Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

abx

Реєстрація
12.07.16
Місто
Сіверськ -> Одеса
Телефон
Samsung M21
Не могу зайти в Приват24 с трех разных устройств в 3 разных аккаунта с трех разных ІP. Но из одного города. Напоследок приложение выдало: Ваш аккаунт заблокирован.
Не стал мучить дальше. Пусть отдохнет пару часов. Мне интересно, почему больше никто не пишет о проблеме?
 
Реєстрація
02.02.18
Місто
Львов
Тоже не могу зайти.
Сначала, не спрашивая пароля, пишет "введите ПИН карточки". Два раза правильные ПИНы отклонила, обозвала неправильными.
Закрыл окно, не стал доводить до блокировки.
С другого браузера (Файрфокс) тоже не спрашивая пароля "Вам звонок на телефон".
Ответил. Робобаба - "Ваша заявка принята".
Вобщем глюки какие-то.
 

abx

Реєстрація
12.07.16
Місто
Сіверськ -> Одеса
Телефон
Samsung M21
Так простіше розблокувати, ніж писати.

Все трии?! А не лучше ли узнать причину? На сайте о регламентных работах инфу не нашел. Но раз люди ответили, значит, проблема есть. Спасибо за ответы.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Blac, а толку, что перед третей попыткой перестал пробовать,
короед тебя запомнил.
Закончи сеанс.
Код:
https://privat24.privatbank.ua/p24/web/#exit
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Все трии?! А не лучше ли узнать причину? На сайте о регламентных работах инфу не нашел.
Можливо, якщо було б багато вільного часу чи виникли б труднощі у розблокуванні. Я розблокував аккаунт за 1 хв і провів необхідні мені платежі. Скільки часу пішло у вас для вияснення причини і який результат?
 
Реєстрація
02.02.18
Місто
Львов
Blac, а толку, что перед третей попыткой перестал пробовать,
короед тебя запомнил.
Закончи сеанс.
Код:
https://privat24.privatbank.ua/p24/web/#exit

Благодарю! Не знал, что он злопамятный.
По ссылке закончил сеанс, но потом пришлось восстанавливать аккаунт.
Сейчас пока всё нормально.
 

abx

Реєстрація
12.07.16
Місто
Сіверськ -> Одеса
Телефон
Samsung M21
Скільки часу пішло у вас для вияснення причини і який результат?

Питання було: дізнатися, причина блоку моя чи загальна. Як тільки побачив реакцію на форумі, стало зрозуміло. Розблоковувати чужі аки якось мені не зручно. Платіж-то не я збирався проводити.
Ну, і на майбутнє користь була почути інші думки. Дякую ще раз
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Не могу зайти в Приват24 с трех разных устройств в 3 разных аккаунта с трех разных ІP. Но из одного города. Напоследок приложение выдало: Ваш аккаунт заблокирован.
Не стал мучить дальше. Пусть отдохнет пару часов. Мне интересно, почему больше никто не пишет о проблеме?


Приносим свои извинения за доставленные неудобства. На текущий момент сервис работает корректно. Наши специалисты работают над тем, чтобы в дальнейшем Вы не испытывали подобных неудобств. Ещё раз приносим свои извинения и надеемся на Ваше понимание.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Mathias, мобильное устройство эти технологии не поддерживает.
 

KML

Deutscher Ukrainer
Реєстрація
21.01.13
Місто
Berlin
Телефон
Google Pixel 8
Раньше в терминале самообслуживания можно было пополнять валютные карты (валютой). На прошлой неделе пытался это сделать из разных терминалов, везде выдавало ошибку счета. Лавочку прикрыли?
В итоге, выстояв очередь, пополнил в кассе. Но доставляет много неудобств.
 

KML

Deutscher Ukrainer
Реєстрація
21.01.13
Місто
Berlin
Телефон
Google Pixel 8
SHURICK76, депозит не нужен мне, у меня два валютных карточных счета (долларовый и евро), на них держу определенные суммы для того, чтобы была возможность пополнить счет мобильного или что-то купить онлайн на укр. сайтах. каждый раз стоять в очереди час ради того, чтобы принести валюту в банк, не хочу. сами себе Буратины... в Приватбанке практически в любом отделении постоянные большие очереди из пенсионеров, получают пенсии или платят за квартиру.

почему именно украинский счет нужен: LiqPay и Portmone категорически не принимают немецкую карту, и это не у меня одного проблема - проблема массовая с разными банками, независимо от того, Visa или Mastercard; техподдержка LiqPay либо морозится, либо говорит что это ограничения из-за правил НБУ, что звучит полным бредом. всё как-то странно в нашей стране... Portmone, например, сообщает ошибку "страна-эмитент вашей карты не обслуживается платежной системой" (не дословно)
 
Реєстрація
14.06.08
Місто
Київ
Телефон
M315F
KML, Я, когда покупал авиабилеты, пополнил в терминале долларами Приват-вклад, с него сразу перевел деньги на карту и уже с неё оплатил на сайте авиакомпании. Но это было в июне 2017-го.
 

KML

Deutscher Ukrainer
Реєстрація
21.01.13
Місто
Berlin
Телефон
Google Pixel 8
SHURICK76, еще в марте пополнял в терминале самообслуживания без проблем. но на прошлой неделе это уже не получалось - всегда, когда вставляю карту, ошибка "Невірний номер рахунку" (не дословно, возможно, формулировка иначе). вообще никаких операций не сделать в терминале самообслуживания, даже баланс не посмотреть.
 
Реєстрація
26.06.08
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
KML, у меня с древней валютной VISA 440588* проблема начиная с июля. Выводил на нее периодически с https://toloka.yandex.ru/ доллар, теперь постоянный отлуп идет "Отклонена: Указанная карта не найдена". Что-то накрутил Приват.
 
Зверху