Вітаю! А ні в кого немає проблем з тарифікацією трафіка послуги Київстар ТБ? А то збільшили вартість тарифу ("ТВІЙ Максимум 2023"), думаю спробую обрати суперсилою Київстар ТБ та покористуватись. 17 січня знялась нова абонплата, надали 100Гб трафіку, почали дивитись Київстар ТБ по вечорах на телефоні через офіційний додаток. Вже 23 січня приходить СМС, що трафік весь з'їли і інтернет тепер на швидкості 0,8Мбіт. Дзвоню в тех. підтримку, розповідаю за ситуацію, називаю проміжки часу, коли дивився Київстар ТБ і оператор формує заявку на перевірку, за результатами якої буде смска. Через 10 хвилин отримую повідомлення такого змісту: "Шановний абоненте! У вказаний період тарифікація WEB відбувалася з причини сесії на сторонні ресурси, які відносяться до тарифікованих. Детально ознайомитися з умовами Ви маєте змогу на офіційному сайті Компанії. З повагою, Київстар". Передзвонюю оператору - намагаюсь зрозуміти, як тоді правильно дивитись Київстар ТБ, щоб не з сторонніх ресурсів, на що мене запевняють, що я дивився не Київстар ТБ, а щось інше. Перечитав останні 5 сторінок теми і в мене питання - це в мене одного такі проблеми з переглядом Київстар ТБ?