Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
sense bank
sensebank.com.ua || ✎ База знань
0 (800) 50-20-50 по Україні, +380 (44) 298-8000 із-за кордону || ✉ [email protected] загальні питання, [email protected] електронні звернення
↪ онлайн-підтримка: Facebook Messages, Telegram, Viber viber://pa?chatURI=sensebankbot
iNET-банкінґ my.sensebank.com.ua My Sense Bank (ex МАБ) | Sense SuperApp мобільні застосунки
— — —
☝️ Представник банку — Sense Bank
 
Причина: прибрано інфу про 3344
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
29.07.23
Місто
Харків
Sense Bank, це епічно. Слоупокери з гарячої лінії заблокували картку на поповнення, але очікують погашення заборгованості.
Знову прості рішення. Нехай Аліекспрес по реквізитах поповнить вам картку. Це вже другий недооператор озвучив.

Представники банку свідомо заблокували можливість погашення заборгованості. Це вже причина писати заяву на реструктуризацію чи списання боргу
За що?
 

twar

Заблокирован
Реєстрація
14.04.13
Місто
ЗСУ
Телефон
Poco M5s Samsung S23U
Sense Bank, це епічно. Слоупокери з гарячої лінії заблокували картку на поповнення, але очікують погашення заборгованості.
Знову прості рішення. Нехай Аліекспрес по реквізитах поповнить вам картку. Це вже другий недооператор озвучив.

Представники банку свідомо заблокували можливість погашення заборгованості. Це вже причина писати заяву на реструктуризацію чи списання боргу
За що?
Дітей на 10 тисяч зарплати набрали. Смайлики в чат кидають і копіпасти з сайту банку.
Post automatically merged:

bossy, у банку відсутні притомні співробітники або я не знаю як це розуміти. Оновив дані клієнта, вказав, що зараз в ЗСУ - діти з гарячої лінії заблокували мені всі кредитки як для витрат, так і для поповнення. Картки ВИГОДА та CHAMELEON з 0 лімітом теж. Було куплено обладнання на Аліекспрес за кредитні, деяке обладнання продавці не відправили і скасували замовлення. Ці ідіоти з техпідтримки пропонують, щоб Аліекспрес по реквізитах повернув кошти.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
29.07.23
Місто
Харків
Sense Bank, це епічно. Слоупокери з гарячої лінії заблокували картку на поповнення, але очікують погашення заборгованості.
Знову прості рішення. Нехай Аліекспрес по реквізитах поповнить вам картку. Це вже другий недооператор озвучив.

Представники банку свідомо заблокували можливість погашення заборгованості. Це вже причина писати заяву на реструктуризацію чи списання боргу
За що?
Дітей на 10 тисяч зарплати набрали. Смайлики в чат кидають і копіпасти з сайту банку.
Post automatically merged:

bossy, у банку відсутні притомні співробітники або я не знаю як це розуміти. Оновив дані клієнта, вказав, що зараз в ЗСУ - діти з гарячої лінії заблокували мені всі кредитки як для витрат, так і для поповнення. Картку ВИГОДА з 0 лімітом теж. Було куплено обладнання на Аліекспрес за кредитні, деяке обладнання продавці не відправили і скасували замовлення. Ці ідіоти з техпідтримки пропонують, щоб Аліекспрес по реквізитах повернув кошти.
Тут згоден, адекватних мало. В мене при зміні телефону запросило данні картки при авторизації, а картка була віртуальна. То сказали в підтримці що без данних ніяк не зайти і картку вони не скажуть)
Тож пішов в банк і закрив всі картки
 
  • Like
Реакції: twar
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Якщо у вас відображається в застосунку Sense SuperApp кількість проходів в бізнес-зали Lounge замість 2 по картці Хамелеон, та 10 по картці Блек (Visa) - 999 доступних проходів, то напишіть нам в особисті повідомлення, та вкажіть 999 - потрібно буде зробити скриншот із застосунку нашого банку, а також із чат-бота VisaUkraine (де по цій же картці відображається все коректно). Більш детально все розкажу в приватних повідомленнях 😉
Ще актуально?
 
Реєстрація
17.01.13
Місто
Донецька обл.
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, хто користувався останнім часом сервісом Привату з переказу коштів з картки на картку Привату? Раніше я час від часу переводив кошти з White картки на картки Привату, але останній рік чи більше якось не доводилось. Тоді додаткових комісій Sense не брав, а як зараз з цим? Чи немає додаткових комісій за переказ коштів з картки White через цей сервіс з боку Sense?
 
Реєстрація
13.05.22
Місто
Lutsk
Телефон
SGS21U+iPhone SE2
Скільки часу чекати на активацію бонусної програми? Пройшла доба з активації пакету white, банк досі в роздумах.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Скільки часу чекати на активацію бонусної програми? Пройшла доба з активації пакету white, банк досі в роздумах.
Не хвилюйтесь, підключення до бонусного модуля триває протягом 3 робочих днів, тому варто ще трішки зачекати, після чого вже повноцінно буде нараховуватись та відображатись кешбек 😉

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Post automatically merged:

Добрий день! Підкажіть, будь ласка, хто користувався останнім часом сервісом Привату з переказу коштів з картки на картку Привату? Раніше я час від часу переводив кошти з White картки на картки Привату, але останній рік чи більше якось не доводилось. Тоді додаткових комісій Sense не брав, а як зараз з цим? Чи немає додаткових комісій за переказ коштів з картки White через цей сервіс з боку Sense?
Добрий день!
Додаткових комісій останнім часом не додавалось, тому при поповненні вашої картки Привату з картки Вайт в їх застосунку - комісії з боку нашого банку не передбачено. Адже комісія за переказ з картки Вайт в Sense SuperApp це саме комісія застосунку, а не тарифу картки 😊

