Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
25.07.20
Місто
Харьков
В кассе банка уже аналогично. Без мзды можно забрать деньгу с цифровой карты. А вот с пластика без его наличия уже нельзя (не уверен, если деньга была заказана).
С виртуальной карты, карта универсальная можно снять деньги без комиссии?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Antonwolf, применяются стандартные тарифы карты: для КдВ снятие без %, а для Уни (в том числе и интернет-карты) -- 1 %. Для цифровых карт снятие в кассе без дополнительных %, снятие средств с пластиковой карты без её присутствия придётся дополнительно раскошелиться.
 

татаринн

Заблокирован
Реєстрація
23.10.16
Місто
Одесса
Приват24 при входе стал запрашивать постоянно пин код от карты, вместо двухфакторной Аутентификации посредством мобильного. Шо за фигня, у всех так?
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
татаринн, ніт, спрашивает только морду при оплатах через додаток и авторизацию куаром в веб-версии.
 

татаринн

Заблокирован
Реєстрація
23.10.16
Місто
Одесса
татаринн, ніт, спрашивает только морду при оплатах через додаток и авторизацию куаром в веб-версии.
у меня при оплатах через додаток тоже морду спрашивает (это фэйс айди мы имеем в виду? уточняюсь просто.
авторизацию в веб версии когда, при входе так же куара нет вроде. при оплате в веб версии имеешь в виду?
меня именно вход интересует.
у меня при вхоже требует пин код карты и все. другое не хочет, например авторизацию приложухой, как раньше было.
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
у меня при вхоже требует пин код карты и все. другое не хочет
Возможно, провайдер поменял айпи, или другой браузер, или еще какие параметры поменялись, что Приват бзднул и требует дополнительной авторизации. А может, используешь какой-то говно-vpn? Когда-то такое было тоже, не помню по какой причине..
 

татаринн

Заблокирован
Реєстрація
23.10.16
Місто
Одесса
у меня при вхоже требует пин код карты и все. другое не хочет
Возможно, провайдер поменял айпи, или другой браузер, или еще какие параметры поменялись, что Приват бзднул и требует дополнительной авторизации. А может, используешь какой-то говно-vpn? Когда-то такое было тоже, не помню по какой причине..
вродь не менялось ничего из этого.
пин это не совсем дополнительная. это вместо авторизации в приложухе на телефоне.
как по мне то это равнозначные способы.
или что больше защищено? через приложуху, или пином?
 

kapetan

Старый моряк
Реєстрація
17.06.11
Місто
Киев
у Привата похоже паранойя началась! :(
вчера отправлял платеж через веб-версию Приват24, запросило для подтверждения связаться через 3700, прошел идентификацию (даже голос записали), и вот сегодня снова, теже грабли... пришлось проходить авторизацию повторно!

ай-пи, комп, браузер - ничего не менялось....
перезванивают кстати с киевстаровских номеров (немного напрягло, непривычно)
0676530386, 0675650848
 

татаринн

Заблокирован
Реєстрація
23.10.16
Місто
Одесса
у Привата похоже паранойя началась! :(
вчера отправлял платеж через веб-версию Приват24, запросило для подтверждения связаться через 3700, прошел идентификацию (даже голос записали), и вот сегодня снова, теже грабли... пришлось проходить авторизацию повторно!

ай-пи, комп, браузер - ничего не менялось....
перезванивают кстати с киевстаровских номеров (немного напрягло, непривычно)
0676530386, 0675650848
У знакомой так заблочили карты.
она что-то не так ответила. Предположение это то, что приват знал что она работает, а она уже уволиться успела, и сказала что не работает.
сказали шагать в отделение с паспортом.
в отделении причину блокировки ессно не знают, но за 5 минут все восстановили.
платежи по мелочевке были.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Реєстрація
20.03.21
Місто
Киев
Ответственность за обновление анкетных данных лежит на клиенте.
то есть,я открыл дебетную карту (не кредитную) положил туда свои деньги,которыми банк пользуется,и ещё им обязан чего то там?
 

Set

Реєстрація
28.10.10
Місто
Хмельницкий
Ответственность за обновление анкетных данных лежит на клиенте.
то есть,я открыл дебетную карту (не кредитную) положил туда свои деньги,которыми банк пользуется,и ещё им обязан чего то там?
можешь карту не открывать если не согласен с условиями обслуживания
 
Реєстрація
20.03.21
Місто
Киев
можешь карту не открывать если не согласен с условиями обслуживания
В условиях обслуживания нигде нет пункта о том,что банк может задалбывать клиента своими звонками тем более,если клиент не пользуется кредитом.
 

