Advoc@te
Заблокирован
Кожен конкретний випадок призупинення надання телекомунікаційних послуг або скорочення їх переліку з ініціативи компанії «Київстар» пов'язаний з встановленням факту зловживань або порушень з боку абонента під час користування ним телекомунікаційними послугами.
Призупинення надання телекомунікаційних послуг або скорочення їх переліку здійснюється відповідно до умов договору на підставі та в порядку, визначеними, зокрема, Законом України «Про телекомунікації» (стаття 33, п. 8 частини першої статті 38) та Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 09.08.2005 № 720 (п. 16, п. 27, п. 32, п. 222, п. 223, п. 227) у разі, якщо порушення встановлених правил надання та отримання телекомунікаційних послуг призводить або може призвести до заподіяння шкоди іншим абонентам, оператору, органам влади, мережам зв’язку, комерційним установам (будь-якої форми власності) та іншим фізичним/юридичним особам.
Порушеннями правил отримання та користування телекомунікаційними послугами, зокрема, але не обмежуючись, є:
- шахрайські дії при користуванні послугами «Переказ коштів», «Поповнення рахунку іншому абоненту»;
- зловмисні виклики на службові та/або сервісні номери Компанії, на номери екстрених служб;
- використання неліцензійного кінцевого обладнання абонентом;
- порушення порядку маршрутизації телефонного трафіку;
- використання послуг не для власного споживання, а в комерційних цілях (перепродаж телекомунікаційних послуг);
- використання кінцевого обладнання для вчинення протиправних дій або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку тощо.
Факти зловживань та порушень з боку абонента встановлюються відповідно до діючої у оператора процедури, яка включає:
- проведення внутрішніх перевірок дотримання абонентами правил користування телекомунікаційними послугами шляхом моніторингу мережі оператора спеціальною автоматизованою електронно-аналітичною системою FMS (Fraud Management System), сертифікованою відповідно до міжнародних (ISO 9001) та українських державних (УкрСЕПРО) стандартів, яка виявляє порушення встановлених правил користування послугами мобільного зв’язку за конкретним абонентським номером;
- проведення зовнішніх перевірок дотримання абонентами правил користування телекомунікаційними послугами шляхом вимірювання параметрів телекомунікаційної мережі оператора спеціально уповноваженими державними органами в сфері телекомунікацій (Укрчастотнагляд, Державна інспекція електрозв’язку України);
- участь у прийнятті рішень щодо припинення надання телекомунікаційних послуг або скорочення їх переліку абонентам за результатами перевірок, що здійснюються представниками правоохоронних органів, спеціально уповноважених державних органів в сфері телекомунікацій та інших компетентних органів.
Взято с www.g-news.com.ua.
Адрес: http://www.g-news.com.ua/content/view/3157/64/
P.S. Ждём вариант от Beeline.
Призупинення надання телекомунікаційних послуг або скорочення їх переліку здійснюється відповідно до умов договору на підставі та в порядку, визначеними, зокрема, Законом України «Про телекомунікації» (стаття 33, п. 8 частини першої статті 38) та Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 09.08.2005 № 720 (п. 16, п. 27, п. 32, п. 222, п. 223, п. 227) у разі, якщо порушення встановлених правил надання та отримання телекомунікаційних послуг призводить або може призвести до заподіяння шкоди іншим абонентам, оператору, органам влади, мережам зв’язку, комерційним установам (будь-якої форми власності) та іншим фізичним/юридичним особам.
Порушеннями правил отримання та користування телекомунікаційними послугами, зокрема, але не обмежуючись, є:
- шахрайські дії при користуванні послугами «Переказ коштів», «Поповнення рахунку іншому абоненту»;
- зловмисні виклики на службові та/або сервісні номери Компанії, на номери екстрених служб;
- використання неліцензійного кінцевого обладнання абонентом;
- порушення порядку маршрутизації телефонного трафіку;
- використання послуг не для власного споживання, а в комерційних цілях (перепродаж телекомунікаційних послуг);
- використання кінцевого обладнання для вчинення протиправних дій або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку тощо.
Факти зловживань та порушень з боку абонента встановлюються відповідно до діючої у оператора процедури, яка включає:
- проведення внутрішніх перевірок дотримання абонентами правил користування телекомунікаційними послугами шляхом моніторингу мережі оператора спеціальною автоматизованою електронно-аналітичною системою FMS (Fraud Management System), сертифікованою відповідно до міжнародних (ISO 9001) та українських державних (УкрСЕПРО) стандартів, яка виявляє порушення встановлених правил користування послугами мобільного зв’язку за конкретним абонентським номером;
- проведення зовнішніх перевірок дотримання абонентами правил користування телекомунікаційними послугами шляхом вимірювання параметрів телекомунікаційної мережі оператора спеціально уповноваженими державними органами в сфері телекомунікацій (Укрчастотнагляд, Державна інспекція електрозв’язку України);
- участь у прийнятті рішень щодо припинення надання телекомунікаційних послуг або скорочення їх переліку абонентам за результатами перевірок, що здійснюються представниками правоохоронних органів, спеціально уповноважених державних органів в сфері телекомунікацій та інших компетентних органів.
Взято с www.g-news.com.ua.
Адрес: http://www.g-news.com.ua/content/view/3157/64/
P.S. Ждём вариант от Beeline.