Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:

len_non

Заблокирован
Реєстрація
02.01.14
Місто
Деражня
Телефон
Google Pixel 4xl
Ну да чи я не перевіряю номер і не дивлюсь чи приїхало туди бабло.
Мається на увазі, що поповнив і перевірив рахунок іншої сімкарти, а тепер думаєш, що поповнив цю. Скоріш за все, так і було...
Ще раз кажу я дивлюсь що поповняю, після поповнення перевіряю поповняємий номер чи гроші зайшли, і фантазію свою прошу притримати при собі.
 
Реєстрація
04.11.08
Місто
Київ
Телефон
Huawei Nova 5T (KS & Vf)
Прошу пеньками не буцати, не знаю куди писати, але ситуація така, що номер не реєструється в мережі, до війни все було гуд, та і термін не міг сплисти.
колись було таке на сім-картці 3Г, ходив міняти за 25грн. Дзвоніть в підтримку якщо на різних приладах сімка не реєструється.
Короче пацани рішили тупо зарізати номер з дешевим тарифом, грають дурного мол ти не поповняв номер 1,5 року хоча знаю що перед новим роком 5 грн було кинуто на рахунок.
Так може дійсно поза той рік до НР, як раз півтори роки і буде? Шукайте номер через вибір номеру, може вже доступний
 
Реєстрація
04.11.08
Місто
Київ
Телефон
Huawei Nova 5T (KS & Vf)
Ну да чи я не перевіряю номер і не дивлюсь чи приїхало туди бабло.
Мається на увазі, що поповнив і перевірив рахунок іншої сімкарти, а тепер думаєш, що поповнив цю. Скоріш за все, так і було...
Ще раз кажу я дивлюсь що поповняю, після поповнення перевіряю поповняємий номер чи гроші зайшли, і фантазію свою прошу притримати при собі.
Так звісно. А в базі даних оператора в графі "примітка для оператора чату, якщо абонент буде розшукувати поповнення" зазначено "цього поповнення не було, тариф халявний треба відібрати, та й номер зачетний" )
Саме тому Вам два оператори підтвердили про поповнення півтори роки тому, бо у них вказівка така.
 

len_non

Заблокирован
Реєстрація
02.01.14
Місто
Деражня
Телефон
Google Pixel 4xl
Прошу пеньками не буцати, не знаю куди писати, але ситуація така, що номер не реєструється в мережі, до війни все було гуд, та і термін не міг сплисти.
колись було таке на сім-картці 3Г, ходив міняти за 25грн. Дзвоніть в підтримку якщо на різних приладах сімка не реєструється.
Короче пацани рішили тупо зарізати номер з дешевим тарифом, грають дурного мол ти не поповняв номер 1,5 року хоча знаю що перед новим роком 5 грн було кинуто на рахунок.
Так може дійсно поза той рік до НР, як раз півтори роки і буде? Шукайте номер через вибір номеру, може вже доступний
Ніхто його шукати не буде, мені був важливий тариф, немає в мене такої манічки прив"язуватись до номера.
 
Реєстрація
02.08.21
Місто
Chernihiv
Ух, нарешті я переїхав зі своїм 063 :) Та з магазину так поспішав на радощах що не розпитав нюанси.
Віддав 1грн. за сімку, а коли перевіряю тариф тей що я просив вже активовано, але я не платив за нього 100грн.
Чи Водафон в борг дав?!
 
Реєстрація
24.11.19
Місто
Запоріжжя
Телефон
Realmе Q3s;POCO F5
Переходил с проблемами почти неделю. И тоже дали пакет. Может в качестве компенсации за трудности перехода.
 
Реєстрація
24.11.19
Місто
Запоріжжя
Телефон
Realmе Q3s;POCO F5

monsterrr

Почётный Святой
Реєстрація
16.06.17
Місто
Kyiv
Телефон
SGS21+
Реєстрація
01.04.18
Місто
Киев
Как лучше всего вернуться на базовые условия со смарт xs? Перейти в любой тариф и надеяться, что потом опять предложат перейти на этот смарт XS или это уже будет нереальным?
 
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
Дали у лютому по акції "Моя стара" покористуватися тарифом 4G Smart S+
У березні і квітні - дзуськи! На телефоні навіть не світиться Е, не кажучи вже Н чи LTE. Хоча дзвонити дає.
Що воно може бути? Ніякі USSD не набирав. Просто інтернет взяв і щез!
пакет 10гиг закончился.
 

monsterrr

Почётный Святой
Реєстрація
16.06.17
Місто
Kyiv
Телефон
SGS21+
Мне начислили бесплатно новый пакет на месяц. Автоматом. В смс написали что стоимость 0.00 грн.

Я правда практически не звоню, да и инетом не больно много пользуюсь щас.
И перемещаюсь в основном только по своему району.

4G Smart S+

На Light-е предлагают до 30 апреля выдать 100 грн на доп.счет, но что с ними делать?
 
Реєстрація
05.03.16
Місто
Чернигов
Добрый день. Беглый поиск по теме не помог, поэтому спрошу (возможно, в тысячный раз, заранее прошу прощения):

Как обстоит дело у Водафона с отключением возможности подписки на контент при веб-серфинге с мобильного интернета?

Пару лет назад была безхозная симка Vodafone, вставил отцу, и он в первую же неделю на что-то подписался. В лайфе можно написать оператору, и вопрос решается волшебной фразой "отключить услугу per click".

Как это же можно сделать у красного оператора? Может, даже прямо из личного кабинета? Думаю по MNP перенести номер банковский (в войну лайф упал на несколько недель, и связь работала через роуминг Водафона, вот хочу чисто для страховки завести номер у другой компании).

P.S. В поддержке послали, сказали, только контроль за уже оформленными подписками.
Если всё так, то нехай щастить, придется идти на КС
 
Останнє редагування:
Реєстрація
28.05.17
Місто
Чернівці
Как лучше всего вернуться на базовые условия со смарт xs? Перейти в любой тариф и надеяться, что потом опять предложат перейти на этот смарт XS или это уже будет нереальным?
если нужно базовые, то только переходом в XS+. но обратно точно не будет возможности вернуться
 
Зверху