14 листопада 2019 р.
Легкий перехід на контракт
Приємні новини для неконтрактних абонентів, які прагнуть перейти на контрактну форму обслуговування – відтепер така можливість існує та функціонує на всі 100%!
Такий перехід здійснюється із збереженням номеру, без додаткової оплати, на основному рахунку абонента повинна бути сума коштів, яка дорівнює першій абонентній платі обраного контрактного тарифного плану.
Алгоритм дій абонента:
1. Необхідно пройти онлайн реєстрацію
2. Абонент заповнює та подає відповідну заяву (через форму «Зворотній зв’язок» на вебсайті 3mob.ua або через офіційні сторінки у соціальних мережах Facebook та Instagram, за номером підтримки Абонентів +380911101188) та надає електронною поштою копії документів, необхідних для заключення договору.
3. ТОВ «ТриМоб» надсилає абоненту для підписання договір про надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку ТОВ «ТриМоб» у двох примірниках за допомогою ТОВ «Нова Пошта» (із зворотною доставкою) або за бажанням укладення договору здійснюється у приміщенні «ТриМоб» за адресою м. Київ, вул. Джона Маккейна, 40, у робочий час (понеділок - четвер, з 8.30 до 17.30, у п’ятницю – з 8.30 до 16.15).
4. Погодження дати та часу перенесення номеру (з неконтракту на контракт)
5. Після перенесення номеру слід провести перезавантаження пристрою на якому абонент отримує послуги рухомого (мобільного) зв’язку ТОВ «ТриМоб».
6. Через добу після переносу не забути зареєструватися в Особистому кабінеті.
Доступні для підключення тарифні плани: «Mobile M», «Mobile L», «Mobile XL», «Сім’я+»
Примітки:
У випадку, якщо у абонента вже є номер ТриМоб, за яким він отримує послуги на підставі Договору із ТОВ «ТриМоб», укладеного у письмовій формі, то підключення можливо на існуючий Особовий рахунок.
У випадку, якщо абонент бажає отримувати послуги одразу за двома та більше номерами, які використовуються неконтрактними абонентами, та підключити їх до одного Особового рахунку, вказані номери мають бути зареєстровані на одну особу.
Для зміни тарифного плану за номером неконтрактного абонента, вже зареєстрованим на іншу особу (наприклад, на члена родини), зазначеній особі необхідно подати до ТриМоб відповідну заяву з проханням приєднати номер до Особового рахунку іншого контрактного Абонента.