Re: Пополнение счёта без комиссии
Думав, це тільки в мене з ними виникла проблема. Кілька разів бодався. Треба було зарплатку обнулити, раніше поповнювалось на будь-які суми. Тепер при спробі сплатити "Помилка системи, спробуйте пізніше". Спочатку пробував пояснити їм це в чаті - настійно рекомендували зарреєструватись, але на питання, чи я зможу тоді вільно провести платіж, так відповісти й не спромоглись. Потім був чат другий раз, дівчина Марія передзвонила на вказаний мною контактний номер, пообіцяла передзвонити наступного дня з приводу вирішення питання. Дзвонить до цих пір(спілкувався ще 1 числа). Пробував її виловити вже сам. Не вдалося, бо що не подзвоню, то не працює. сказали, ніби буде в четвер - якраз сьогодні спілкувався з Вікторією, яка перед тим обіцяла передати Марії, щоб мені передзвонила. При цьому В. заявила, нібито в них усе працює, і вона в себе по імітації бачить, що платежі на Білайн проходять(корп. КС - сказала не канає). Але так і не вдалось провести платіж навіть на 1 грн. Апофеозом було те, що ця(ну я навіть не знаю, як її назвати), з дозволу сказати, "подруга" відмовилась мені давати офіційну адресу їхньої шаражки для відправки офіційного запиту, посилаючись на те, що це конфіденційно. Зрештою таки, видно, знайшла, що в них на сайті ця інфо у відкритому доступі(я її там спочатку не знайшов) і таки продиктувала. Але той грубий непрофесіоналізм, байдужість до чужих проблем, мене трохи вивели.
Коли відкрив для себе цей сервіс - він мені дуже сподобався своєю гнучкістю і зручністю, перейшов на нього. Але коли їхня служба підтримки відмовилась вирішувати проблему з роботою свого сервісу, то ви мене вибачте, але краще я буду користуватись і надалі сервісом від portmone - там хоч підтримка трохи людяніша, а умови обслуговування практично однакові. Тим більше, що оплачувався не лише мобільний зв"язок.
Добавлено через 1 минуту
то тільки в них на сайті так. Насправді так нема