З повагою, Володимир 💎
 
Реєстрація
15.06.12
Місто
Харків
Телефон
Ericsson A1018S
Sense Bank, а який алгоритм нарахування відсотків по вкладу "Ощадний"? Як приклад - якщо протягом місяця кілька разів змінювати залишок коштів на ньому?
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Sense Bank, а який алгоритм нарахування відсотків по вкладу "Ощадний"? Як приклад - якщо протягом місяця кілька разів змінювати залишок коштів на ньому?
По депозиту "Ощадний" відсотки нараховуються щодня протягом календарного місяця, а капіталізуються до суми вкладу 1 числа наступного місяця.
По вашому прикладу - якщо буде змінюватись залишок по депозиту, то відсотки будуть нараховуватись частинами. Давайте на цифрах розберемо 😉

Наприклад, вклад у вас оформлений 05.06.24 на суму в 5000 грн, до 16.06.24 ви залишок не змінювали (не знімали, не поповнювали) - отже відсотки будуть нараховуватись з 06.06.24 по 15.06.24, 16.06.24 ви поповнили вклад ще на 5000 грн, і до 25.06.24 не чіпали його, відсотки нараховуватимуться з 16.06.24 по 25.06.24 на суму в 10 000 грн, а 26.06.24 ви зняли суму в 9000 грн, отже з 26.06.24 по 30.06.24 відсотки будуть нараховуватись на суму в 2000 грн - всі ці 3 частини відсотків нараховувались на різну суму вкладу, але загально вони сумуються і додаються до вкладу (з вирахування податків 18% та 1,5%).
Також з логікою нарахування можна ознайомитись тут 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360022157920 (депозит Ощадний це випадок капіталізація за безстроковими депозитами) 😉

Сподіваюсь, що логіка нарахування стала для вас більш зрозумілою, і моє пояснення не заплутане😊

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Я думаю що тут справа саме в тому, що кожна компанія виставила свої умови: хтось мін суму 1 грн, хтось 0.1 грн, а хтось всі 5 грн.
Я це розумію, що в тій компанії людина сильно не напрягалася створенням правильного налаштування шаблонів, а банк чи партнер також на напрягався перевіркою роботи компанії.
Далеко не треба ходити. Вікрийте вкладку "Профіль" у Sense SuperApp і подивиться на свій номер телефону. Номер представлений у вигляді:
  • код країни +38, хоча код України +380, а код +38 колишньої Югославії;
  • код мережі 0ХХ, хоча код мережі не може починатися з нуля.
Аналогічно за шаблоном платежу. :)
Панове, вітаю вас! Сьогодні вийшло оновлення нашого Sense SuperApp 😉
А перегляньте-но вкладку "Профіль" та ваш номер для переказів за номером телефону - чи коректно відображається номер країни?
Буду чекати на ваш зворотний зв'язок!
P.S. Для коректного відображення раджу оновити застосуночок на актуальну версію 4.8.0 😊

З повагою, Володимир 💎
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
А перегляньте-но вкладку "Профіль" та ваш номер для переказів за номером телефону - чи коректно відображається номер країни?
Не коректно
Відображається +38
Має відображатися +380
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Вже біжу до вас у приватні повідомлення!

З повагою, Володимир 💎


UPD: перший приклад - успішний, після оновлення все відображається коректно)
 
Останнє редагування:

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
Sense Bank,як зробити додаткову карту вигоду та атб? Відкрито окремо вигода та атб,було б краще зробити 1 рахунок.
• "АТБ" — доступно оформити до будь-якої картки, наприклад, дебетової або кредитної.
• "ВИГОДА" — доступно оформити до всіх кредитних карток, окрім RED CASH.
У клієнта може бути одна картка (основна або додаткова) як "АТБ", так і "ВИГОДА". Наприклад, якщо:
• вже є основна "АТБ", то додаткову "АТБ" оформити неможливо (так само і за "ВИГОДА");
• є додаткова "АТБ", то оформити ще основну неможливо (так само і за "ВИГОДА");
• вже є основна "АТБ", то додаткову "ВИГОДА" оформити можливо;
• є додаткова "ВИГОДА", то оформити основну "АТБ" можливо.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
cat, обігнали мене ;)
Все так, Тарасио, потрібно, щоб вони були не основними картками, і тоді зможете оформити їх як додатковими.
Тобто основну картку АТБ потрібно закрити і тоді відразу зможете її оформити як додаткову. А якщо Вигоду основну зараз закривати, то тут прийдеться зачекати 30 днів, коли вона повністю закриється і лише тоді зможете оформити як додаткову.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Сьогодні вийшло оновлення нашого Sense SuperApp 😉
А перегляньте-но вкладку "Профіль" та ваш номер для переказів за номером телефону - чи коректно відображається номер країни?
Буду чекати на ваш зворотний зв'язок!
Зараз усе відображається правильно. Тепер для українського номеру чітко виділяється код країни 380, а не 38 як було раніше.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Зараз усе відображається правильно. Тепер для українського номеру чітко виділяється код країни 380, а не 38 як було раніше.
Раді, що змогли допомогти та вирішити це питання. Підтвердження від вас вже передав своєму колезі Володимиру :giggle:

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
 
  • Like
Реакції: Howl
Зверху