З PHEVами все просто. Вони мають декілька режимів їзди, які в залежності від умов та поставленої задачі дозволяють:
1) Отримати трасову витрату палива в місті. Цей режим хороший, коли немає доступу до розетки. Тоді люди просто використовують пхев як звичайний гібрид, заряджають за рахунок руху, а електродвигун використовують лише при наборі швидкості/штовханинах в заторах.
2) Отримати пенсіонерську витрату палива на трасі, при не пенсіонерському режимі їзди. По суті на трасі витрата складається з витрати на підтримування швидкості + витрати на обгони. Витрати на обгони можна суттєво скоротити за рахунок електродвигуна.
3) Отримати нульову, або близьку до такої, витрату палива в місті при умові наявності розеток на кінцевих точках маршрутів, за умови що маршрути коротші за ємність АКБ. В такому випадку витрата бензину на 100 км = (кількість спожитого бензину за 100 км / (100 км - запас ходу на АКБ)). Наприклад Golf GTE має запас ходу на АКБ 40 км, то проїхавши перші 100 км з 100% заряженою батарейкою, по суті ми отримаємо замість 6л на сотню у ДВЗ, лише 3,6л. Але далі поки батарейка буде розряджена, то споживання повернеться до звичайних 6л на 100 км. Цей режим хороший коли є певний маршрут який можна проїхати виключно на електротязі і потім підзарядити назад акб. Типу з дому до офісу 25 км проїхав, там поставив на зарядку і вечором аналогічно назад. Або поїхав в магазин на закупи на 10 км зворотнього маршруту і потім на зарядку і лише десь рідко увімкнув ДВЗ. В таких режимах люди і отримують 1.5л на сотню.
4) Отримати додаткову потужність за рахунок електродвигуна, що дозволить використовувати менше потужностей ДВЗ => менше споживати бензину.
Відповідно ось на це питання відповідь доволі проста
Чому у гібрида має відрізнятись від звичайного авто, при розрядженому аккумі вона буде відповідно до характеристик двигуна?
Наприклад Golf GTE має двигун 1.4 TSI на 150 к.с. + електродвигун, в той час Golf GTI має 2.0 двигун на 240 к.с. Але потужність обох машин приблизно однакова за умови зарядженої батареї, в той час коли батареї немає GTE стає звичайним Гольфом.
Відповідно тут все просто - нема зарядки, споживаємо як звичайний Гольф, що менше ніж Гольф GTI, але при цьому і потужність як у звичайного Гольфа. Є зарядка - споживаємо як звичайний Гольф, але маємо потужність як в GTI
Я собі хочу GTI, але не хочу палити зайве пальне завжди, щоб лише по вихідним понатискати на педальку. GTE був би хорошим виходом)))