Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
19.07.13
Місто
Дніпро
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Если карта не Привата - пополняй счет через Портмоне.
Может подскажут более опытные товарищи. :) Ситуация в следующем. Пополняю счет МТС. Захожу на офсайт, выбираю пополнение, ввожу номер. Дает выбрать через кого пополнять (Приват, Портмоне, Изипей). Выбираю портмоне, подтвердить... И что я вижу - перебрасывает на сервис Примата со всеми вытекающими (все что вводил - обнулилось, надо набирать по-новой, ну и игра с СМС - придет/не придет и прочие прелести). Это только у меня такое счастье? И как с этим бороться? :dash1:
 

Крутилов

Заблокирован
Реєстрація
21.04.13
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Я пополняю счет через easypay, предварительно закинув бабла через терминал вообще без какой-либо комиссии. Бабло падает на номера моментально. Нафиг этот приматорий здался со своими обезъянками - не понимаю?
Это своего рода анонимное пополнение и можно его использовать для разных не совсем светлых делишек :D
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Malyk, может антивирь/фаерволл что-то рубит?
 
Реєстрація
19.07.13
Місто
Дніпро
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Прокси могут "резать" некоторые запросы.
Выход через прокси. Но я понимаю ситуацию, если бы просто зарезал запрос и написал ошибку или что-то подобное, но автоматом переадресовывать на другой сервис - это уже, по-моему, просто перебор. :mad:
Вот и интересно - это только у меня - или это приколы МТСа (может кто-то попробует со своего компа:eek:)?
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Я пополняю счет через easypay, предварительно закинув бабла через терминал вообще без какой-либо комиссии. Бабло падает на номера моментально. Нафиг этот приматорий здался со своими обезъянками - не понимаю?
Да потому что, например, в Сумах, всего один терминал Изипея, и то - пополнение кошелька не работает. Не думаю, что в других городах, кроме Киева, ситуация в корне отличается.
 
  • Like
Реакції: drmz

Крутилов

Заблокирован
Реєстрація
21.04.13
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Да потому что, например, в Сумах, всего один терминал Изипея, и то - пополнение кошелька не работает. Не думаю, что в других городах, кроме Киева, ситуация в корне отличается.
Я просто офигеваю от скорости пополнения через изю. Только нажал кнопку, а бабло уже на счету.
А в приматории вечно всё не как у людей. Понабирают одноразовых программистов, а потом у них что-то не работает оказывается. Похоже программеры там практику проходят, а там глядишь и бэкдорчиков каких-нибудь оставят после себя на память :D
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вот и интересно - это только у меня - или это приколы МТСа (может кто-то попробует со своего компа)
Так сразу и попробовали. Всё пучком работает. А на "другой" сервис перекидывает, потому что он первый в списке и при "резке" прокси-сервером параметра выбора сервиса - переходит на первый.

Специально дополнительно протестировал. Скорее всего - не отрабатывают скрипты, которые не подгружаются, потому что их "рубит" либо прокси-сервер, либо антивирусник.
Короче, МТС и Приват в данной ситуации не при делах. Выставляй пиво сисадмину и будет тебе счастье.
 
  • Like
Реакції: drmz

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Господа, а возможно ли выводить средства с ликпея на виртуальный счет приват24?
 

Nickolay

Заблокирован
Реєстрація
04.02.12
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Mi 8 Lite 6/128
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вопрос к гуру:
После 3-х обращений в службу поддержки в течение 2,5 месяцев по поводу невыплаты денег на карту и уверений операторов что всё выплатят, а потом и одной подачи жалобы онлайн (вот тут - http://privatbank.ua/voprosi-jalobi-predlojeniya/) - ничего не происходит...
Вопрос: если ни онлайн-поддержка не в силах мне помочь, ни подача жалобы одновременно на трёх сотрудников онлайн-поддержки тоже не помогает, то куда ещё обращаться? В суд? или перед этим всё же с письменным обращением в банк?
Спасибо
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, скажите пожалуйста почему пропало сообщение в терминалах об отсутствии бумаги для чеков. Это тех сбой или изменение ПО терминалов?

