єПідтримка (ex. 1000 гривень для вакцинованих)

Статус
Закрита.
Реєстрація
03.07.16
Місто
Ужгород
Телефон
Redmi Note 11 Pro
ПОРЯДОК
надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка”
1. Цей Порядок визначає розмір, умови та механізм надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка”.

2. Отримувачем допомоги є фізична особа — громадянин України віком від 18 років, якому присвоєно реєстраційний номер облікової картки платника податків, який має в мобільному додатку Порталу Дія (Дія) сформований сертифікат, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Cov-2, однією дозою однодозної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях (далі — отримувач допомоги).

3. Допомога надається отримувачу допомоги за його бажанням одноразово у розмірі 1000 гривень (далі — допомога).

4. Допомога надається отримувачам допомоги виключно для придбання у безготівковій формі з використанням платіжних карток та/або їх реквізитів послуг у сферах культури, фізичної культури і спорту, здійснення внутрішніх пасажирських перевезень залізничним та авіаційним транспортом, а також для придбання книжок у суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність у зазначених сферах на території України, зареєстрованих відповідно до законодавства, та яким банком-еквайром встановлено код категорії продавця (Merchant Category Code, далі — МСС-код) з переліку, наведеного у додатку 1 (далі — суб’єкт господарювання).

5. Для отримання допомоги отримувачу допомоги необхідно:

установити мобільний додаток Порталу Дія (Дія) на електронному носії, критерії якого підтримують його використання, та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію;

обрати у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) послугу “єПідтримка”;

відкрити поточний рахунок із спеціальним режимом використання для зарахування допомоги (далі — поточний рахунок) в одному з банків України, з яким Мінцифри укладено відповідний договір інформаційної взаємодії (далі — банк), та/або перевірити номер поточного рахунка (за стандартом IBAN) отримувача допомоги для виплати допомоги, інформація щодо якого передана банком та який наявний у мобільному додатку Порталу Дія (Дія).

Після підтвердження наявної у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) інформації отримувачем допомоги інформація про нього потрапляє до Реєстру отримувачів допомоги в рамках Програми “єПідтримка”, який формується відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 9 грудня 2021 р. № 1272 “Деякі питання надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка” (далі — Реєстр).

Обробка персональних даних отримувачів допомоги здійснюється відповідно до законодавства про захист персональних даних.

Отримувачу допомоги автоматично надходить повідомлення засобами мобільного додатка Порталу Дія (Дія) про результати обробки інформації для отримання допомоги.

Не підлягають включенню до Реєстру отримувачі допомоги, які повторно мають намір скористатися послугою “єПідтримка”, щодо яких відсутня інформація про незарахування допомоги за попередньою спробою.

6. Отримувач допомоги протягом чотирьох місяців з дня зарахування на поточний рахунок допомоги має право на власний розсуд обрати одну або кілька різних послуг або книжок, надання або реалізація яких здійснюється суб’єктами господарювання, зазначеними у пункті 4 цього Порядку, протягом строку дії поточного рахунка та в межах суми наданої допомоги та здійснити розрахунок за їх придбання, в тому числі через Інтернет.

Забороняється перерахунок отримувачами допомоги коштів з поточного рахунка на інші рахунки.

Поточний рахунок не підлягає поповненню.

Забороняється зняття готівки з поточного рахунка.

Забороняється закриття поточного рахунка банком за ініціативою отримувача допомоги.

7. Відкриття поточного рахунка здійснюється банком відповідно до законодавства та нормативно-правових актів Національного банку.

8. Поточний рахунок закривається банком (без заяви отримувача допомоги) через чотири місяці з дня зарахування допомоги.

У разі невикористання протягом чотирьох місяців з дати зарахування допомоги або використання допомоги не в повному обсязі протягом зазначеного періоду поточний рахунок закривається банком автоматично, а невикористані кошти протягом трьох операційних днів після завершення цього строку повертаються банком на рахунок для зарахувань коштів допомоги АТ “Ощадбанк”, відкритий на підставі договору про виплату допомоги в рамках Програми “єПідтримка”, що укладається між Мінекономіки та АТ “Ощадбанк” (далі — рахунок АТ “Ощадбанк”), з обов’язковим зазначенням реквізитів рахунка, прізвища, власного імені, по батькові (за наявності), реєстраційного номера облікової картки платника податків отримувача допомоги та підстави повернення коштів.

АТ “Ощадбанк” протягом трьох операційних днів з дня повернення коштів на рахунок АТ “Ощадбанк” перераховує кошти на небюджетний рахунок Мінекономіки.

Послуги банку, пов’язані з відкриттям, закриттям та обслуговуванням поточного рахунка, а також емісії та обслуговування платіжних карток отримувача допомоги надаються безоплатно.

