А увімкнути паузу, поповнити і переказати на інший КС не вийде?Є номер, який ніколи не поповнювався на 40 і більше гривень, а отже тариф не активовано. Чи можна якось пропетляти, щоб не втратити 100 грн, які просить Київстар?
Дякую.
А увімкнути паузу, поповнити і переказати на інший КС не вийде?Є номер, який ніколи не поповнювався на 40 і більше гривень, а отже тариф не активовано. Чи можна якось пропетляти, щоб не втратити 100 грн, які просить Київстар?
Дякую.
Не вийде, боА увімкнути паузу, поповнити і переказати на інший КС не вийде?Є номер, який ніколи не поповнювався на 40 і більше гривень, а отже тариф не активовано. Чи можна якось пропетляти, щоб не втратити 100 грн, які просить Київстар?
Дякую.
Послуга підключається автоматично і безкоштовно тільки після того як абонент витратить на послуги зв'язку більше 40 грн. Послуга стає доступною автоматично протягом п'яти діб після досягнення необхідної суми витрат.
Ось за це я й питав, думав, що можливо можна якось це пропетлятиНе вийде, бо
Это для достаточно старых пакетов. Для относительно новых - таких условий нетПослуга підключається автоматично і безкоштовно тільки після того як абонент витратить на послуги зв'язку більше 40 грн. Послуга стає доступною автоматично протягом п'яти діб після досягнення необхідної суми витрат.
Звідки така інформація?Это для достаточно старых пакетов. Для относительно новых - таких условий нетПослуга підключається автоматично і безкоштовно тільки після того як абонент витратить на послуги зв'язку більше 40 грн. Послуга стає доступною автоматично протягом п'яти діб після досягнення необхідної суми витрат.
Это ещё вконце 2019 года (если не ошибаюсь) было на сайте смарт-мани. И с тех пор проверено на практике не разЗвідки така інформація?Это для достаточно старых пакетов. Для относительно новых - таких условий нетПослуга підключається автоматично і безкоштовно тільки після того як абонент витратить на послуги зв'язку більше 40 грн. Послуга стає доступною автоматично протягом п'яти діб після досягнення необхідної суми витрат.
Прямо зараз на сайті Смарт-гроші в розділі Питання та Відповіді в першому ж рядку читаю:Это ещё вконце 2019 года (если не ошибаюсь) было на сайте смарт-мани. И с тех пор проверено на практике не разЗвідки така інформація?Это для достаточно старых пакетов. Для относительно новых - таких условий нетПослуга підключається автоматично і безкоштовно тільки після того як абонент витратить на послуги зв'язку більше 40 грн. Послуга стає доступною автоматично протягом п'яти діб після досягнення необхідної суми витрат.
Щодо послуги переказу коштів там є новина про зміну назви, про зміну умов не сказано.Щоб оплатити сервіси, перераховані нижче, після активації номера Київстар, вам необхідно скористатися телекомунікаційними послугами на суму не менше 40 грн. «СМАРТ-ГРОШІ» активуються протягом 2-х діб після досягнення цього порогу. Перелік сервісів, для яких діє дане обмеження:
Поповнення платіжних карт, погашення кредитів, поповнення банківських рахунків, переказ на інший мобільний номер, Скайп, Оріфлейм (№ консультанта), Фаберлік.
Продовження історії: сьогодні вночі одна монета перетворила вчорашній гарбуз на звичну всім карету зі 100ма бубликами і 10ма пряниками.Є проміжний результат: вставив сімку в телефон, кинув заради цікавості 1 грн, нічого не змінилося, набрав 477, перейшов безкоштовно на Без меж лайт. Тепер у мкс пише: поповніть на 49 грн щоб активувати тариф (на попередньому тарифі писало про 100 грн).
Вже легше, подивлюсь що буде завтра з 1 грн.
Послуга підключена. Нічого робити не треба.пришла смс о подключении
Нет, с 0 до 3 не получится.Реально ли подключить услугу до снятия дневной абонплаты (в полночь), чтобы на 2 полных дня работало?
Тариф Комфорт?а что может быть, пытаюсь подключить эту услугу, но пишет, что не прошло 30 дней с момента последнего заказа услуги, она никогда не заказывалась ?!
да 2018Тариф Комфорт?а что может быть, пытаюсь подключить эту услугу, но пишет, что не прошло 30 дней с момента последнего заказа услуги, она никогда не заказывалась ?!