в сільс.місцевостях знаходиться на рівні розвитку(від дому до появлення зв^язку – майже 800м,а за допомогою інших операторів дзвінки здійснюються в домі.(Немирівський район,Вінницька обл.,с.Сподахи), до оператора колцентру не можливо дозвонитись на протязі 25-45 хв,у моему випадку 40хв. -1 год., інтернет послуги на нульовому етапі по розвитку,а плата за послуги збільшуеться з року в рік.
По законодавству компанії,які надають різні послуги(в даній ситуації,послуги з надання зв^язку),повинні створювати комфортні та прийнятні умови соіснування абонента та оператора,створювати умови,при яких ринок ровивається,вдосконалюється,для задоволення потреб абонентів.