9. Мінцифри та технічний адміністратор Порталу Дія укладають договір інформаційної взаємодії з банком виключно за умови проходження ним успішного тестування на відповідність технічним вимогам до підключення банків та порядку надання банківської послуги, визначених технічним адміністратором Порталу Дія.

Тестування проводиться у порядку, визначеному технічним адміністратором Порталу Дія.

10. Зарахування допомоги на поточний рахунок отримувача допомоги, зазначений у Реєстрі, здійснюється банком, у якому відкрито такий рахунок, виключно за умови збігу інформації про номер рахунка та реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Допомога, зарахована на поточний рахунок отримувача допомоги, у разі його смерті, набрання законної сили рішенням суду про визнання його безвісно відсутнім або оголошення померлим повертається банком на рахунок АТ “Ощадбанк”, який протягом трьох операційних днів з дня їх повернення перераховує кошти на небюджетний рахунок Мінекономіки.

Незараховані суми коштів отримувачам допомоги не пізніше ніж протягом трьох операційних днів після надходження коштів повертаються банком із зазначенням причин їх незарахування на рахунок АТ “Ощадбанк”, який протягом трьох операційних днів з дня їх повернення перераховує кошти на небюджетний рахунок Мінекономіки.

АТ “Ощадбанк” подає інформацію про прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та реєстраційний номер облікової картки платника податків отримувача допомоги, номер поточного рахунка, причину незарахування або повернення коштів і дату повернення коштів.

Інформація подається Мінцифри з використанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи АТ “Ощадбанк” за допомогою програмно-технічних засобів Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України для подальшої її передачі Мінекономіки.

11. Плата за розрахунково-інформаційне обслуговування під час оброблення електронних розрахункових документів з надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка” у системі електронних платежів Національного банку не справляється.

12. Банк, який обслуговує поточний рахунок отримувача допомоги, зобов’язаний забезпечити здійснення видаткових операцій з таких рахунків з використанням платіжних карток на користь виключно суб’єктів господарювання, МСС-код яких визначений у додатку 1.

Банк щоденно, крім вихідних та святкових днів, подає Мінцифри інформацію про суму витрачених отримувачем допомоги коштів у розрізі МСС-кодів за формою, визначеною у додатку 2.

Мінцифри не пізніше ніж протягом наступного робочого дня надає таку інформацію Мінекономіки.

13. Контроль за дотриманням вимог цього Порядку здійснюється відповідно до законодавства.

ПЕРЕЛІК
сфер діяльності та кодів категорії продавця (Merchant Category Code)
Сфера діяльності
Код
Культура
5942
7832
7922
7929
7991​
Пасажирські внутрішні перевезення залізничним та авіаційним транспортом
4112
4511​
Фізична культура і спорт
7941
7997​

ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка”
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою “Надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка” (далі — бюджетні кошти).

2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінекономіки.

3. Бюджетні кошти (далі — допомога) спрямовуються фізичним особам — громадянам України віком від 18 років, яким присвоєно реєстраційний номер облікової картки платника податків, які мають в мобільному додатку Порталу Дія (Дія) сформований сертифікат, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, однією дозою однодозної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях (далі — отримувачі допомоги), відповідно до Порядку надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2021 р. № 1272 “Деякі питання надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка”.

4. Для виплати отримувачам допомоги Мінекономіки відкриває в Казначействі небюджетний рахунок групи 35 (далі — небюджетний рахунок).

5. Казначейство забезпечує відкриття асигнувань загального фонду державного бюджету та на підставі платіжного доручення Мінекономіки перераховує з реєстраційного рахунка загального фонду державного бюджету Мінекономіки суму, на яку відкрито асигнування, на небюджетний рахунок Мінекономіки.

6. Мінцифри щоденно, крім святкових та вихідних днів, шляхом інформаційної взаємодії подає Мінекономіки Реєстр отримувачів допомоги в рамках Програми “єПідтримка”, сформований засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) з накладеною кваліфікованою електронною печаткою технічного адміністратора Порталу Дія (далі — Реєстр), за формою, наведеною у додатку 1.

7. Допомога отримувачам допомоги надається через АТ “Ощадбанк”.

Мінекономіки не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня отримання Реєстру надає його з накладеною кваліфікованою електронною печаткою Мінекономіки АТ “Ощадбанк” за допомогою програмно-технічних засобів Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України, який є технічним адміністратором Програми “еПідтримка”.

З метою взаємодії між Мінцифри, Мінекономіки, Пенсійним фондом України, АТ “Ощадбанк” та технічним адміністратором Порталу Дія укладається договір про інформаційну взаємодію, яким регулюються питання щодо механізму та каналів інформаційного обміну (далі — договір).

