Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
26.10.12
Місто
Луцк
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

USD: 13.000 / 13.500 это шутка такая?
 
Реєстрація
26.10.12
Місто
Луцк
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Нет не шутка. Купил недавно через приват24 по 13.50. Я же писал часика 2 назад.

А в чем прикол нац. банка курс больше и во всех банках такого нет, с утра был нормальный потом упал не понятно почему
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Національний банк України має намір стабілізувати валютний ринок, що може зміцнити гривню до рівня 12,5-13 гривень за долар вже цього тижня, за рахунок перегляду нормативів валютної позиції.
Про це повідомив керівник одного з банків з посиланням на підсумки наради регулятора з банкірами, передає УНІАН.
"Нацбанк перегляне вимоги до валютної позиції банків. Рішення має бути вже сьогодні-завтра. Це дозволить звільнити додатковий обсяг валюти, який з'явиться на міжбанку", - сказав співрозмовник агентства.
За його словами, ці заходи будуть сприяти зміцненню гривні до рівня 12,5-13 гривень за долар вже на поточному тижні.
(c)

Котирування на міжбанку в останні години впали до 13.0-14.0
 
Реєстрація
02.06.13
Місто
Каменец-Подольский
Телефон
Nokia 3310i
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Выдали мне когда-то кредитку с нагрузку з зп карте. Лежала она без дела. Сейчас хотелось бы воспользоваться. Но вот незадача, не помню от нее пин-код(и был ли конверт вообще с пин-кодом). Пин устанавливается тот же что и на зарплатке (я его не менял) или отдельно? Как можно сгенерить новый пин-код?
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Выдали мне когда-то кредитку с нагрузку з зп карте. Лежала она без дела. Сейчас хотелось бы воспользоваться. Но вот незадача, не помню от нее пин-код(и был ли конверт вообще с пин-кодом). Пин устанавливается тот же что и на зарплатке (я его не менял) или отдельно? Как можно сгенерить новый пин-код?

С финансового телефона отправив SMS-сообщение на номер 10060 с текстом PIN+ХХХХ (ХХХХ — последние 4 цифры номера карты).
 
Реєстрація
03.07.14
Місто
Львів
Телефон
fly-цегла, prestigio 4505, SE k510i (був) SE k530i (був)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Продовжую тролити ПБ. Поїхав на відділення по карту з інд дизайном. Спочатку казали, що нема, після того, як я показав листа з електронкою, де були вказані 4 останні цифри - картку знайшли, але не змогли активувати, сказали чекати смс, або якщо не буде, прийти через 2 тижня.
Я канєчна почекаю)))
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Продовжую тролити ПБ. Поїхав на відділення по карту з інд дизайном. Спочатку казали, що нема, після того, як я показав листа з електронкою, де були вказані 4 останні цифри - картку знайшли, але не змогли активувати, сказали чекати смс, або якщо не буде, прийти через 2 тижня.

Я канєчна почекаю)))


Смс приходить на наступний день після приходу карти у відділення, і тільки після приходу смс карту можна активувати. Завтра вже можна.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
14.02.12
Місто
Чернигов
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Смс приходить на наступний день після приходу карти у відділення, і тільки після приходу смс карту можна активувати. Завтра вже можна.

Чекав на СМС шість тижнів, після чого зайшов на http://privatbank.ua/track/ (не знав про цю послугу) і виявив, що карта вже місяць лежить у відділенні.:confused:
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Указываю: город-герой Киев.

