Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
если в чате боту скормить слово "акции", не покажет эту индивидуальную в том списке?
Нет. Там в списке акций, в которых пользователь взял участие, будет указано об отсутствии в данном списке индивидуальных акций.

"Вы не выполнили условия, т.к. переводили на Приватбанк. А надо было на любую карту, кроме Приватбанка."
Ну я условия несколько раз читал. Переводить средства на карту ПриватБанка мне точно в голову не пришло. Единственное думал типа как правильнее перевести (толкать или тянуть). Решил толкать.
Может системе не понравилось, что карта у меня добавлена в кошельке...
 
  • Wow
Реакції: drmz

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
MASolomko, так раньше было упоминание про исключение Привата на стороне приема?
Поражает другое - знаю двух человек, кому, при всех тех же исходных данных, за перевод на Приват всё выдали.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
  • Like
Реакції: drmz

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
У кого есть валютная интернет-карта Visa напишите, пожалуйста, её BIN.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Реєстрація
14.07.18
Місто
Київ
Есть вариант как получить выписку с печатью бесплатно?
Если самому распечатать выписку и прийти за печатью, то тоже 100грн нужно платить?
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
amulet_of_, в басстерминале распечатать не подходит? Там же ЭЦП, в простыне, генерируется.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Malyk, будет писать "вы не погасили в грейсе, за что будете оплачивать 0,000 ежемесячно пока не погасите всю сумму долга".
 

rikky

ремонтник
Реєстрація
29.03.10
Місто
Шостка, Украина.
Телефон
Iphone 15
А мне предложили бесплатное снятие денег с кредитки.
Я так понимаю, по акции, можно весь кредлим перед новым годом снять в банкомате и сумма будет в грейсе?
собираюсь снять ради эксперимента немного.
 
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
30.12.13
Місто
Керкира
Получилась очередная интересная история с Приватбанком.

На моей банковской карте Приватбанка был кредитный лимит. Возьмём для примера сумму 10 тыс. грн.
Зная, что использование кредитных средств в некоторых случаях приводит к необходимости оплачивать комиссию за кредит, я добавляю обычно, скажем, 5 тыс. грн. и в рамках этих 5 тыс. грн. провожу свои операции (что-то покупаю, оплачиваю коммунальные услуги и т.д.).
Но Приватбанк уже давно сделал так, что общая сумма по счёту на карте всегда отображается банком как положительная сумма, то есть если кредитный лимит 10 тыс. грн., а на счету ещё 5 тыс. грн. собственных средств, то на карте условно будет как бы 15 тыс. грн. Или, например, когда уже 2 тыс. грн. использованы из кредитного лимита, то приложение\программа Приват24 будет показывать 8 тыс. грн. на счету.
Чтобы определить как много собственных средств на счету необходимо в Приват24 открывать выписку по карте и там уже детально видно, размер собственных средств или, если использованы кредитные средства, то сколько этих средств использовано.
Всё как-будто бы просто и понятно. То есть общий счёт всегда со знаком "+" и никогда со знаком "-".
Чтобы быстро ориентироваться сколько собственных средств на счету достаточно каждый раз быстро в уме отнимать 10 тыс. грн. и тогда будет быстро понятно есть ли собственные средства на карте. Тоже всё просто и понятно.

Где же подвох?
А что если в какой-то момент банк изменит кредитный лимит с 10 тыс. грн. на, скажем, 15 тыс. грн. И тогда получится, что собственные средства на самом деле уже будут за границей в 15 тыс. грн. и отнимать для быстрого расчёта количества собственных средств надо будет уже не 10 тыс., а 15 тыс.
Вот Приватбанк так и сделал - изменил кредитный лимит. Я сделал платёж, думая, что плачу собственными средствами, а с меня списали дополнительно кредитную комиссию.
Оператор центра обслуживания абонентов сообщил мне, что 10 дней назад кредитный лимит был увеличен и я об этом получил уведомление в Приват24, где и без этого уведомления через день приходит масса рекламы с длинными текстами и условиями каких-то акций, которые я никогда не читал, так как мне это не было интересно. И никаких других очевидных напоминаний об изменении кредитного лимита не было.
В самом приложении Приват24 в случае быстрого просмотра карты детальный расчёт по карте не отображается, а лишь общая всегда положительная сумма, что также приводит к тому, что изменение кредитного лимита становится ещё менее заметным.

Вот мне кажется, что так не должно быть. Маркетинг маркетингом, но такого рода изменения без должного уведомления ничем как обманом и не назовёшь.
Предполагаю, что такой пользовательский сценарий достаточно известный.
Как вы думаете?
 

sas

Реєстрація
25.05.09
Місто
Чернигов
Телефон
moto g84 5G
На мой субъективный взгляд какая то надуманная проблема. Что мешает отказаться от кредитного лимита и использовать только личные средства и не попадать на комиссию?
 
Зверху