rvsw, добрый день!
Наш банк постоянно следит за состоянием терминалов самообслуживания и наличием бумаги для чеков. В случае, если Вам не удалось получить чек по какой либо технической причине, Вы в любой момент можете его получить в другом терминале самообслуживания (Меню "Мои платежи", выбрать нужный платеж и нажать на "Печать квитанции". Также, получить квитанцию можно в системе Приват24 (меню "Услуги" - "Сервис квитанций")
С уважением, ПриватБанк!
 
Реєстрація
30.09.10
Місто
Крым(контрабандист из Армянска)
Телефон
Qumo Quest 474, Было МТС Команда ДДД, а теперь хрензнаетчто.
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вы в любой момент можете его получить в другом терминале самообслуживания
В этом и беда, что получить этот чек возможно только через трое суток(лично проверял). Я верю что Вы следите за терминалами, но я 2 раза за месяц попал на отсутствие бумаги о котором ни кто не предупредил. И вообще почему при оплате на р/с меня не спрашивает, а печатать ли мне чек или нет, а просто печатает(если бумага есть) или не печатает?
Я теперь просто трачу бумагу ПБ, проверяю есть ли она распечатывая не нужную мне квитанцию, а уж потом оплачиваю:(
 
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION],
10 сентября (то есть вчера) имел неосторожность воспользоваться услугами приматбанка, пополнял счет на сайте кс через процессинг примата (изипей и портмоне нужна авторизация карты)с карты дельтабанка. деньги списали, на счет телефона они не пришли, в поддержке примата сказали что сбой транзакции и деньги через 5-7 дней вернутся на карту. меня такой расклад не устраивает, ваши приматы в поддержке не смогли объяснить откуда такие сроки в 5-7 дней (покажите мне регламент возврата средств на карту другого банка).
Разберитесь в этой ситуации и верните деньги, я не раздаю бесплатных недельных кредитов никому, в том числе и банкам. детальная информация в личке
и еще: в 20.15 общался с приматом с поддержки (вроде Сергей звать) по поводу регламента средств, так этот олень кинул трубку, в итоге составил жалобу на него

alex_b, добрый день!
Нам очень жаль, что у Вас возникли трудности при пополнении телефонного номера. Средства будут возвращены автоматически в течение 10 банковских дней. Приносим извинения за доставленные неудобства.
С уважением, ПриватБанк!

Добавлено через 5 минут
Вопрос к гуру:
После 3-х обращений в службу поддержки в течение 2,5 месяцев по поводу невыплаты денег на карту и уверений операторов что всё выплатят, а потом и одной подачи жалобы онлайн (вот тут - http://privatbank.ua/voprosi-jalobi-predlojeniya/) - ничего не происходит...
Вопрос: если ни онлайн-поддержка не в силах мне помочь, ни подача жалобы одновременно на трёх сотрудников онлайн-поддержки тоже не помогает, то куда ещё обращаться? В суд? или перед этим всё же с письменным обращением в банк?
Спасибо

Nickolay, добрый день!
Нам жаль, что у Вас сложилось негативное мнение о банке. Опишите, пожалуйста, на почту web-hotmail[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua детально, чем вызвано недовольство и контактные данные, а также укажите id диалогов в чате, с которыми у Вас возникли трудности, чтобы мы могли Вам помочь.
С уважением, ПриватБанк!
 
Останнє редагування:
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня узнал, об изменениях при выдачи социальной карты.

Ее выдают, без вариантов, с универсальной. Зачем ?
При этом на самой соц.карте, тоже есть надпись "UNIVERSAL".

При этом универсальную карту можно и не активировать, но кредитный лимит лучше установить всё же. И лучше, чтобы он равнялся 0.
 
Зверху