Програму «Золотий абонент» розроблено спеціально для абонентів, що активно користуються послугами зв’язку. Ми вдячні Вам за співпрацю та пропонуємо скористатися наступними перевагами програми::
пріоритетним телефонним обслуговуванням: можливістю швидкого з’єднання з оператором довідкової служби;
можливістю користуватися послугами зв’язку в кредит: до 100% від суми середньомісячного рахунку;
індивідуальним підходом до вирішення питань;
безкоштовним наданням деяких послуг.
Програму «Золотий абонент» розроблено спеціально для абонентів, що активно користуються послугами зв’язку.
Ми вдячні Вам за співпрацю та пропонуємо скористатися наступними перевагами програми:
пріоритетним телефонним обслуговуванням — можливістю швидкого з’єднання з оператором довідкової служби;
індивідуальним підходом до вирішення питань;
безкоштовним наданням деяких послуг.
Умови надання програми
Якщо Ваш номер уже понад 4 повних місяці зареєстровано в мережі «Київстар» і сума середньомісячних витрат на послуги зв’язку протягом 4 місяців становить 100 та більше гривень, Ви автоматично стаєте учасником програми «Золотий абонент».
Програма передбачає 3 рівні обслуговування, залежно від середньомісячних витрат:
Рівень обслуговування
«Срібний»
«Золотий»
«Платиновий»
Детальна інформація:
477*99* (клавіша виклику) (дзвінки з номерів мережі «Київстар» не тарифікуються).
044 466 2 466 (дзвінки з номерів мереж фіксованого зв’язку або інших операторів мобільного зв’язку — згідно з чинними тарифами).
http://kyivstar.ua/mm/mobile/golden/
пріоритетним телефонним обслуговуванням: можливістю швидкого з’єднання з оператором довідкової служби;
можливістю користуватися послугами зв’язку в кредит: до 100% від суми середньомісячного рахунку;
індивідуальним підходом до вирішення питань;
безкоштовним наданням деяких послуг.
Програму «Золотий абонент» розроблено спеціально для абонентів, що активно користуються послугами зв’язку.
Ми вдячні Вам за співпрацю та пропонуємо скористатися наступними перевагами програми:
пріоритетним телефонним обслуговуванням — можливістю швидкого з’єднання з оператором довідкової служби;
індивідуальним підходом до вирішення питань;
безкоштовним наданням деяких послуг.
Умови надання програми
Якщо Ваш номер уже понад 4 повних місяці зареєстровано в мережі «Київстар» і сума середньомісячних витрат на послуги зв’язку протягом 4 місяців становить 100 та більше гривень, Ви автоматично стаєте учасником програми «Золотий абонент».
Програма передбачає 3 рівні обслуговування, залежно від середньомісячних витрат:
Рівень обслуговування
«Срібний»
«Золотий»
«Платиновий»
Детальна інформація:
477*99* (клавіша виклику) (дзвінки з номерів мережі «Київстар» не тарифікуються).
044 466 2 466 (дзвінки з номерів мереж фіксованого зв’язку або інших операторів мобільного зв’язку — згідно з чинними тарифами).
http://kyivstar.ua/mm/mobile/golden/