fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Від Станиславова така колія, що півдня тільки плакати...
Чому, до Надвірної там рівнина, а від Надвірної - не так і далеко до Ворохти.
Розклад такий собі більш-менш "під усіх". Щоб і Харків міг сісти і Полтава по дорозі в обід, і Київ ввечері. 12 у Ворохті - нормально якраз заселитися. Так, день катання неповноцінний, але що поробиш.
 
  • Like
Реакції: idea

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Невже є суттєва різниця у колії між Львів - Станіславів та Станіславів - Коломия?
Дорога Ворохту не йде через Коломию. В Надвірній колії розходяться. Якщо до Надвірної за півгодини можна доїхати, то з Надвірної до Ворохти дорога дуже сильно петляє і потяг їде близько 20-30 км/год.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Невже є суттєва різниця у колії між Львів - Станіславів та Станіславів - Коломия?
Дорога Ворохту не йде через Коломию. В Надвірній колії розходяться. Якщо до Надвірної за півгодини можна доїхати, то з Надвірної до Ворохти дорога дуже сильно петляє і потяг їде близько 20-30 км/год.
Насправді там "трикутник" з вершинами ІФ, Коломия, Надвірна (а точніше - сусідній Делятин). Жоден потяг не іде з ІФ на Коломию через Надвірну, це нелогічно і незручно, бо треба буде ще і напрямок руху міняти.
Колія ІФ-Коломия (далі - Чернівці) в гарному стані. ІФ-Надвірна - теж непоганий, і профіль рівнинний. А от у гори - Надвірна-Делятий-Ворохта-Вороненко-далі до Рахова - вже гори, складний план (повороти) і профіль (ухили).
І ділянка Делятин-Коломия дійсно в поганенькому стані і досить малодіяльна.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Невже є суттєва різниця у колії між Львів - Станіславів та Станіславів - Коломия?
Дорога Ворохту не йде через Коломию. В Надвірній колії розходяться. Якщо до Надвірної за півгодини можна доїхати, то з Надвірної до Ворохти дорога дуже сильно петляє і потяг їде близько 20-30 км/год.
Виявилось розходяться вони у кінці Станіславовова на станції Хриплин
 

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
12 у Ворохті - нормально якраз заселитися. Так, день катання неповноцінний, але що поробиш.
В 12 у Ворохті катання зовсім не буде, хіба шо годин з двох-трьох в Буковелі, до 16:30 на всіх схилах, потім на буграх 1-2-7-14. А для Драгу це майже втрачений день - треба ще до Ясені Ясіні добратися, та піднятися на сам Драг.
І до самої Ворохти не треба, є зупина у більш зручному Татареві)
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Паук, да, цей поїзд для спокійно кудись добратись, заселитись і відпочити (особливо якщо майжу добу з Харкова торохтів).
 
  • Like
Реакції: idea

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Пассажиры смогут насладиться фильмами и мультфильмами сервиса в течение всей поездки. Для этого компания устанавливает собственное оборудование в поездах, и это дает возможность через интернет получить доступ к фильмам и мультфильмам на платформе сервиса.
Тестирование работы SWEET.TV началось 15 декабря в поезде №745/746 Киев-Славское. Во время тестового режима доступ к контенту на платформе будет бесплатным.
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Волати буде на весь вагон? Навряд чи кожному дадуть одноразові вуха.
Верно. Это уже как бы пройденный этап, во времена так называемых видеосалонов и вагонов первого класса, когда на весь вагон с шумом, пардон, звуком крутили видео "для всех", а мне совершенно ихнего кина не хотелось и было навязчивое (чуть было не сказал: одержимое) желание ехать в спокойной тишине.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Навряд чи кожному дадуть одноразові вуха.
Можно сделать разъём, а наушники свои или продавать.
Или вообще со своих устройств, сайт с фильмами по Wi-Fi в вагонной локалке.
Как на самом деле сейчас сделали?
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

Укрзалізниця призначила додаткові рейси поїздів №135/136 Чернівці — Одеса та №217/218 Київ — Львів — Рахів. Також, зважаючи на численні побажання пасажирів, поїзду Київ — Рахів призначені додаткові зупинки на станціях Татарів та Кваси.
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
К сожалению, наше корпоративное издание: газета Магистраль (с региональными приложениями бывших дорог, ныне -- филиалов УЗ, а в ещё докирповское время Магистраль пытались сделать общетранспортной газетой, с освещением работы всего транспорта, не только железнодорожного) прекращает свою жизнь. Со следующего года что-то такое будет в виртуальном виде, но сами журналисты ещё толком не знают и находятся сейчас в подвешенном состоянии.
 
Реєстрація
12.03.17
Місто
Львов
К сожалению, наше корпоративное издание: газета Магистраль (с региональными приложениями бывших дорог, ныне -- филиалов УЗ, а в ещё докирповское время Магистраль пытались сделать общетранспортной газетой, с освещением работы всего транспорта, не только железнодорожного) прекращает свою жизнь. Со следующего года что-то такое будет в виртуальном виде, но сами журналисты ещё толком не знают и находятся сейчас в подвешенном состоян
К сожалению, наше корпоративное издание: газета Магистраль (с региональными приложениями бывших дорог, ныне -- филиалов УЗ, а в ещё докирповское время Магистраль пытались сделать общетранспортной газетой, с освещением работы всего транспорта, не только железнодорожного) прекращает свою жизнь. Со следующего года что-то такое будет в виртуальном виде, но сами журналисты ещё толком не знают и находятся сейчас в подвешенном состоянии.
Наконец-то прихлопнули это жуткое мракобесие!!! Аж в 2020 году ума хватило ликвидировать этот анахранизм! Эти газеты, пишущие сплошную административную заказуху, существовали исключительно за счёт того, что пили "кровь" железнодорожников! Они паразитировали на кошельках работников Укрзализныци, с которых в приказном порядке, без их согласия нагло высчитывали деньги, из их нищенских зарплат! А если например в одной квартире проживала семья из трёх железнодорожников, то им нагло и цинично втюхивали три одинаковых комплекта изданий в одну квартиру! Люди плакали, детей кормить нечем а их заставляли при зарплате 4-5 тысяч оформлять годовую подписку. Кто отказывался подписаться - искали способ наказать! Самих руководителей предприятий вызывали в "верха" на вздрючку, за невыполнение плана по подписке! От этой жёлтой прессы уже всех тошнило! Что ни статья - то наглое враньё! Машинист перед рейсом молится, локомотивы на ходу рассыпаются, горят как спички, а в газете пишут что техника полностью готова к перевозкам! Враньё в лицо, за его же деньги! Жуть просто! Ничего, пожили придворные журналисты на деньгах трудяг, как сыр в масле, поработали в неконкурентных - тепличных условиях, а теперь вперёд - как все! В рынок! Создавайте динамичные, читаемые СМИ, конкурируйте с другими, будьте интересными, объективными, зарабатывайте честно, как все журналисты. А у железнодорожников праздник!!!
Post automatically merged:

Железнодорожников не заставляли добровольно-принудительно её выписывать?
Ещё и как!!! Не просто заставляли, а нагло высчитывали деньги на подписку из зарплаты! Коллектив издательства жил как в теплице, были задействованы все административные методы принуждения на подписку по всей Украине. Пиши что попало, а деньги сами текли из карманов трудяг, которым впаривали эту макулатуру!
 
Останнє редагування:
Зверху