Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

LarSia

©°
Реєстрація
26.05.10
Місто
Днепр
Телефон
iPh 11, Moto X4
При входе в П24 даже со "старой" страницы стало требовать подтверждение в программе или по телефону. Хотя в настройках стоит не "2-х факторная".
С чего вдруг и это у всех так стало? Вызывает дискомфорт в пользовании, раздражение и отвращение к самому банку и его отношению к клиенту.
 

gen

Реєстрація
15.06.18
Місто
Київ
Так, почало вимагати підтвердження, як по SMS, так і дзвінком.
 
  • Wow
Реакції: drmz

SeLena

Шаровик-аматор
Реєстрація
06.10.11
Місто
Вараш
Телефон
Xiaomi MAI132
Программёры Привата готовятся, наверное, к "пятнице 13" :devilish:
Сыну на телефон посыпался спам из СМС от Привата о состоянии счёта. За последние полчаса, по меньшей мере, 30 штук прилетело. :mad: Или это Приват выполняет план по отсылке СМС? :D
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
promos.privatbank.ua/ua/10-000-grn-na-kupivli-u-varus сказав(ла):
10 000 грн на купівлі у Varus
з 1 листопада 2019 до 31 січня 2020
Зареєструйтеся в програмі винагород Mastercard, оплачуйте купівлі карткою «Універсальна Gold» і виграйте сертифікати на купівлі у Varus.
Post automatically merged:

Исходные данные:
старое приложение
перевод между картам привата

если переводить через созданный шаблон, то получателю деньги приходят обезличено:
"Зарахування переказу з картки ПриватБанку через додаток Приват24"
если вводить номер карты вручную, то
" Переказ з карти ПриватБанку через додаток Приват24. Відправник: ФИО. Коментар до платежу: Бла-бла-бла ."
 
Останнє редагування:

Nickolay

Заблокирован
Реєстрація
04.02.12
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Mi 8 Lite 6/128
Кто-то мне может объяснить что происходит?
Всю жизнь переводил личные средства с карты универсальной без всяких комиссий. Этим летом начали брать комиссию, причём обнаружил это при переводе с валютной карты на кдв.
Пробую щас - если делать обмен валюты с универсалки на универсалку, то комиссии нет никакой, а если обмен валюты с универсалки на кдв, то вжариваются 2 комиссии - стандартные 0.5% за нецелевой вход на кдв (к слову раньше валютообменная операция с зачислением на кдв не считалась нецелевым зачислением!!! Во всяком случае в терминале самообслуживания точняк) и хз откуда не возьмись 0.5% с универсалки.

Это что вообще?!? :mad:
 
Реєстрація
02.02.18
Місто
Львов
При переводе даже есть чек-бокс "Заплатить комиссию за получателя",
или что-то в этом роде.
 

kapetan

Старый моряк
Реєстрація
17.06.11
Місто
Киев
При входе в П24 даже со "старой" страницы стало требовать подтверждение в программе или по телефону. Хотя в настройках стоит не "2-х факторная".
Ихние программеры, что то напутали! Теперь на двухфакторной авторизации запроса СМС или звонка с банка нету, а при однофакторной приходит либо СМС, либо звонок с банка.
Чудят....
 
Реєстрація
22.06.17
Місто
Івано-Франківськ
Телефон
Xiaomi Redmi 10
Обіцяють картку з Інд.дизайном мастеркард. Обіцяють промокод на картку за 2 дні,але не факт
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
"Новое" приложение лежит (ios) - выдает какую-то ошибку. Через "старое" спокойно совершил платеж. Хорошо, что не снес, а то были мысли уже перейти окончательно. С этими рукожопами лучше перестраховаться.))
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Оригинальное отношение у привата к созданию шаблонов по оплате коммунальных услуг.

Нет единого принципа.

Основные, какие ? Электро, вода, газ.
Допустим, речь о них.

По мимо всей прочей необходимой информации, указывается ФИО владельца ЛС. И ФИО подставляется согласно полученным данным от этих предприятий.
Приват ссылается на то, что они показывают то, что им присылают эти предприятия. Хорошо, не вопрос.
Но, возникает другой вопрос. Почему при создании шаблонов, допустим, по электро или воде поле ФИО открыто для редактирования, а по газу, принципиально нет ?
Собственно, чего ради должны отличатся шаблоны с точки зрения плательщика.
Мало ли какую информацию передают обслуживающие компании. Далеко не всегда верную, кстати.
@ПриватБанк, передайте своим техническим специалистам, что в подобных шаблонах любое поле обязано быть открыто для редактирования. Невзирая на получаемые данные от коммунальных предприятий.

