Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
08.12.18
Місто
Одесса
На них надо проверять.
Валютная уни у меня есть специально для таких дел, она пополняется без проблем.
Може вони взагалі їх заблокували, щоб старі купюри не пхали?
Нет, причем раньше текст ошибки был другой, точно не помню, но что то вроде - поповнення валютних кард третіх осіб заборонено постановою НБУ бла бла бла. Я еще с ними ругался о том, что это моя валютная карта, это постановление меня не касается. Но тогда колл-центр поумнее был чем сейчас, просто посылал в кассу.
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Минут 40 назад в терминале пополнил свою карту, а чуть ранее смартфоном в магазине оплатил покупку.

Только что пришло сообщение в П24, что по такой-то карте банк сменил ПИН. Подозрение на скиминг. И тут же приходит обычное сообщение с новым ПИНом.

Это что, банковские "игры" или мошенники пытаются от имени банка таким образом получить доступ к карте ?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Black_Shef, нет. Карта засветилась на устройстве, где были установлены средства для скиминга. Установить предыдущий ПИН на карту не получится, возможно, даже свой другой ПИН пока карту не перевыпустишь.
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Заблокирована или нет карта достаточно ли будет в банкомате проверить остаток средств ?
Или придется попытаться обналичить какую-нибудь сумму ?
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Да нет, просто с печатями и прочими надписями
То есть, в хорошем состоянии, не помятые-стиранные, нормальных годов выпуска, хрустящие купюры, но с надписями и штампами уже не принимают терминалы? o_O Они там оптическое распознавание стали использовать?
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Щойно поповнював депозит через термінал, усе працює. Але є 2 мінуси: максимальна сума поповнення: 3000$... і...
Протягом одного дня клієнт може поповнити свій вклад не більше 3-х разів, із них:
- з картки чи рахунку: 2 операції в день;
- готівкою (у касі чи терміналі самообслуговування на вибір клієнта): 1 операція в день
Так що якщо ви поповнили навіть на 10$ чи 100$ через термінал, того самого дня уже навіть через касу не вдасться поповнити, отака дурня.
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
Да нет, просто с печатями и прочими надписями
То есть, в хорошем состоянии, не помятые-стиранные, нормальных годов выпуска, хрустящие купюры, но с надписями и штампами уже не принимают терминалы? o_O Они там оптическое распознавание стали использовать?
не знаю, но полгода назад намного хуже купюры залетали
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
17.12.18
Місто
Kyiv
Минут 40 назад в терминале пополнил свою карту, а чуть ранее смартфоном в магазине оплатил покупку.

Только что пришло сообщение в П24, что по такой-то карте банк сменил ПИН. Подозрение на скиминг. И тут же приходит обычное сообщение с новым ПИНом.

Это что, банковские "игры" или мошенники пытаются от имени банка таким образом получить доступ к карте ?
В прошлое воскресенье мама сняла пенсию в банкомате в Киеве, Голосеевский 104 (бывший "масковский Универмаг"). Примерно через полчаса на ее "бабушкофон" пришли 3 СМС - информация о собственно снятии (хотя обычно не приходит), сообщение о смене ПИНа со ссылкой на сайт б/у приват и новый ПИН. Решили что это б/у случилось обострение паранойи т.к. последние лет 5 все использование ее пенс. карты - снятие денег в одном и том-же банкомате в ~50км от Киева.
Вчера общался по этому поводу с ТП - сначала позвонил в GoldClub со своего фин. момера, но меня "послали", в чате из П24 под ее акком - подтвердили, что ПИН действительно поменяли и СМС от б/у приват, а не от каких-то других мошенников. При логине в П24 пришлось вводить код из СМС.
Банкомат - вроде ничего подозрительного, только половина внешней панели картоприемника отломана месяца 4 назад, сегодня был рядом и специально посмотрел - ничего не поменялось. Две недели назад снимал там свой последний депозит в б/у приват на 0.3 фонда - никаких смен ПИНа, СМС и т.п. не было.
 
