Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
На смс-запрос пришло: "Servis Oplata chastyami Vam nedostupen. Vy mozhete oplachivat pokupki v predelax limita karty Universalnaya." УСЛУГА ДЛЯ ИЗБРАННЫХ??? Или требуется какая-то ещё активация?

Устанавливает лимит по ОЧ сам приват на свое усмотрение. Этот лимит виден в приват24.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
На смс-запрос пришло: "Servis Oplata chastyami Vam nedostupen. Vy mozhete oplachivat pokupki v predelax limita karty Universalnaya." УСЛУГА ДЛЯ ИЗБРАННЫХ??? Или требуется какая-то ещё активация?

mirforever, размер лимита по услуге "Оплата частями" устанавливается банком индивидуально для каждого Клиента. Направьте, пожалуйста, на [email protected] детали вопроса и Ваши контактные данные, чтобы мы могли проверить информацию и дать комментарии непосредственно по Вашей карте.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганск
Телефон
Samsung Galaxy A30
На смс-запрос пришло: "Servis Oplata chastyami Vam nedostupen. Vy mozhete oplachivat pokupki v predelax limita karty Universalnaya." УСЛУГА ДЛЯ ИЗБРАННЫХ??? Или требуется какая-то ещё активация?
Я так думаю жителям Луганской области не светит оплата частями, тем более тем, кто рядом с линией разграничения или за ней.
 
Реєстрація
04.05.08
Місто
Николаев
Телефон
Разные
Black_Shef, здравствуйте.
Шаблоны для оплаты коммунальных услуг согласованы с получателями для предоставления корректной информации.

Если платить через кассу в платежке ж можно указывать расширенную информацию. Как с корректностью в этом случае?
 

Sergee Kh

Заблокирован
Реєстрація
15.10.11
Місто
Харьков
Телефон
Кисиоми Ридми 3S
Обращался со своим вопросом на : [email protected]

Пришел ответ что в течении дня вернут средства на счет, будем ждать

ПС: до этого 3 оператора с 3700 и один специалист не могли решить вопрос
 

Sergee Kh

Заблокирован
Реєстрація
15.10.11
Місто
Харьков
Телефон
Кисиоми Ридми 3S
30 дней просто прошло.. :)

последний говорил до полугода:dik:

хотя раньше был возврат в течении нескольких часов

возврат делал несколько раз всего, один раз когда кешбек сервис заглючил, второй раз не тот товар оплатил, третий тоже что то подобное, помойму комплектация неподошла

в общем не злоупотреблял никогда и только в крайнем случае отменял
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Если платить через кассу в платежке ж можно указывать расширенную информацию. Как с корректностью в этом случае?

На то и поле - Примечание, пусть это называется "Назначение платежа", что это поле редактируемое обязано быть, чтобы была возможность вписывать нужную информацию, в том числе, если ситуация и оплата не стандартная.
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
Если платить через кассу в платежке ж можно указывать расширенную информацию. Как с корректностью в этом случае?
Когда платишь по шаблону поставщика - разнос твоего платежа в базу/биллинг обычно автоматически происходит уже настроенной программой этого поставщика. Когда пишешь шифровку в "Назначении платежа" - разнос производится вручную "теткой с экселем". Понятна разница? :)
 
Реєстрація
04.05.08
Місто
Николаев
Телефон
Разные
О тетке как-то догадывался, но тетка ж тоже что-то разносит - значит поле это есть и туда можно писать. Это конечно если тетка не пишет стандартное "оплата задолженности" или у нее это поле тоже заблокировано :) Кто платил в этом году через кассу, что пишут в квитанции?
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
Ну плати не через шаблон ЖКХ, а через платеж по Украине - и пиши что хочешь..:)
 
Реєстрація
04.05.08
Місто
Николаев
Телефон
Разные
О, это дело. Их тоже тетки привата разносят или это уже головная боль бухгалтерии поставщика? :)
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
У Привата нету "теток" вообще :) Я тебе про теток из расчетного отдела твоего поставщика ЖКХ писал..
 
Реєстрація
04.05.08
Місто
Николаев
Телефон
Разные
Стоп, а в кассе в отделении кто сидит? Роботы-андроиды? Я конечно давно не платил, но что-то верится с трудом в такой прогресс :)
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
"Тетки с экселем" - это отдельный класс работников, занятый специфическим трудом. В ЖКХ такие есть пока везде, в МТС есть частично, в Привате - нет вообще.. А просто тетки есть, конечно.. :)
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Я так думаю жителям Луганской области не светит оплата частями, тем более тем, кто рядом с линией разграничения или за ней.

Нунинаю. Ещё подгода назад у нас в Мариуполе ни один банк не кредитовал, только ОЧ от Привата исправно работала. Сейчас и другие по-маленьку возвращаются.
 

Nickolay

Заблокирован
Реєстрація
04.02.12
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Mi 8 Lite 6/128
Звоню сегодня в 3700, спрашиваю - принимают ли терминалы самообслуживания рос. рубли. Ответ:да,принимают, но не все, а только те, на которых в правом верхнем углу экрана указана эта валюта. Уточнил по конкретному терминалу по конкретному адресу, сказали - да, этот принимает.
В итоге меняю в другом терминале, в котором рубли указаны, и.... Он их не кушает... Причем диалоговое окно говорит "давай!!! пока ноль RUR", а я сую-сую, а он всё не берёт, причём разные номиналы, разные купюры... Даже лимит пишет - 10000 рублей (меня крайне удивил такой лимит).

Снова звоню 3700 и тут... Девушка говорит, что никакой терминал ПБ не принимает к оплате рубли.
На мой вопрос кто прав - она или другой оператор - она затруднилась ответить, но посовещавшись с кем-то сказала, что всё таки рубли для терминалов несъедобные...

А вот ответа на вопрос "почему терминал предлагает внести рубли и вообще операции с наличными рублями?" ответа не последовало и даже некто за кулисами не помог...

Занавес...
 

Sergee Kh

Заблокирован
Реєстрація
15.10.11
Місто
Харьков
Телефон
Кисиоми Ридми 3S
приват обещал вернуть пропавшие 35.99$ и по состоянию на 21.05 денег нет, но я держусь
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Давно мне не попадались дешёвки... Приват отказал в помощи забрать у откровенного кидалы своих пару сотен гривен. Имел дела с послеоплатой было всё ок, а когда дал денег вперёд начались фокусы. Загуглил фио владельца карты - кучу жалоб нашёл. Приняли заявку, обещали разобраться. Прошла неделя. Информируют: удалось связаться с "клиентом", который им пообещал всё мне вернуть ещё 07.09 (то есть он признался, что мне реально должен товар или же отдать мои гривны), но не вернул и сегодня 10.10 и теперь уже и от них (сотрудников привата) морозится. Короче шлют в полицию, а сами наотрез отказываются рассудить откровенный кидок.
Так что вот вам и прецедент - полное бездействие СБ привата в неприятной ситуации.
 

Sergee Kh

Заблокирован
Реєстрація
15.10.11
Місто
Харьков
Телефон
Кисиоми Ридми 3S
раньше были случаи оперативного разбирательства и решения в сторону правой стороны
 
Зверху