Конкретная ситуация. Вчера была закончена процедура замены ФИО с одной на другой в газовой службе с выдачей нового договора, все как положено.

Открываю в ЛК привата шаблоны по оплате, чтобы изменить ФИО на новую, нет, нельзя, поле закрыто для редактирования...
И что ? Как оплачивать теперь с правильной ФИО ? Искать альтернативные способы ?
Теряется принцип удобства оплат - все в одном.
 
Реєстрація
02.06.15
Місто
Николаев
2Black_Shef, не думаю, что комм службы интересует ФИО/адрес из привата, их ЛС интересует. Разве что если будут проблемы с ЛС.
PS. платил неоднократно с левым адресом/фио и своим ЛС, все учитывалось
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Black_Shef, если ввойти в систему Приват24, то при создании шаблона за коммунальные услуги и\или оплаты по нему подставляется в качестве плательщика ФИО того, на кого зарегистрирован аккаунт Привата. Если это делать без входа в систему Приват24, то в качестве плательщика подставляется владелец лицевого счёта.
Пишите им жалобу в чат или через систему жалоб на сайте.
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Естественно речь идёт только о ситуации, когда находишься в аккаунте.
Поэтому так как ты расписал верно и это очевидно, поэтому не стал уделять этому внимание, но не для всех комм.предрриятий.
Я вот что только подумал.
Или мы говорим о разных полях в шаблонах.

Я говорю не о плательщике как таковом (самое верхнее поле в шаблоне), а о том поле в котором указан владелец ЛС.

Вот то поле, и только по газовой службе изменить приват не позволяет.

Может это как то связано, с тем, что Одессагаз (теперь уже поставщик) не входит в общую систему ДТЭК, хотя, не понятно как оно может влиять на возможность редактирования полей в шаблоне.
Опять же, ведь, те же шаблоны по воде или электро можно менять ФИО владельца ЛС.
Правильно или нет менять это уже другой вопрос.
Вот сейчас возникла задача изменить.


Грубо говоря, квартира была на Сидорова стала на Иванова И.И.
После переоформления, указав ЛС должна подтягиваться фамилия Иванов, а подтягивается пока еще Сидоров.

При этом плательщик, естественно, тот, в чем аккаунте создаётся шаблон.
 

SDA

Реєстрація
11.08.09
Місто
Чернігів
Телефон
Samsung A52 (VF+KS)
Да там вообще много чудес в алгоритмах работы платежей. Когда-то столкнулся с ситуацией, когда в шаблоне был указан правильный плательщик, а в квитанции всё равно печатались ФИО под которым зашёл в п24. Конечно всё зачислялись корректно, но сам факт. Полечилось только когда произошла смена данных поставщика и Приват переделал шаблон.
Из вообще неадекватного конкретно у меня глюк с пропаданием шаблонов платежей на местного интернет-провайдера, если платишь за несколько адресов. Если по одному адресу заплатил, то по второму шаблон исчезнет и наоборот. Пытался бодаться с поддержкой, но безуспешно. В итоге плачу просто в другом месте, к тому же с небольшим профитом вместо комиссии)
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Я говорю не о плательщике как таковом (самое верхнее поле в шаблоне), а о том поле в котором указан владелец ЛС.
У меня при изменении верхнего поля (плательщик) автоматом меняется и в поле назначение платежа. По коммунальным услугам своего города я такого поля (владелец счёта) не видел.
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
У меня при изменении верхнего поля (плательщик) автоматом меняется и в поле назначение платежа
Да, так и есть и должно быть везде, но нет, так не везде.
Post automatically merged:

По коммунальным услугам своего города я такого поля (владелец счёта) не видел.
У нас в городе, в частности большой кусок, в который входит и наш дом запрещено через судебные решения платить в, есть такая единая система, ГЕРЦ, особенно это касается оплаты услуг ЖЭК.
Понятно, что оплаты в ЖЭК, не имеют отношения ко всем остальным, сам факт, что... здесь "играем, а здесь нет, а здесь рыбу заворачивал" (с)
 
Зверху