Система «Мій Київстар»

AVR

Реєстрація
24.01.08
Місто
Одесса
Телефон
iPhone

Мій Київстар​


1 Поповнюйте рахунок без комісії
У застосунку це зручно та швидко — жодної комісії, коли поповнюєте свій номер за допомогою Google Pay чи Apple Pay.

2 Керуйте Суперсилами
Підключайте та змінюйте Суперсили — послуги на вибір, які доступні без доплат у більшості тарифів. Вибирайте свою в застосунку!

3 Змінюйте тариф
Стежте за вигідними пропозиціями та вибирайте собі тариф. Ми завжди порадимо той, що підійде вам якнайкраще.

4 Заощаджуйте з промокодами
Отримуйте персональні знижки від наших партнерів — Uklon, WOG, ДІЛА, Rozetka, Yakaboo, Нова Пошта, Glovo та багатьох інших.

5 Допомагайте близьким
Додавайте номери близьких у профіль — підключайте та змінюйте їхні тарифи, керуйте послугами, поповнюйте рахунки чи перевіряйте залишки.

6 Контролюйте витрати
Переглядайте, на що пішли гроші з рахунку для кожного номера у профілі. Жодних очікувань на лінії у контакт-центрі — усі витрати перед вами.

1670680880591.png 1670680913701.png 1670680940075.png
1670680971876.png 1670680996422.png 1670681018324.png

Детальніше про систему...

Служба підтримки: [email protected]
 
Причина: вебверсія — R. I. P.
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
14.07.10
Місто
Львів
Телефон
Lenovo S8
500 тисяч клієнтів «Київстар» святкують 4-ту річницю самостійності

Близько півмільйона абонентів користуються системою самообслуговування "Мій Київстар"/"Мій DJUICE", яка дозволяє їм самостійно керувати своїм профілем споживання послуг, а також отримувати повний контроль за своїми витратами на зв’язок. Днями цьому зручному сервісу виповнилося 4 роки.
Відгуки абонентів про систему самообслуговування "Мій Київстар"/"Мій DJUICE« (орфографію збережено):

· Спасибо огромное — я уже воспользовался этой услугой — на самом деле очень удобно и быстро — а то с пробками и работой не успеваешь добраться до центра обслуживания абонентов. С уважением Александр Васильевич

· Зайшов на сервіс і був приємно здивований, дуже зручно, красиво оформлений інтерфейс, навіть можна сказати позитивно:) Ярослав

· Спасибо, ОГРОМНОЕ, за такую замечательную возможность контролировать мои затраты на звонки, смс-сообщения и. т. д. Нона

· Большое спасибо. Раньше я просто не знал о существовании такого сервиса. Теперь буду рекомендовать всем знакомым. Армен

· Дякую, що є така послуга, де все можна контролювати. Вам дуже вдячний. Ігор

· Большое спасибо за оперативность и хороший сервис! Роксолана

· Здравствуй, «Мой Киевстар». Узнала об этой системе, спасибо. Теперь, буду периодически проверять свой номер на вашем сайте. С уважением, 70-летняя пенсионерка, Людмила Юлиановна

· Позвольте выразить вам свою благодарность за ваше отношение к своим абонентам. Вад

· Спасибо Тебе Мой Киевстар! Я знаю Ты не подведёшь!

· Здравствуйте! Мне очень нравится качество связи Киевстар, а также качество обслуживания абонентов. В этом, несомненно, ваша компания — лучшая. С уважением, АНТОН.

Я люблю тебе, «Мій Київстар»))))))))))))))))) Дякую! Жанна Г.
Система самообслуговування "Мій Київстар"/"Мій DJUICE" (www.my.kyivstar.ua та www.my.djuice.ua, wap.my.kyivstar.ua та wap.my.djuice.ua) святкує свій 4-й день народження. В жовтні 2006 року система запрацювала у тестовому режимі, під час якого бізнес-клієнти — тестери випробували її можливості. З лютого 2007 року система працювала вже для усіх охочих. За цей час сервіс самообслуговування завоював прихильність більш ніж 500 тисяч клієнтів «Київстар», які є його постійними та активними користувачами.

Система самообслуговування "Мій Київстар"/"Мій DJUICE« значно полегшила клієнтам процес керування послугами і контролю за витратами на мобільний зв’язок, і, таким чином, підвищила довіру до компанії. В середньому абоненти «Київстар» освоюють роботу системи за три місяці. Через цей час кількість їх звернень до інформаційно-довідкової служби «Київстар» знижується на 20%, бо клієнти можуть вже самостійно отримувати інформацію про дзвінки та контролювати витрати на послуги мобільного зв’язку, змінювати тарифні плани та подавати заявки на участь у діючих акціях.