Допомога отримувачам допомоги надається виключно для придбання у безготівковій формі послуг у сферах культури, фізичної культури і спорту, здійснення внутрішніх пасажирських перевезень залізничним та авіаційним транспортом, а також для придбання книжок у суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність у зазначених сферах на території України, зареєстрованих відповідно до законодавства.

8. Мінекономіки надає в Казначейство подання на перерахування коштів для виплати отримувачам допомоги, сформоване на підставі Реєстру, за формою, наведеною у додатку 2, та платіжне доручення на перерахування коштів для надання отримувачам допомоги з небюджетного рахунка Мінекономіки на рахунок для зарахувань коштів допомоги АТ “Ощадбанк”, відкритий на підставі договору про виплату допомоги в рамках Програми “єПідтримка”, що укладається між Мінекономіки та АТ “Ощадбанк” (далі — рахунок АТ “Ощадбанк”).

АТ “Ощадбанк” в установленому порядку не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня отримання коштів перераховує їх на поточні рахунки із спеціальним режимом використання отримувачів допомоги, відкриті в одному з банків України, з яким Мінцифри укладено відповідний договір (далі — поточні рахунки), згідно з наданим Реєстром.

9. У разі невикористання протягом чотирьох місяців з дати зарахування допомоги або використання допомоги не в повному обсязі поточний рахунок закривається банком (без заяви отримувача допомоги), а невикористані кошти протягом трьох операційних днів після завершення цього строку повертаються банками на рахунок АТ “Ощадбанк” з обов’язковим зазначенням реквізитів рахунка, прізвища, власного імені, по батькові (за наявності), реєстраційного номера облікової картки платника податків отримувача допомоги та підстави повернення коштів.

АТ “Ощадбанк” протягом трьох операційних днів з дня повернення коштів на рахунок АТ “Ощадбанк” перераховує кошти на небюджетний рахунок Мінекономіки.

10. Відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань у Казначействі та операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.

11. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про проведення операцій, пов’язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюється в установленому законодавством порядку.

12. Невикористані кошти для надання отримувачам допомоги, які обліковуються на небюджетному рахунку Мінекономіки після завершення дії Програми “єПідтримка”, перераховуються на реєстраційний рахунок загального фонду державного бюджету Мінекономіки з подальшим їх поверненням до загального фонду державного бюджету.

13. Складення та подання фінансової та бюджетної звітності про використання бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.

Контроль за цільовим та ефективним витрачанням бюджетних коштів здійснюється Мінекономіки.

14. АТ “Ощадбанк” щоденно, крім вихідних та святкових днів, подає інформацію про перерахування отримувачам допомоги, а також про повернення невикористаної допомоги, в якій містяться такі відомості:

прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);

реєстраційний номер облікової картки платника податків;

поточний рахунок (за стандартом IBAN);

сума перерахованої допомоги та/або поверненої невикористаної допомоги із зазначенням причини повернення.

АТ “Ощадбанк” подає Мінцифри інформацію з використанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи АТ “Ощадбанк” за допомогою програмно-технічних засобів Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України для подальшої її передачі Мінекономіки.

15. Мінекономіки за інформацією Мінцифри та АТ “Ощадбанк” інформує щомісяця до 5 числа Комітет Верховної Ради України з питань бюджету, Кабінет Міністрів України та Мінфін про використання бюджетних коштів.

https://e-aid.diia.gov.ua/
 
Останнє редагування модератором:

onakis

©️
Реєстрація
24.03.20
Місто
Дружківка

gredox

Ruslan Nekrutenko Telegram: @rus_nekrutenko
Реєстрація
13.01.12
Місто
Нидерланды
Телефон
Google Pixel 9 Pro XL
Я закрывал 2 карты ЕПидтрымка и открывал их снова в этих банках.
Новые карты были открыты с новыми номерами и iban.
Но в ДіЄ подтягивает только старые карты. Поддержка ДИИ второй день в затыке, к ним не достучаться.

Это как-то лечится? Или они сами только могут исправить?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Это как-то лечится?
Нашёл же ты время играться с закрытыми картами єПідтримка... :sneaky:

Счёт закрывается в стандартное время (до 30-45 дней), платёжная карта аннулируется в день заявки. Ты заявку подал на закрывающийся счёт. Тут много моментов и видимо придётся ручками делать действия...
 

gredox

Ruslan Nekrutenko Telegram: @rus_nekrutenko
Реєстрація
13.01.12
Місто
Нидерланды
Телефон
Google Pixel 9 Pro XL
Это как-то лечится?
Нашёл же ты время играться с закрытыми картами єПідтримка... :sneaky:

Счёт закрывается в стандартное время (до 30-45 дней), платёжная карта аннулируется в день заявки. Ты заявку подал на закрывающийся счёт. Тут много моментов и видимо придётся ручками делать действия...
Я карту закрывал еще до военных действий. И разу же открыл МастерКард.
С ковидной тысячей я уже в глубине души попрощался. И банк и Дия твердит о пацзе программы. Другу моему повезло отхватить тысячу.
Но АльфаБанк тоже никак не может протыкнуть новую карту в Дию.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
gredox, я имел в виду, что не видел смысла в твоих сценариях — у тебя они не "пользовательские" (нестандартные).

