Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Lorn

Заблокирован
Реєстрація
08.02.16
Місто
Чернівці
Телефон
OnePlus 6T
Реєстрація
02.02.18
Місто
Львов
Blac, в наличии у клиента может быть только один счёт с кредитным лимитом.

Насчёт счёта всё понятно, но не понятно нахрена мне
уни виртуалка с нулевым лимитом.
Или пополам бы уже сделали, или как я выше писал - тратишь с виртуалки,
уменьшается на обеих.
 
Реєстрація
02.02.18
Місто
Львов
Ну а для чого вони існували всі роки до нового приват24?

Ну у Привата универсалки всегда были с КЛ.
У меня самая первая была с лимитом 300 грн.
Но всё же с лимитом, который я мог использовать.
 
Реєстрація
04.08.16
Місто
Dnipro
Телефон
ТА-68
заканчивается срок действия Уни. Неохота идти в отделение. Можно открыть виртуалку и никуда не ходить? Пластик не нужен.
 

BMX

Реєстрація
09.05.10
Місто
Запорожье
Телефон
iPhone SE
Приват накинул 50 гривен за Apple Music, хотя я “платил” картой Qiwi visa classic(3 месяца бесплатно, потом 169 ₽/мес + 30₽ комисс. Qiwi, вместо $5/мес в укр. App Store:eek:
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
сергій, была новость, что для карт, у которых заканчивается срок действия, перевыпуск на виртуалку делается автоматически что ли.

Если самому добавлять виртуальную карту, то нет опции привязать к текущему счету или открыть новый счёт (в мобильном приложении точно). Хотел виртуалку КдВ — открылся новый счёт, хотя в наличии и действующиц счёт с КдВ был.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Если обнулила, то они после этого неохотно дают новый.
При устройстве на работу мне дали кредитку с 300 или 500 грн лимита (зарплатный проект). Не пользовался, но понадобился лимит 3к — банк отказал. Ну, я взял и обнулил кредитный лимит. Часто использовал для оплаты КдВ.
Через 6–7 лет система мне начала предлагать установить кредитный лимит порядка 20к грн. Тянул резину полмесяца и система сама подняла лимит...
 

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Второй блок за последние три дня - блок входа в Приват24.
Звонок в поддержку:
- Какая причина блока?
- Одна из возможных причин - трижды неправильный вход
- Хорошо. А какая точная причина, скажите. Я не вводил неправильный пароль
- Одна из возможных причин - трижды неправильный вход
- Я это понял. Скажите, какая причина блока?
- У нас нет такой информации.
- КАК ЭТО??????????????
- Мы не можем сказать, какая причина блока.
- Я не вводил неправильный пароль. Ни разу. Вечером провел платеж, утром - блок. Может кто-то пытается взломать мой Приват24? ДАйте мне информацию..
- Если кто-то заходил с новых устройств, вам прийдет уведомление
- Не приходило.
- Значит, это вы трижды ввели неправильный пароль.
- @@@@... Примите жалобу на некорректную работу Приват24
- Не примем.
- Почему?
- Такие жалобы мы не принимаем

И вот так - каждый день...
ЗАНАВЕС.
 
Реєстрація
30.05.12
Місто
Куренiвка
Телефон
C75,MC100,S930,Mi Max2
SerP, Может лучше зайти в отделение банка и порешать.Правда нужен толковый спец.
 

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
SerP, Может лучше зайти в отделение банка и порешать.Правда нужен толковый спец.
Ты думаешь, что там смогут сказать причину блока? Ооооооочень сомневаюсь.
Судя по всему, у них нет логов для этой информации. И они на ходу придумывают причины блока.
Да, [MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION] ?
 

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
SerP, можно попробовать сменить провайдера интернета и понаблюдать за реакцией системы
Зачем? Я всего лишь хочу у банка спросить - по какой причине (реальной, а не предположительной) был дважды забанен мой доступ в Приват24. И что нужно сделать, чтобы больше такого не было.
Если есть что-то подозрительное - пусть скажут.
Если кто-то подбирает мои пароли - пусть скажут.
и тд
 
Реєстрація
22.05.19
Місто
Kiev
Я всего лишь хочу у банка спросить - по какой причине (реальной, а не предположительной) был дважды забанен мой доступ в Приват24. И что нужно сделать, чтобы больше такого не было.
Если есть что-то подозрительное - пусть скажут.
Если кто-то подбирает мои пароли - пусть скажут.
и тд

Я такую х..ню в Привате уже проходил. И вот что удалось узнать:
Любой, кто угодно при входе в Прива24 может набрать ваш финансовый номер и набирая наугад пароль блокировать ваш аккаунт.
Затем клиент проходит всю "процедуру обнуления(восстановления) пароля"
Затем кто-то кто угодно (может ваш "доброжелатель" ) может таким способом снова заблокировать ваш вход в Приват24.
И всё по новой...
Лекарства от этого в Привате пока не изобрели и ответ поддержки ткой-же "Примите жалобу на некорректную работу Приват24
- Не примем.
- Почему?
- Такие жалобы мы не принимаем"
 
Зверху