Кожні два-три тижні функціонал системи оновлюється і вдосконалюється. Сюди додаються нові послуги, тарифні плани та акції, нові звіти та статистична інформація для абонентів. Системою цілодобово користуються клієнти мобільного та фіксованого зв’язку, а також користувачі мобільного та домашнього інтернету «Київстар».

Статистика показала, що веб-версія "Мій Київстар"/"Мій DJUICE« є найбільш популярною серед клієнтів «Київстар» у порівнянні з іншими версіями. Так, її перевагами користуються більш ніж 100 тис. клієнтів оператора на тиждень.

ссилка
 
Реєстрація
01.04.10
Місто
Буча
Телефон
Nokia Lumia 720
Мне почему-то казалось что системе больше лет...
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Ну так правильно: подача заявок - це і є управління. Його можна встановити вибірково. Тобто або ми даємо повні права, або премодерація, або не даємо зовсім. При цьому таку процедуру можна проводити лише з тими, хто є користувачем МКС. Подача заявки по суті і є управлінням послугою/тарифним планом
Нет, ты ошибаешься. Подача заявок и управление - это разные функции. Управление услугами можно давать выборочно. Подача заявок или всем, или никому.
 

Вкладення

  • кс.PNG
    кс.PNG
    6.7 КБ · Перегляди: 169
  • кс2.PNG
    кс2.PNG
    5.6 КБ · Перегляди: 173

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
на самом деле очень удобно и быстро
красиво оформлений інтерфейс
оперативность и хороший сервис
Читаю и думаю, что я зажрался у меня высокие требования:rolleyes:
 

Verden

Заблокирован
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
Sony C
Нет, ты ошибаешься. Подача заявок и управление - это разные функции. Управление услугами можно давать выборочно. Подача заявок или всем, или никому.

Правильно. Але тоді незрозуміла суть питання стартера: в чому полягають "непорозуміння", якщо відбувається премодерація
 
Останнє редагування:

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Система висит весь вечер, работоспособность обещают после 11.00 утра!
Подпись под сообщением: Качество №1
 
  • Like
Реакції: vpro

Niko

упорный жизнелюб)
Реєстрація
11.04.10
Місто
Южная Пальмира
Телефон
HTC Desire S

Advoc@te

Заблокирован
Реєстрація
09.04.08
Місто
Республика Крым, РФ
Телефон
TCL Idol X
Странно: вчера и сегодня всё работало. Не работало только 31-го числа после 20:00 примерно.
 
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганск
Телефон
Samsung Galaxy A30
Заходить то заходит, но вот информации за октябрь тю-тю у меня.
 

alex_b

Особый статус
Реєстрація
15.04.10
Місто
Черкассы
Телефон
MiMax 3/32 "096 Онлайн3ж/063 Удобный"
мне оператор сказал что проф.работы,часа через 2 наладят.щас проверю, 2 часа уже прошло
 

Роман Андреич

Дилер 3G CDMA
Реєстрація
27.10.07
Місто
КФО,ГФЗ Севастополь
Телефон
HTC One Dual
Реєстрація
10.08.08
Місто
Іванівці, Коломийського р-ну (Бандерштат)
Телефон
Nokia
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганск
Телефон
Samsung Galaxy A30

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Так всегда было сколько я пользуюсь
 
Реєстрація
12.08.09
Місто
Харьков
Также в системе уже где-то неделю невозможно отредактировать "секретный вопрос/ответ", постоянно возникает ошибка.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
Szczecin
Телефон
Honor 8x
Сегодня обнаружил, что у меня не работает "Управління послугами". Пишет мне следующее - "Управління абонентським номером +38067ХХХХХХХ неможливе. Для відновлення зверніться в Центр обслуговування клієнтів "Київстар".
Этим номером пользуется отец, симка стоит в модеме и соответственно используется только для инета.
Интересно, что это вдруг такое произошло, что мне теперь нужно идти в ЦОК для того чтобы заработало у меня управление услугами в МКС?
 

Alexman

Я тут редко бываю
Реєстрація
23.08.09
Місто
Буковина
Телефон
Fly IQ240 + LG GX300
View hidden content is available for registered users!

З.Ы. Когда сохраняю в файл (csv), инфа сохраняется только по 31.10.
 
Зверху