Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, не включайте мороз, сегодня у вас все лежит. деньги были отправлены мне сегодня на карту для выплат, прошло уже часа 1.5-2 а на карту не поступали

alex_b, добрый день!
Опишите, пожалуйста, детально, какие трудности у Вас возникают при работе с сайтом. Обратитесь, пожалуйста, к нам в онлайн-чат или по бесплатному номеру 3700. Оператор проверит информацию о состоянии платежа и предоставит Вам консультацию.
С уважением, ПриватБанк!
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

У Привата стоит система, которая периодически отключает СМС-информирование у каждого клиента. Это сделано для экономии на СМСках, тем более что СМСки пока формально бесплатны для клиентов. Если клиент начинает шебуршить по всяким техподдержкам и кал-центрам - ему опять на какой-то период времени включают СМС-информирование. Потом опять всё повторяется по кругу.

А также эта система периодически делает дырки в ботинках клиентов, пока они спят, и вызывает понос у их котов. Самому не смешно?
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А также эта система периодически делает дырки в ботинках клиентов, пока они спят, и вызывает понос у их котов. Самому не смешно?
Тарас, это ж было саркастическое выражение, а ты сразу в бой ринулся. ;)
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

не дает отключить "Копилку" в Приват 24...

Mohito, добрый день!
Уточните, пожалуйста, более детально Ваш вопрос. Какие трудности возникают с услугой накопления "Копилка". По желанию, Вы можете отключить все условия накопления в меню "Мои депозиты". С уважением, ПриватБанк!
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Будучи в отделении, решая свой вопрос, был удивлен, что сотрудник фактически без моего ведома, вошел в мой логин....

На мой вопрос, типа удивление, был ответ :
Мы можем зайти в любой логин, мы же сотрудники всё-таки, имеем доступ к любому аккаунту...

Думаю, не стоит продолжать, что я об этом подумал....
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А где в Приват 24 можно отследить снятие комиссий? А то в самих выписках по платежу я их не вижу.

Виктор В, добрый день!
Размер комиссии, которая будет списана указывается при создании платежа, перед его подтверждением.
С уважением, ПриватБанк!
 

Виктор В

Заблокирован
Реєстрація
16.01.08
Місто
Хмельницкий
Телефон
palmd CDMA\GSM
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Виктор В, добрый день!
Размер комиссии, которая будет списана указывается при создании платежа, перед его подтверждением.
С уважением, ПриватБанк!
Ну если я забыл или не посмотрел? Логично было бы что бы все эти комиссии отображались где нибудь в архиве для более эффективного контроля движения средств.
 
Реєстрація
30.09.10
Місто
Крым(контрабандист из Армянска)
Телефон
Qumo Quest 474, Было МТС Команда ДДД, а теперь хрензнаетчто.
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, благодарю. Подправили ПО. Теперь после оплаты предлагает печать чек или нет(на худой конец теперь его можно сфотографировать с экрана терминала)
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

sanioktlf, panatar, ОК, предположим ирония к месту, а как быть с регулярными подключениями копилок, отключениями % на остаток, отключениями возможности оплаты в интернете, отключениями смс(уведомления вроде и включены и при проверке со всех гейтов приходят верификационные смс), но на деле смс-ки не ходят. И чтоб не бла-бла-бла обо всем и ни о чем, как с этим моментом?
Я вижу четкий тренд.

Добавлено через 1 минуту
rvsw, добавили слово "чек" к вопросу " да / нет" ?
или поболе?

Добавлено через 2 минуты
Виктор В, кто-то недавно упоминал в ветке, что уже не указывалось, для принимающей карты с комиссией.
 
Останнє редагування:

corpse

Заблокирован
Реєстрація
02.12.12
Місто
Урюпинск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А также эта система периодически делает дырки в ботинках клиентов, пока они спят, и вызывает понос у их котов. Самому не смешно?
Если использовать свою голову не только для того, чтобы есть, то легко можно заметить, что вопрос о внезапном отключении СМС-информирования регулярно всплывает на форуме.
В первую очередь от СМС-информирования отключают непремиальные карты, держатели которых не платят за членство во всяких голден-клабах и совершают частые покупки на мелкие суммы.