Проект создавался в кратчайшие сроки и на короткий промежуток времени. Т. е. разработчикам не было смысла продумывать все "защиты от дурака".

ps С другой стороны, возможно, это карма...
 

gredox

Ruslan Nekrutenko Telegram: @rus_nekrutenko
Реєстрація
13.01.12
Місто
Нидерланды
Телефон
Google Pixel 9 Pro XL
gredox, я имел в виду, что не видел смысла в твоих сценариях — у тебя они не "пользовательские" (нестандартные).

Проект создавался в кратчайшие сроки и на короткий промежуток времени. Т. е. разработчикам не было смысла продумывать все "защиты от дурака".

ps С другой стороны, возможно, это карма...
Ну возможно, благодаря моему нестандартному кейсу, то ДИЮ подрехтуют.

Они ж должны понимать, что человек заказал себе карту для получения ковидной тыщёнки. Человек эту тысячу прогулял и карта ему не нужна. Человек карту закрыл.
А тут началась война и государство готово помочь материально на карту Епидтрымка. И человеку снова надо открыть карту.
А если человек банковский асексуал и у него только один банк и чужие он не признаёт? Что тогда? Человек снова открывает в своём банке карту, а карта оказалась балванкой просто.

Государство и банки не давали же условие: откройте карту и держите её пожизненно и никаих шаг влево и вправо.

Это баг общей сстемы коммуникации Банк-ДИЯ. И её нужно фиксить.
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Добрий день!

Хтось вже 6500₴ від держави отримав?
️Более 1,5 миллиона украинцев получили 6500 гривен через "Дию"

Более 1,5 миллионов украинцев уже получили 6500 гривен поддержки от государства через приложение "Дия". Об этом сообщил вице-премьер-министр - министр цифровой трансформации Михаил Федоров в национальном телеэфире:

Все пользователи "Дии" могут это сделать, это удобно в несколько кликов.

Эти деньги можно получить на карту и проводить любые транзакции.

В "Дии" можно также сгенерировать электронное удостоверение личности, если вы потеряли свои документы или не успели их получить.
 
Останнє редагування:

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Я подавав заявку 8 березня і так нічого не отримав...
в них є 10 днів {цікаво - робочих чи календарних?}

 
Реєстрація
20.03.20
Місто
Киев
в них є 10 днів {цікаво - робочих чи календарних?}
Вони через «Telegram» таке відповіли:
ПФУ ще раз перевіряє користувача на відповідність отримання допомоги, тому може бути відмова
То мені цікаво стало, якщо буде відмова то чи буде відображений після вже поданої заявки статус і що необхідно буде робити. Інформацію щодо цього я не знайшов.

Тому і шукаю людей, які вже реально отримали виплату, щоб перевірити чи дійсно були вже зарахування по цій програмі чи у мене просто «відмова».
 

viktoralex

Циничный реалист
Реєстрація
04.12.12
Місто
Ахтырка
Телефон
Redmi 7A
xgamesz, невезучий ты. Федоров вон отчитался, что уже полтора миллиона человек получили по 6500... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2

viktoralex

Циничный реалист
Реєстрація
04.12.12
Місто
Ахтырка
Телефон
Redmi 7A
xgamesz, невезучий ты. Федоров вон отчитался, что уже полтора миллиона человек получили по 6500...
Хтось з форуму потрапив в цей 1,5 міл?
Ты смайлики видел ? Отчитаться не значит выплатить. Может я ошибаюсь, но это просто громкие слова, а может у него подать заявку равно выплатить.
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
в них є 10 днів {цікаво - робочих чи календарних?}
Вони через «Telegram» таке відповіли:
ПФУ ще раз перевіряє користувача на відповідність отримання допомоги, тому може бути відмова
То мені цікаво стало, якщо буде відмова то чи буде відображений після вже поданої заявки статус...

 

Metio

Заблокирован
Реєстрація
30.06.14
Місто
Киев
Телефон
Micromax X502
А если ты работал официально, допустим в Киеве (входит в перечень регионов), а прописан в Полтаве (не входит в перечень). Выплата будет?
Учитывают место работы или прописки?
 
Статус
Закрита.
Зверху