Про АЗС та пальне (бензин/дизель/газ)

  • Автор теми GAS
  • Дата створення

GAS

Бесарабський бандерівець
Команда форуму
Реєстрація
11.09.14
Місто
Рені
Телефон
Xiaomi 12T
Статистика цен на автогаз в Украине. Добавить свою цену можно здесь

Мониторинг цен на топливо, топливный калькулятор - здесь

Банка с кишмышем
 
Причина: новая шапка
Останнє редагування:

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Ото в людей турботи,
80000 машин уже ввезли без растаможки нещасні співвітчизники
Это все на нужды армии , каждому солдату по машине 😁
Скажімо так: на армію дійсно йде багато. З відгуків волонтерської спільноти машини там дуже недовго живуть...
 

SP777

I am a rumor
Реєстрація
09.03.09
Місто
Харьков
Телефон
Samsung S20 FE Snap
1л на сотню то казки
Не сказки, это пока в аккуме есть заряд, гибридный режим. А когда разрядится, то дальше, как обычно. Ну и любая экономия по топливу в разы перекрывается повышенной ценой такого гибрида.
Ну нє, можна майже на будь якій машині отримати 1л на сотню, якщо їхати накатом з гірки, то що казати що у машини витрата 1л на 100км? У реальному житті середня витрата буде у кілька разів більша. А значить 1л/100км то казки.
Не совсем так. У каждого реальная жизнь своя. Если каждый день заряжать плагин-гибрид и ездить только на работу/домой на аккуме, никогда не выезжать далеко за город, то в среднем вообще 0 будет. Да и те средние, что указывают производители для города, трассы, смешанного цикла - это такие же искусственные цифры, замеренные по придуманным циклам, не всегда близким к реальности.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Щодо гібридів: а які в них витрати пального, якщо заряд аккумулятора повністю вичерпано? Чи не буде він навіть більшим, ніж в звичайної бензотачки? Цікаво почути досвід реальних користувачів.
Чому у гібрида має відрізнятись від звичайного авто, при розрядженому аккумі вона буде відповідно до характеристик двигуна? У класичних(не PHEV) гібридах по факту гібридність дуже помітно у міському циклі, бо там багато гальмувань, коли вмикається рекуперація кінетичної енергії. У заміському циклі витрати мають усе одно бути трохи меншими ніж у звичайного авто за рахунок рекуперації вихлопних газів, але я не певен у якій кількості гібридів вона стоїть, не вивчав питання. За відсутності рекуперації газів - витрата буде як у звичайного авто по трасі.
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Щодо гібридів: а які в них витрати пального, якщо заряд аккумулятора повністю вичерпано? Чи не буде він навіть більшим, ніж в звичайної бензотачки? Цікаво почути досвід реальних користувачів.
Чому у гібрида має відрізнятись від звичайного авто, при розрядженому аккумі вона буде відповідно до характеристик двигуна? У класичних(не PHEV) гібридах по факту гібридність дуже помітно у міському циклі, бо там багато гальмувань, коли вмикається рекуперація кінетичної енергії. У заміському циклі витрати мають усе одно бути трохи меншими ніж у звичайного авто за рахунок рекуперації вихлопних газів, але я не певен у якій кількості гібридів вона стоїть, не вивчав питання. За відсутності рекуперації газів - витрата буде як у звичайного авто по трасі.
Я чомусь вважаю, що під час рекуперації трохи зростає навантаження на двигун. Це ж додатковий опір для обертання якогось генератора, який має бути більш потужним, ніж звичайний генератор. Але я можу помилятись, тому що взагалі ніколи не цікавився гібридами. Тому і цікаві відгуки тих, хто реально юзає.
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Колись в цій темі обговорювалось чи погіршується бензин з часом. За посиланням цікаве відео. Воно не стосується теми якості палива, але з 1:40 показано якого кольору стало паливо від КЛО лише за 2 тижні зберігання. При тому, що інші проби навіть за рік не змінились по кольору. Тож, роблю висновки, що зміни пального з часом дуже залежать від того, яке це було пальне.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Я чомусь вважаю, що під час рекуперації трохи зростає навантаження на двигун. Це ж додатковий опір для обертання якогось генератора, який має бути більш потужним, ніж звичайний генератор. Але я можу помилятись, тому що взагалі ніколи не цікавився гібридами. Тому і цікаві відгуки тих, хто реально юзає.
По-моєму тут є певна логічна помилка. Генератор у класичному авто - забирає частину потужності двигуна на генерацію електрики.
Системи рекуперації забирають лише надлишкову енергію або кінетичну під час гальмування, або енергію тепла вихлопних газів. нічого із цього не відбирає енергію у двигуна і має лише зменшувати витрату
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Колись в цій темі обговорювалось чи погіршується бензин з часом. За посиланням цікаве відео. Воно не стосується теми якості палива, але з 1:40 показано якого кольору стало паливо від КЛО лише за 2 тижні зберігання. При тому, що інші проби навіть за рік не змінились по кольору. Тож, роблю висновки, що зміни пального з часом дуже залежать від того, яке це було пальне.
Зміна кольору не завжди показник. ВОГ наприклад любив раніше(не знаю як зараз) додавати різні барвники у своє преміум пальне "для понтів" і не факт що ті барвники не перетворюються з часом у щось подібне за кольором не маючи впливу на характеристики. Ну і окремо я обожнюю від цих журналістів "Пальне з КЛО", без уточнення яке саме, бо до війни там було 3 види 95го від 3 різних країн виробників.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
рекуперації вихлопних газів
Ничего не перепутал?
Нє, не сплутав, просто штука дорога і складна, тому не массова.
Минулого року її тільки збиралися ставити на топові Мерси, не дуже слідкував наскільки то дійшло до серії - https://www.championat.com/auto/art...ah-teplovoj-generator-mgu-h-iz-formuly-1.html
 

