Перепрошую: що таке "какість"?є такі компанії, що продають автомобілі - "Автоплан" і їм подібні. в двох словах про їх роботу: вони заохочують малоймущих але бажаючих їздити на авто, здавати щомісячні платежі, з яких лише частина йде в фонд накопичення коштів для придбання авто. все інше - доходи компанії. машину дають лише тоді, коли певна група здала достатньо коштів для придбання не менше 1 машини. інші продовжують здавати гроші до наступної такої ситуації.
по факту бідолаги отримають авто факти лише після сплати майже всієї вартості авто + сплати майже всієї винагороди компанії - яка часто перевищує банківську винагороду. Увесь цей час їздять тролейбусом (при кредиті в банку їздили б одразу) Крім цього, воно одноразово платять 2-3 тисячі "за оформлення" - на стадії підписання договору (на той випадок, якщо клієнт роздуплиться, через місяць-два і втече - вони однаково щось з нього матимуть).
Юридично все чисто - такі умови прописані в договорі, який підписують клієнт.
Але давай подумаємо: какість це чи не какість?
Для мене це очевидна какість. але формально все в межах закону.
Стосовно викладеного вище: ти сам підтверджуєш, що все в межах закону. Оскільки тебе налигачем ніхто не тягне підписувати договір, то ніяких проблем я не бачу: не подобаються умови договору - не пдписуєш. От і все.
А ти хоч шукав її на сайті, скажи? В старпакеті дійсно може бути не вказано: продаються на ринках ще пакети кількарічної давності - коли ще номер не використовувався взагалі. На сайті інфо відображена. А про озвучення відмови від дзвінка - поки що оператор цього робити не зобов"язаний. Ти міг би зателефонувати в 466 і там уточнити, які послуги надаються через 109, і яка вартість дзвінка. Київстар не зобов"язаний підтримувати послугу конкурента, думаю, ти це прекрасно знаєш.А в описаному мною випадку - ще більша какість. Про вартість на 109 не вказано в стартовому пакеті, не вказано на сайті. При дзвінку попередження про вартість не прозвучало і можливості відмовитися від дзвінка не було.
Вони тобі надали послугу При бажанні ти міг би дізнатись вартість цієї послуги, а не дзвонити наосліпДосконально вивчати питання з гіпотетичною можливість забрати свої 9 грн. в мене немає бажання. За 9 грн, які вони взяли з мене просто так, я залишаю за собою право сказати,що вони пєрєдасти - з Літовченко на чолі.
P.S. ти говориш "ніде нема інформації про вартістЬ". А скажи: де вказано перелік коротких номерів, які є загальнообов"язковими для надання однієї й тієї ж послуги всіма операторами? І які номери вказані в ьому переліку?