Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
В умовах віддаленої роботи актуальним стало питання підтримки балансу між особистим життям і роботою. Телеком оператор розробив комплексну програму забезпечення добробуту співробітників – проект «Крутософія». Програма охоплює наступні сфери: фізичне та психічне здоров'я; баланс між особистим життям і роботою; сім'я, дозвілля та хобі; відносини з іншими; фінансова обізнаність.
Київстар презентує нові тарифи для контрактних та бізнес-клієнтів
03.11.2021
Із 3 листопада контрактні та бізнес-клієнти Київстар можуть обрати нові тарифні плани лінійки ВАШ. Після успішного запуску тарифів передплати із Суперсилами оператор пропонує таку ж опцію у тарифах за договором, але із ще більшими можливостями. Головне, що треба знати про нові пропозиції Київстар:
У лінійці 5 тарифів для контрактних абонентів та 7 пропозицій для бізнес-клієнтів. ВАШ Старт, ВАШ Вибір, ВАШ Оптимум, ВАШ Комфорт та ВАШ Безлім для всіх абонентів. Ціни від 135 грн до 500 грн на місяць, безлім у мережі Київстар, від 100 до 750 хвилин для дзвінків на інші мережі та за кордон, від 5 Гб до повністю безлімітного мобільного інтернету. А також ексклюзивні тарифи для бізнесу ВАШ Преміум та ВАШ Максимум, у яких ще більше хвилин для дзвінків на інші мережі.
Нові тарифи за договором пропонують більше послуг, ніж на передплаті. Наприклад, тариф ВАШ Оптимум за 250 грн має безлімітний мобільний інтернет, а його аналог на передплаті – 25 Гб. Також для нових бізнес-клієнтів всі переваги тарифів доступні ще й зі знижкою 50% на перші пів року. Контрактні та бізнес-клієнти отримають дві Суперсили, замість однієї на передплаті. Фіксований інтернет для дому зі швидкістю до 100 Мбіт/с включено у тарифи без додаткової плати у якості першої Суперсили, а другу абоненти можуть вибрати самостійно з-поміж:
плюс 100 хвилин на інші мережі та за кордон;
розширений пакет Київстар ТБ;
безлімітне відео із сервісом Відео на ходу;
SIM для планшета;
SIM для другого телефону.
Бізнес-клієнти можуть вибрати ще й сервіси, які допоможуть в роботі:
Віртуальна мобільна АТС— хмарна технологія, яка дозволяє об’єднати всі телефонні номери компанії в єдину мережу, автоматично розподіляти вхідні виклики, здійснювати багато одночасних дзвінків тощо.
Office 365 – пакет основних застосунків Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Teams тощо) та 1 Тб місця в хмарному сховищі для кожного співробітника компанії.
Дзвонити за кордон стало дешевше. Хвилини в тарифі можна використовувати, щоб дзвонити відразу до 11 країн: Італії та Польщі, США та Канади, Чехії й Німеччини, Ізраїлю, Індії, Росії, Китаю та навіть Узбекистану. На ці країни припадає більше 90% дзвінків абонентів Київстар за кордон.
Завдяки перевагам тарифів за договором абоненти можуть користуватися всіма послугами у цьому місяці, а оплачувати їх у наступному. Також в абонентів буде кращий захист від дій шахраїв, адже всі операції з номером та SIM-карткою можуть робити лише їх власники, які підписали договір. Контрактним абонентам доступне також підключення на один рахунок до 5 номерів членів родин або друзів та вигідного тарифу Київстар Родина за 100 гривень на місяць.
Тарифікація. Складнощі з тарифікацією сервісів, що не тарифікуються за умовами тарифного плану, при використанні інтернету (GSM / PrePaid)
У деяких абонентів може відбуватися тарифікація нетарифікованих за умовами тарифного плану сервісів (YouTube, TikTok, YouTube Music, Telegram, Instagram, MEGOGO).
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
Після усунення, протягом 20 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.
Post automatically merged:
Тарифікація. Складнощі зі списанням плати за пакет послуг на 4 тижні (GSM / PrePaid)
У деяких абонентів передплати за достатньої суми на рахунку не списується плата за пакет послуг на 4 тижні. Резервації за номером немає.
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
Після усунення, протягом 10 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.