Set

Реєстрація
28.10.10
Місто
Хмельницкий
можешь карту не открывать если не согласен с условиями обслуживания
В условиях обслуживания нигде нет пункта о том,что банк может задалбывать клиента своими звонками тем более,если клиент не пользуется кредитом.
потрудитесь изучить часть вторую статьи 6 ЗУ "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"

а также
ЛИСТ НБУ 16.08.2018 N 25-0008/44785 Про уточнення інформації щодо клієнта
 
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
20.03.21
Місто
Киев
Да знаю я про всё вышесказанное! Но ни один другой банк так не выносит мозг,как это делает Приват. Вот о чём я. И если Вы хотите посоветовать что то типа "не нравится-не пользуйся"-то не напрягайтесь. С этим банком давно решил расстаться.Сейчас есть более адекватные и с лучшими условиями.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
valentinov, я прокомментировал тот момент, когда клиент неправильно дал ответ на вопрос представителя банка. Банк задаёт те вопросы, на которых ответ должен знать владелец счёта.

Что касается задалбывания. Жёсткий гестапо у Альфа-Банка. Я на него не попадал, но наслышан. Вот недавно у ряда клиентов ПУМБ по уволили деньги. Сейчас банк ввёл дополнительное ограничение и для его снятие надо пройти гестапо.

Безопасность и сохранность или удобство пользования — взаимоисключаемые. Каждый банк выбирает свой приоритет.
 

татаринн

Заблокирован
Реєстрація
23.10.16
Місто
Одесса
Предположение это то, что приват знал что она работает...
Ответственность за обновление анкетных данных лежит на клиенте.
В договорах так наверно и прописано, но мало кто после новой работы/увольнения/свадьбы ещё чего-то такого, первым делом бежишь в банк делиться с ним радостной новостью
Post automatically merged:

можешь карту не открывать если не согласен с условиями обслуживания
В условиях обслуживания нигде нет пункта о том,что банк может задалбывать клиента своими звонками тем более,если клиент не пользуется кредитом.
потрудитесь изучить часть вторую статьи 6 ЗУ "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"

а также
ЛИСТ НБУ 16.08.2018 N 25-0008/44785 Про уточнення інформації щодо клієнта
Самое смешное то, что кому нужно, тот без проблем отмывает доходы, финансирует терроризм и занимается чем только душе угодно. И все норм ему.
А тут пересичного за платёж в 100 грн монтулить хотят.
по факту у моей знакомой могли бы переспросить, а где она работала и кем, она бы ответила где и кем работала, это бы совпало с инфой привата и вопрос бы решился без похода в отделение.
но банк решил что она на 100 грн хочет профинансировать самолийских пиратов 😂
Post automatically merged:

Я сам прежде всего за сохранность денег. Но знакомая все четко сказала, и фио, и бывшее место работы, и семейное положение, и имела доступ к фин номеру, и пошла с картой к банкомату, и платёж был обычный с обычного телефона приложения, тот который она постоянно раньше делала.
вобщем ничего нового-необычного
Если так будут гонять за каждый 100 через квест по 3700, то пользоваться будет просто невозможно банкой
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.08.16
Місто
Киев
Короче, говнина єтот Мастерпасс еще та ...
Если Мастеркард выбрал себе таких партнеров в Украине (читай тупорогих оленей), то это печально.
Скажи мне кто твой друг и я скажу кто ты
Звонил в поддержку мастеркрада, да да именно он и занимается мастерпассом, обьяснил ситуацию детально, что ни пароль, ни вход, ниче не работает, и только можно удалить и создать новый кошелек, а зайти в него - шишь.
-ответ поддержки: а вам зачем это надо? (входить в мастерпасс)
-ну да там есть проблема с этим всем и с входом и с операциями добавления/удаления карт, но вы говорит просто через Сильпо создайте кошелек и все, пользуйтесь одной картой и никуда не заходите... занавес.
Вот чувак прям в точку сказал по поводу всех этих

И когда я разговариваю с очередной собирательной хамской теткой из советского продмага в стиле "вас много я одна", неважно сидит ли эта тетка в поддержке банка или на почте, или в магазине или индусо-украинцы в Мастерпасе, я все думаю - откуда они берутся в эпоху конкуренции?
Я надеюсь такие долбодятлы умрут в период карантина и останется только по-настоящему клиентоориентированный бизнес.
Да, почему я написал это здесь в этой теме? Да потому что Приват - ярчайший представитель тупой тетки из продмага
 
Зверху