Tabarik, добрый день!
Магазины, в ассортименте которых представлены автомобильные шины и которые являются участниками программы Оплата частями представлены по следующим адресам:
ВУЛ. САДОВА, 80, ВУЛ. СТАРОСIЛЬСЬКА,1, ВУЛ. КЛЕМАНСЬКА, 3, АВТОЗАВОДСЬКА, 72Б, БЕРЕЗНЯКОВСЬКА, 29Б, ВЕЛИКА КIЛЬЦЕВА 5, ГАЗОПРОВIДНА, 3А, ВУЛ. ЕЛЕКТРИКIВ, 21, ВУЛ. ГЛИБОЧИЦЬКА, 16, ВУЛ. САДОВА, 56, ВУЛ. САДОВА, 70А , ВЕЛИКА КIЛЬЦЕВА, 4Б , ВУЛ. НОВОКОСТЯНТИНIВ (ШИНОМЕН ), ВУЛ. ТУПОЛЕВА, 50/20, ВУЛ. ПАЛАДIНА, 48, ВУЛ.НОВОЗАБАРСЬКА 21, В.КОСТЯНТИНIВСЬКА,72, КРАСНОЗВЕЗДНЫЙ,196Б.
С наименованием магазинов можете ознакомиться на нашем сайте http://privatbank.ua/kredity/oplata-chastyami/.
В данных магазинах есть возможность оплаты товара по услуге Оплата частями.
Хотим отметить, что полный список услуг и товаров предоставляет непосредственно магазин, нам данная информация, к сожалению, не доступна.
С уважением, ПриватБанк
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Tabarik, добрый день!
Магазины, в ассортименте которых представлены автомобильные шины и которые являются участниками программы Оплата частями представлены по следующим адресам:
ВУЛ. САДОВА, 80, ВУЛ. СТАРОСIЛЬСЬКА,1, ВУЛ. КЛЕМАНСЬКА, 3, АВТОЗАВОДСЬКА, 72Б, БЕРЕЗНЯКОВСЬКА, 29Б, ВЕЛИКА КIЛЬЦЕВА 5, ГАЗОПРОВIДНА, 3А, ВУЛ. ЕЛЕКТРИКIВ, 21, ВУЛ. ГЛИБОЧИЦЬКА, 16, ВУЛ. САДОВА, 56, ВУЛ. САДОВА, 70А , ВЕЛИКА КIЛЬЦЕВА, 4Б , ВУЛ. НОВОКОСТЯНТИНIВ (ШИНОМЕН ), ВУЛ. ТУПОЛЕВА, 50/20, ВУЛ. ПАЛАДIНА, 48, ВУЛ.НОВОЗАБАРСЬКА 21, В.КОСТЯНТИНIВСЬКА,72, КРАСНОЗВЕЗДНЫЙ,196Б.
С наименованием магазинов можете ознакомиться на нашем сайте http://privatbank.ua/kredity/oplata-chastyami/.
В данных магазинах есть возможность оплаты товара по услуге Оплата частями.
Хотим отметить, что полный список услуг и товаров предоставляет непосредственно магазин, нам данная информация, к сожалению, не доступна.
С уважением, ПриватБанк
Извините, что повторяюсь
Как Вы себе представляете действия клиента? Взять список и несколько дней выясняя кататься по городу?
Где номера телефонов?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Извините, что повторяюсь
Где номера телефонов?

Tabarik,
ПриватБанк только предоставляет сервис магазину по возможности оплаты.
Вся информация о списке услуг и товаров, контакты и полная информация о работе конкретного магазина предоставляется непосредственно магазином, на официальном сайте магазина ( если таковые имеются ).
С уважением, ПриватБанк
 
Реєстрація
25.02.11
Місто
Ніжин
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

@Приватбанк, сьогодні 28 серпня мені подзвонила ваша співробітниця Ковтуненко Оксана Валеріївна з приводу попередньої моєї заявки і дуже ламаною українською мовою заявила таке: (коротке тезове резюме нашої розмови)

1) співробітники Приватбанку справді можуть говорити з клієнтом тією мовою, якою їм, співробітникам, заманеться.
2) акт публічної зневаги до державного статусу української мови, навіть якщо (! - мене мало не звинуватили у брехні) він мав місце, за версію Ковтуненко абсолютно не стосується банківського обслуговування і розглядатися не буде. Власне, співробітниця Ковтуненко навіть не була поінформована про цю частину моєї скарги, довелося зачитати їй з оригіналу.
3) принесення особистих вибачень з боку Красилової Віти Вікторівни на адресу клієнта не просто не буде, воно прямо заборонене. Факт того, що "вибачення від імені Приватбанку" мною прийняті не були, бо моя вимога була іншою, вочевидь зовсім не схвилював мою співрозмовницю.

Дорогий Приватбанк, мене особливо хвилює перший пункт (хоча детальну та по суті відповідь на інші теж чекав би). Розтлумачте, чи справді принципи та політика обслуговування у Приватбанку організовані так, що мовний комфорт співробітника банку встановлено понад аналогічний мовний комфорт клієнта банку? Чи справді співробітник банку може, має право не говорити до клієнта його мовою, а навіть на пряме прохання - відмовити клієнтові?