Disabled

FCDK
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
SM-A525FZKI
З PHEVами все просто. Вони мають декілька режимів їзди, які в залежності від умов та поставленої задачі дозволяють:
1) Отримати трасову витрату палива в місті. Цей режим хороший, коли немає доступу до розетки. Тоді люди просто використовують пхев як звичайний гібрид, заряджають за рахунок руху, а електродвигун використовують лише при наборі швидкості/штовханинах в заторах.
2) Отримати пенсіонерську витрату палива на трасі, при не пенсіонерському режимі їзди. По суті на трасі витрата складається з витрати на підтримування швидкості + витрати на обгони. Витрати на обгони можна суттєво скоротити за рахунок електродвигуна.
3) Отримати нульову, або близьку до такої, витрату палива в місті при умові наявності розеток на кінцевих точках маршрутів, за умови що маршрути коротші за ємність АКБ. В такому випадку витрата бензину на 100 км = (кількість спожитого бензину за 100 км / (100 км - запас ходу на АКБ)). Наприклад Golf GTE має запас ходу на АКБ 40 км, то проїхавши перші 100 км з 100% заряженою батарейкою, по суті ми отримаємо замість 6л на сотню у ДВЗ, лише 3,6л. Але далі поки батарейка буде розряджена, то споживання повернеться до звичайних 6л на 100 км. Цей режим хороший коли є певний маршрут який можна проїхати виключно на електротязі і потім підзарядити назад акб. Типу з дому до офісу 25 км проїхав, там поставив на зарядку і вечором аналогічно назад. Або поїхав в магазин на закупи на 10 км зворотнього маршруту і потім на зарядку і лише десь рідко увімкнув ДВЗ. В таких режимах люди і отримують 1.5л на сотню.
4) Отримати додаткову потужність за рахунок електродвигуна, що дозволить використовувати менше потужностей ДВЗ => менше споживати бензину.
Відповідно ось на це питання відповідь доволі проста
Чому у гібрида має відрізнятись від звичайного авто, при розрядженому аккумі вона буде відповідно до характеристик двигуна?
Наприклад Golf GTE має двигун 1.4 TSI на 150 к.с. + електродвигун, в той час Golf GTI має 2.0 двигун на 240 к.с. Але потужність обох машин приблизно однакова за умови зарядженої батареї, в той час коли батареї немає GTE стає звичайним Гольфом.
Відповідно тут все просто - нема зарядки, споживаємо як звичайний Гольф, що менше ніж Гольф GTI, але при цьому і потужність як у звичайного Гольфа. Є зарядка - споживаємо як звичайний Гольф, але маємо потужність як в GTI :)
Я собі хочу GTI, але не хочу палити зайве пальне завжди, щоб лише по вихідним понатискати на педальку. GTE був би хорошим виходом)))
 