Тарас, это ж было саркастическое выражение, а ты сразу в бой ринулся. ;)
Никакого сарказма! :nenado:
Или вы думаете, что Коломойский открыл свой банк, чтобы кому-то что-то делать бесплатно?

Будучи в отделении, решая свой вопрос, был удивлен, что сотрудник фактически без моего ведома, вошел в мой логин....
На мой вопрос, типа удивление, был ответ :
Мы можем зайти в любой логин, мы же сотрудники всё-таки, имеем доступ к любому аккаунту...
Кто-то после этого удивляется, что инсайдеры в Привате способны опустошить любой счет?! :D
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

СМС на вход не приходят до сих пор!
 
Реєстрація
30.09.10
Місто
Крым(контрабандист из Армянска)
Телефон
Qumo Quest 474, Было МТС Команда ДДД, а теперь хрензнаетчто.
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

rvsw, добавили слово "чек" к вопросу " да / нет" ?
или поболе?
Раньше при оплате услуги вообще не спрашивал печатать чек или нет. Просто печатал. Если бумаги не было то у тебя не оставалось ни каких данных оплатил ты или нет(данные можно было выдернуть из терминала через 3 дня). Теперь показывает чек на экран(его можно теперь хоть сфотографировать и спать потом с этой фотографией:D) и спрашивает хочешь ли ты его печатать.
 
Реєстрація
29.06.08
Місто
Sumy
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк,
Добрый день.

Описал проблему вам в ЛС, просьба помочь.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], почему-то для моего номера перестали приходить SMS-сообщения с информированием про движения по карте для выплат.
Вы предлагали другому пользователю, который столкнулся с данной проблемой, обратиться на поддержку по номеру 3700. Позвонил, но не смогли предоставить информацию о причине непригода информирования и предложили произвести активации путём отправки сообщения для повторно подключения. Прошу посодействовать в выявлении причины и исправлении данного инцидента.

PS Оператору лишь бы отшить...

MASolomko, добрый день!
Спасибо за обращение!
Нам искренне жаль, что у Вас возникли трудности с нашей услугой.
Произведите, пожалуйста, повторно активацию услуги SMS-Информирования, пожалуйста, отправив SMS на номер 10060, с текстом SMSON+ХХХХ (ХХХХ - последние 4-ре цифры карты)
В случае, если SMS-Информирование и далее не будет приходить на Ваш телефон, отправьте, пожалуйста, нам письмо на почту web-hotmail[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua с описанием вопроса и указанием полного номера карты. Мы примем меры для решения всех Ваших вопросов.
С уважением, ПриватБанк!

Добавлено через 6 минут
СМС на вход не приходят до сих пор!

Malky, добрый день!
Протестировали, смс-пароль для входа в систему приходит корректно. Попробуйте произвести вход используя альтернативный браузер новой версии. Если трудность не устранится, обратитесь, пожалуйста, к нам в онлайн-чат для решения вопроса.
С уважением, ПриватБанк!
 
Останнє редагування:
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вот пожалуйста.
Наша сотрудница, пенсионерка. Не умеет она читать СМС, что в этом криминального ?
Просит об этом или родственником или коллег по работе.

Получает пенсию в этом банке.
И каждый месяц ей приходит СМС о начислении 50 грн. на какой - то депозит.

Оказалось, ей без её ведома, умолчав (воспользовавшись незнанием человека) открыли Копилку. Нафига ?

Только сейчас ей ни сотрудник банка, ни ГЛ не помогли, а ее коллеги, разобраться в мошеннических действиях по отношению пожилого человека.

Вопрос ? а впрочем, задавать какие-либо вопросы в данной ситуации только время тратить попусту....
:mad:
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк,
Добрый день.

Описал проблему вам в ЛС, просьба помочь.

antonio, добрый день!
Спасибо за обращение.
В личном сообщении Вам бы предоставлен ответ.
С уважением, ПриватБанк!
 
Реєстрація
03.10.13
Місто
kiev
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

уже который день приват24 не работает.
нет карты ни одной :mad:
и что делать???
 

Вкладення

  • 4561.jpg
    4561.jpg
    107.4 КБ · Перегляди: 215
Реєстрація
20.05.12
Місто
Харьков
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Во первых перейдите на стабильный интерфейс, а во вторых жмите мои счета сильнее.
 
Зверху