Post automatically merged:
Тарифікація. Складнощі з нарахуванням пакет послуг на 4 тижні по акції "Простий старт" в тарифному плані "ТВІЙ Вибір" (PrePaid / GSM)
У абонентів з тарифним планом "ТВІЙ Вибір", після активації стартового пакету за акцією "Простий старт", не нараховується пакет послуг на 4 тижні.
Post automatically merged:
Тарифікація. Не знімається шейп після підключення послуги "Турбо" (GSM)
У деяких абонентів, при замовленні послуги "Турбо", автоматично не знімається обмеження швидкості Інтернету після підключення.
Post automatically merged:
Нарешті визнали глюк
Мій Київстар”. У деяких абонентів може відображатися некоректний залишок пакета послуг за тарифним планом у додатку та WEB версії “Мій Київстар” (GSM)
У деяких абонентів, під час перевірки залишку пакета послуг (МБ, SMS тощо) за умовами тарифу, у додатку “Мій Київстар” або WEB версії відображається некоректна інформація.
Post automatically merged:
Виконання заявок. Складнощі з подачею заявок на "Суперсилу" (PrePaid / FTTB)
У абонентів немає можливості подати заявку на підключення послуги за «Суперсилою» за допомогою WEB-версії системи "Мій Київстар"
Post automatically merged:
Вибрав найголовніше
От вам підключення глюків з суперсилою, весело.
Тарифікація. Складнощі з тарифікацією сервісів, що не тарифікуються за умовами тарифного плану, при використанні інтернету (GSM / PrePaid)
У деяких абонентів може відбуватися тарифікація нетарифікованих за умовами тарифного плану сервісів (YouTube, TikTok, YouTube Music, Telegram, Instagram, MEGOGO).
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
Після усунення, протягом 20 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.
Post automatically merged:
Тарифікація. Складнощі зі списанням плати за пакет послуг на 4 тижні (GSM / PrePaid)
У деяких абонентів передплати за достатньої суми на рахунку не списується плата за пакет послуг на 4 тижні. Резервації за номером немає.
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
Після усунення, протягом 10 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.
Post automatically merged:
Тарифікація. Складнощі з нарахуванням пакет послуг на 4 тижні по акції "Простий старт" в тарифному плані "ТВІЙ Вибір" (PrePaid / GSM)
У абонентів з тарифним планом "ТВІЙ Вибір", після активації стартового пакету за акцією "Простий старт", не нараховується пакет послуг на 4 тижні.
Post automatically merged:
Тарифікація. Не знімається шейп після підключення послуги "Турбо" (GSM)
У деяких абонентів, при замовленні послуги "Турбо", автоматично не знімається обмеження швидкості Інтернету після підключення.
Post automatically merged:
Нарешті визнали глюк
Мій Київстар”. У деяких абонентів може відображатися некоректний залишок пакета послуг за тарифним планом у додатку та WEB версії “Мій Київстар” (GSM)
У деяких абонентів, під час перевірки залишку пакета послуг (МБ, SMS тощо) за умовами тарифу, у додатку “Мій Київстар” або WEB версії відображається некоректна інформація.
Post automatically merged:
Виконання заявок. Складнощі з подачею заявок на "Суперсилу" (PrePaid / FTTB)
У абонентів немає можливості подати заявку на підключення послуги за «Суперсилою» за допомогою WEB-версії системи "Мій Київстар"
Post automatically merged:
Вибрав найголовніше
От вам підключення глюків з суперсилою, весело.
Всё в стиле последнего года Киевстара! Если столько глюков, наверное стоит временить переход или подключение к этим тарифам, пока всё не отладят. В последнее время стало сложно контактировать с оператором об устранении глюков. Мало что исправляют. Но это на моём опыте. Может у кого-то лучше с этим идут дела!
В последнее время стало сложно контактировать с оператором об устранении глюков. Мало что исправляют. Но это на моём опыте. Может у кого-то лучше с этим идут дела!
Вчера подключал сим для планшета в тариф "Безлим Видео". Всё по инструкции. Сегодня проверяю, услуга подключилась, а СМС до сих пор не пришла. Смирился.
Вчера подключал сим для планшета в тариф "Безлим Видео". Всё по инструкции. Сегодня проверяю, услуга подключилась, а СМС до сих пор не пришла. Смирился.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.