І британці щось привезли
Зі штатів четвертий рейс був над Німеччиною- привезли озброєння.І британці щось привезли
летели через Германию, так что наверное что-то не из оружия...
Зі штатів четвертий рейс був над Німеччиною- привезли озброєння.І британці щось привезли
летели через Германию, так что наверное что-то не из оружия...
Перші рейси зі штатів були через Данію.Зі штатів четвертий рейс був над Німеччиною- привезли озброєння.І британці щось привезли
летели через Германию, так что наверное что-то не из оружия...
ну не путаем штаты и британию...
Шкода, що через Крим не полетіли...Американский разведывательный беспилотник летит:
Переглянути вкладення 46064
RQ-4 Global Hawk — Вікіпедія
uk.wikipedia.org
Вони його і з тієї відстані повністю бачилиШкода, що через Крим не полетіли...
Так а я і не про бачення а про дозвіл польотів над нашою територією...Вони його і з тієї відстані повністю бачилиШкода, що через Крим не полетіли...
Найбільший авіавиробник світу Airbus заходить в нову для себе нішу комерційних вантажних перевезень. Досі "королем" неба тут був український "Антонов"
За два роки Airbus хоче створити власну авіакомпанію із флотом літаків Beluga ST та можливо Beluga ХL. Раніше їх використовували лише для перевезення власних розробок, тепер – Airbus готовий возити на "Білугах" комерційні вантажі.
Для України це – погана новина, адже нова авіакомпанія Airbus зможе "відкусити" доволі значний сегмент в Авіаліній Антонова. За підсумками 2021 року 90% своїх прибутків ДП "Антонов" завдячує саме перевезеннями вантажів. Наскільки великі ризики програти цей ринок європейцям?
Нова ніша
25 січня європейський авіавиробник Airbus поділився планами вже до 2023 року запустити власну авіакомпанію, яка виконуватиме повітряні перевезення негабаритних вантажів. Основою флоту "дочки" Airbus повинні стати п’ять широкофюзеляжних літаків Beluga ST (A300-600ST Super Transporter).
Этот аэробус не особо конкурент Русланам и Мрии. У него немного другие задачиБлагодаря наследию удалось достаточно долгое время, ничего существенного не вкладывая, оставаться лидерами в данной отрасли. Но времена меняются, отрасль оказалась интересной конкурентам.
Этот аэробус не особо конкурент Русланам и Мрии. У него немного другие задачиБлагодаря наследию удалось достаточно долгое время, ничего существенного не вкладывая, оставаться лидерами в данной отрасли. Но времена меняются, отрасль оказалась интересной конкурентам.
Во вторых там загрузка не такая простая
Чому вивели?Те що ми власні літаки вивели з-під управління кацапської Волги-днєпра уже здобуток!
Эту компанию создали специально, что бы в обход санкций провести плановое техническое обслуживание. Потом назад отправят самолеты лизингодателю, а тот обратно в АнгаруЦе все, що треба знати про стан внутрішніх авіаперевезень. Який в них сенс, якщо і запланувати неможливо нічого?
Я ж про мрію і руслани, а не про російські пас-АНи у обслуговуванні океанівЧому вивели?