Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

RuslanMikhay

Заблокирован
Реєстрація
13.05.23
Місто
ПопаснаЯ, Луганська обл., Україна
Телефон
Xiaomi Redmi Note 12S
Howl, а такой мониторинг на относительно небольшие суммы давно практикуется у ПБ: с начала этого года или уже давно? А то как-то упустил этот момент... Вроде бы, говорили за большие суммы 400тыс.грн. и выше. Я понимаю, когда на карте штиль или переводы максимум пару тысяч, а потом резко на её залпом заходит 50тыс. или 100тыс., то, естественно, у каждого будут вопросы. А если суммы относительно небольшие и превышают немного 25тыс., то даже такие переводы превращаются в рулетку.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
RuslanMikhay, банк может придираться даже за 1 грн. Да и откуда у клиента возьмутся деньги, если он в анкете указывает, что бомж. Поэтому анкету надо заполнять правильно + не иметь анонимных поступлений, тогда и вопросов будет меньше.
 

RuslanMikhay

Заблокирован
Реєстрація
13.05.23
Місто
ПопаснаЯ, Луганська обл., Україна
Телефон
Xiaomi Redmi Note 12S
Howl, я же не могу предугадать, когда возникнет острая необходимость перевести деньги. Регулярные платежи - это аванс, зарплата, оплата коммуналки и т.п. А переводы спонтанные, по ситуации. Всего не предугадаешь. Тогда лучше и проще обналичить и передавать лично в руки. Просто тогда теряется смысл в банковских переводах: могут заблокировать специально или по ошибке твои личные средства, с которых уплачены налоги. А клиент банка ещё долго и нудно будет доказывать откуда деньги на карте. Интересно, при переводах специалисты мониторинга обращают внимание, что перевод сделан родственнику (например, одинаковые фамилии отправителя и получателя + ещё какие-нибудь общие данные) или привязка исключительно к суммам? 🤔
 
Реєстрація
29.03.10
Місто
Київ
Телефон
Samsung M12 (Life, Lyca)

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Интересно, при переводах специалисты мониторинга обращают внимание, что перевод сделан родственнику (например, одинаковые фамилии отправителя и получателя + ещё какие-нибудь общие данные) или привязка исключительно к суммам?
Родственные связи подтверждаются соответственным документом.
Если делается перевод внутри банка или через СЭП, то банк видит и получателя, и отправителя — если нет в острой необходимости требовать доки про деньги, то видя одинаковые фамилии могут и закрыть глаза + поверить без доков.

Но следует учитывать, что есть финмон банка, а есть государственный. Последний более жёсткий.
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Но следует учитывать, что есть финмон банка, а есть государственный. Последний более жёсткий.
Ну как более жесткий... Дело в то что для того чтобы данная государственная служба финмона обратила внимание на конкретную операцию конкретного клиента - вначале финмон конкретного банка должен сам обратить на нее внимание и передать инфу службе. То есть если банковский финмон что-то не заметит - службе не к чему будет применять свою жесткость ;)
 
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
Интересно, при переводах специалисты мониторинга обращают внимание, что перевод сделан родственнику (например, одинаковые фамилии отправителя и получателя + ещё какие-нибудь общие данные) или привязка исключительно к суммам?
Родственные связи подтверждаются соответственным документом.
Если делается перевод внутри банка или через СЭП, то банк видит и получателя, и отправителя — если нет в острой необходимости требовать доки про деньги, то видя одинаковые фамилии могут и закрыть глаза + поверить без доков.

Но следует учитывать, что есть финмон банка, а есть государственный. Последний более жёсткий.
А если одно и то же физлицо гоняеь деньги по разным банкам, что видет финмониторинг?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
andreuskas, в каждом банке заполняет анкету финансового мониторинга. Как бы проблем может быть меньше, но они не исключаются.
А что видит, а что нет -- так это банковская тайна, чтобы клиенты не обманули систему.
 
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
Кто-то наблюдал какую-то активность в разделе "Привет" приложения П24? На прошлой неделе проходил на лемуре опрос та спрашивали понравился ли вам привет:no:
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Кто-то наблюдал какую-то активность в разделе "Привет" приложения П24? На прошлой неделе проходил на лемуре опрос та спрашивали понравился ли вам привет:no:
Днів 10 тому знижку на ВОГ на заправку надіслали. І усе
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Всім прийшов кешбек по Дім та ремонт (оплата комуналки) по витратам за 31 січня?
Якщо не прийшла остання виплата, то в чат підтримки хтось писав?
Подав заявку через чат про невиплату кешбеку.
Майже без проблем оформили заявку і декілька днів її розглядали.
Потім надіслали відповідь, що заявку схвалено і направлено на виплату.
Сьогодні прийшли кошти
 
Останнє редагування:
Реєстрація
28.12.15
Місто
Харьков
А что переводы с долларовой уни на долларовую для выплат с последующим заказом для получения в кассе запрещены?
Через 30 секунд после такой операции получил блок всех карт и аккаунта.
Причем по звонку на 3700 сказали, что вводил не правильно пароль, а потом в чате с оператором на странице логина, да и потом в процессе видео-конференции, спрашивали про получения CVV от долларовой уни. Это и назвали причиной блока.

На странице перевода с карты на карту долларовой уни не было в списке, вводил ее номер, срок действия и CVV.
CVV посмотрел в свойствах карты на сайте.
 
  • Wow
Реакції: idea

Zetonik

Заблокирован
Реєстрація
18.08.08
Місто
Львів
А что переводы с долларовой уни на долларовую для выплат с последующим заказом для получения в кассе запрещены?
Через 30 секунд после такой операции получил блок всех карт и аккаунта.
Причем по звонку на 3700 сказали, что вводил не правильно пароль, а потом в чате с оператором на странице логина, да и потом в процессе видео-конференции, спрашивали про получения CVV от долларовой уни. Это и назвали причиной блока.

На странице перевода с карты на карту долларовой уни не было в списке, вводил ее номер, срок действия и CVV.
CVV посмотрел в свойствах карты на сайте.
Переказ проводили в Приват24(бо уні повинна була з'явитись в списку вибору карт і незрозуміло для чого вводити cvv )?
 
Реєстрація
28.12.15
Місто
Харьков
Переказ проводили в Приват24(бо уні повинна була з'явитись в списку вибору карт і незрозуміло для чого вводити cvv )?
Зашел в приват24 веб версию, ткнул на ссылку переказ на картку.
В выпадающем списке с какой карты делать перевод - нет ни долларовой уни ни для выплат.
поэтому выбрал Інша кратка и вводил номер карты, ее срок действия и CVV
А вот в списке на какую карту переводить - долларовые уни и для выплат присутствуют.

В приложении на телефоне кстати, в списке, с какой карты переводить деньги долларовых карт тоже нет.

И в веб версии и в приложении в списке с какой карты переводить деньги есть только Интернет USD карта
 
Реєстрація
01.11.21
Місто
Запоріжжя
Чи можна вимкнути послугу «Зняти без картки»? В інтернеті щось нічого не знайшов.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
nickprosto, кейс какой-то нестандартный, система не раздуплилась, что вводил реквизиты своей карты. По каждой карте можно отобразить её видимость для категорий операций. Возможно, по тем картам выставлено не отображение карт для тех операций.
 
Зверху