Реєстрація
18.10.16
Місто
Полтава
Телефон
Samsung SM-G900FD
Да нет, просто с печатями и прочими надписями
То есть, в хорошем состоянии, не помятые-стиранные, нормальных годов выпуска, хрустящие купюры, но с надписями и штампами уже не принимают терминалы? o_O Они там оптическое распознавание стали использовать?
А какие года выпуска - на данный момент считаются "нормальными"..? :unsure:
 

abx

Реєстрація
12.07.16
Місто
Сіверськ -> Кам'янське
Телефон
Samsung M21
Щойно поповнював депозит через термінал, усе працює. Але є 2 мінуси: максимальна сума поповнення: 3000$... і...
Протягом одного дня клієнт може поповнити свій вклад не більше 3-х разів, із них:
- з картки чи рахунку: 2 операції в день;
- готівкою (у касі чи терміналі самообслуговування на вибір клієнта): 1 операція в день
Так що якщо ви поповнили навіть на 10$ чи 100$ через термінал, того самого дня уже навіть через касу не вдасться поповнити, отака дурня.
Для гривневого вкладу те саме. Про максимум не знаю
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Poleg, кц підтвердив мої слова, можна поповнювати власну валютну інтернет картку. Перед цим необхідно авторизуватись або за номером телефону, або фізичною карткою та натиснути меню поповнити картку.
Перепрошую у користувачів Poleg webb Вик Влад den_lg за дезінформацію. Ніяким взагалі чином не вдалось на практиці поповнити доларами інтернет-карту у терміналі. Хоч оператори, окрім останньої твердили протилежне і за кожним разом вигадували нові причини чому у мене не виходить.
На свій захист надаю знімки екрану.
На їхні дії поскаржився та залишив побажання щоб виправили це неподобство. Але судячи по відповідям, маю таке передчуття, що ніхто нічого не робитиме. І далі брехатимуть клієнтам про те, чого нема і навіть не змінять опис тарифу.
 

Вкладення

  • Screenshot_20201025-224108~2.png
    Screenshot_20201025-224108~2.png
    631.4 КБ · Перегляди: 35
  • Screenshot_20201025-224355.png
    Screenshot_20201025-224355.png
    760.7 КБ · Перегляди: 36
  • Screenshot_20201025-224431.png
    Screenshot_20201025-224431.png
    653.8 КБ · Перегляди: 33
  • Screenshot_20201025-224537~2.png
    Screenshot_20201025-224537~2.png
    687 КБ · Перегляди: 31
  • Screenshot_20201025-224459.png
    Screenshot_20201025-224459.png
    209.4 КБ · Перегляди: 35
Реєстрація
18.10.16
Місто
Полтава
Телефон
Samsung SM-G900FD
Indus, начиная с 2003 вроде как.
Пипец... а я думал/ планировал скормить купюры 1991/ 1993/ 1996/ 2001 годов (бабулька в чулке $ "нычку" забытую нашла). Неужели без вариантов - или попробовать стоит..? Неужели и на кассе не возьмут... :unsure:
 
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Indus,

1) банк (филиал, отделение) обязан осуществлять кассовые операции только с теми видами и номиналами банкнот иностранной валюты, которые находятся в обращении в странах-эмитентах или подлежат обмену в порядке, установленном банком-эмитентом;

2) согласно постановлению НБУ от 25.09.2018 № 103, кассиры обязаны брать деньги с незначительным износом, независимо от даты эмиссии. Незначительный износ — это:
  • потертости и грязь, вызывающие локальную люминесценцию,
  • пятна размером не более 1/5 поверхности,
  • деньги с надрывом шириной до 25 % от общей площади,
  • отверстия, проколы диаметром 0,5 мм.
Причина, из-за которой банки не желают брать старьё, множество подделок банкнот определённого года.

Пробуй удачу сначала в кассе банка, потом уже с терминалами. А если не получится, то уже с обмениками или через тех, кто едет заграницу.
 
Зверху