SP777

I am a rumor
Реєстрація
09.03.09
Місто
Харьков
Телефон
Samsung S20 FE Snap
рекуперації вихлопних газів
Ничего не перепутал?
Нє, не сплутав, просто штука дорога і складна, тому не массова.
Минулого року її тільки збиралися ставити на топові Мерси, не дуже слідкував наскільки то дійшло до серії - https://www.championat.com/auto/art...ah-teplovoj-generator-mgu-h-iz-formuly-1.html
По ссылке несколько о другом. И там не про
енергію тепла вихлопних газів. нічого із цього не відбирає енергію у двигуна і має лише зменшувати витрату
а про турбину на выхлопе, которая отбирает кинетическую энергию, создает дополнительное сопротивление и тем самым таки отбирает энергию у двигателя.
 

LiquidStrm

>/dev/null
Реєстрація
06.09.19
Місто
Banderstadt
Телефон
LG v60 5G
Системи рекуперації забирають лише надлишкову енергію або кінетичну під час гальмування
Не зовсім є правда. Якщо на звичайному авто при руху відпустити газ - рухатися так званим "накатом", авто буде сповільнюватися не так сильно, як електричка на рекуперації, отже кінетична енергія відбирається не лише зайва. Але щоб співставити цифри витрат на зарядку АКБ 12В в авто із ДВС та електричці, то треба ретельно рахувати.
 

LiquidStrm

>/dev/null
Реєстрація
06.09.19
Місто
Banderstadt
Телефон
LG v60 5G
про турбину на выхлопе, которая отбирает кинетическую энергию, создает дополнительное сопротивление
Взагалі для авто із ДВС вихлопна система має створювати певний опір, аби двигун працював у заданому виробником режимі та видавав заявлені характеристики. Та і втати від турбіни компенсуються додатковою віддачею потужності двигуном за рахунок стиснення охолодженного повітря на впуску.
 
Реєстрація
14.07.16
Місто
Киев
Газ 39гривен за литр очередь пару километров, бенза нет никакого
Окко в Киеве (на Кардачах и где-то на левом берегу еще) с утра был 95й по 51.00. 2.5 часа ожидания, и заветные 15 л твои ;)
 
Реєстрація
22.04.12
Місто
Харьков
Газ 39гривен за литр очередь пару километров, бенза нет никакого
Окко в Киеве (на Кардачах и где-то на левом берегу еще) с утра был 95й по 51.00. 2.5 часа ожидания, и заветные 15 л твои ;)
Да нет спасибо, я пешком постою :cry: выезды уже ограничил только по большой потребности...
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Сьогодні о 7 ранку на Барсі "у нас на районі" (пр. Шухевича) задувся газом "до повного" по 39,50 - година в черзі.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
По Чернівцям виходячи з місцевої групи - бензину стало більше, черги стали менші, знаю як мінімум 2 АЗС у 5км і 10км за містом вже стабільно є будь яке паливо по 65-70 без черг(ну або з чергами як у мирні часи)
 
Зверху