До товариства: а ви кажете, вигнати-вигнати. Тут дивись, аби премію не дали :) молодець, скажуть, як ти його круто обламала.
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Mallavar, сильно ей вежливый клиент попался. Если бы пришло редкое ХЙЛо или хотя бы умеренное хамло как я, то был бы с ней другой разговор на других тонах и с другой лексикой. В итоге б нервы и настроение было бы подпорчено точно не клиенту :D
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

@Приватбанк, сьогодні 28 серпня мені подзвонила ваша співробітниця Ковтуненко Оксана Валеріївна з приводу попередньої моєї заявки і дуже ламаною українською мовою заявила таке: (коротке тезове резюме нашої розмови)

1) співробітники Приватбанку справді можуть говорити з клієнтом тією мовою, якою їм, співробітникам, заманеться.
2) акт публічної зневаги до державного статусу української мови, навіть якщо (! - мене мало не звинуватили у брехні) він мав місце, за версію Ковтуненко абсолютно не стосується банківського обслуговування і розглядатися не буде. Власне, співробітниця Ковтуненко навіть не була поінформована про цю частину моєї скарги, довелося зачитати їй з оригіналу.
3) принесення особистих вибачень з боку Красилової Віти Вікторівни на адресу клієнта не просто не буде, воно прямо заборонене. Факт того, що "вибачення від імені Приватбанку" мною прийняті не були, бо моя вимога була іншою, вочевидь зовсім не схвилював мою співрозмовницю.

Дорогий Приватбанк, мене особливо хвилює перший пункт (хоча детальну та по суті відповідь на інші теж чекав би). Розтлумачте, чи справді принципи та політика обслуговування у Приватбанку організовані так, що мовний комфорт співробітника банку встановлено понад аналогічний мовний комфорт клієнта банку? Чи справді співробітник банку може, має право не говорити до клієнта його мовою, а навіть на пряме прохання - відмовити клієнтові?

До товариства: а ви кажете, вигнати-вигнати. Тут дивись, аби премію не дали :) молодець, скажуть, як ти його круто обламала.

Mallavar, добрий день!
Ваше питання знаходиться в роботі у наших фахівців. Інформація залишається на контролі і як тільки питання буде вирішено, ми Вас відразу ж проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк
 
Реєстрація
25.02.11
Місто
Ніжин
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

@ПриватБанк, моє питання було не до безосібних фахівців, а якраз і саме до вас, цебто до персонажа Червоного форуму з ніком Приватбанк. Ви можете відповісти на нього чітко й по суті? (про всяк випадок винесу питання окремо - мо, непомітне з першого разу). Чи можливо, виникли якісь складнощі із розумінням мого нижчеподаного питання?

Розтлумачте, чи справді принципи та політика обслуговування у Приватбанку організовані так, що мовний комфорт співробітника банку встановлено понад аналогічний мовний комфорт клієнта банку? Чи справді співробітник банку може, має право не говорити до клієнта його мовою, а навіть на пряме прохання - відмовити клієнтові?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

@ПриватБанк, моє питання було не до безосібних фахівців, а якраз і саме до вас, цебто до персонажа Червоного форуму з ніком Приватбанк. Ви можете відповісти на нього чітко й по суті? (про всяк випадок винесу питання окремо - мо, непомітне з першого разу). Чи можливо, виникли якісь складнощі із розумінням мого нижчеподаного питання?

Розтлумачте, чи справді принципи та політика обслуговування у Приватбанку організовані так, що мовний комфорт співробітника банку встановлено понад аналогічний мовний комфорт клієнта банку? Чи справді співробітник банку може, має право не говорити до клієнта його мовою, а навіть на пряме прохання - відмовити клієнтові?


Mallavar,
прийміть, будь ласка, наші вибачення за незручності, які Вам доставила ця ситуація.
За принципами корпоративної етики банку співробітника є рекомендація спілкуватися з клієнтом мовою клієнта, тобто якщо Вам зручніше розмовляти українською мовою співробітник також може відповідати Вам українською, і ми не залишимо це питання без уваги. Описана ситуація знаходиться в работі у відповідальних фахівців для прийняття управлінських рішень.
З повагою, ПриватБанк
 
Останнє редагування:

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Достойный ответ. Я надеюсь кому там пистона вставят за короноголовие.
 
Реєстрація
25.02.11
Місто
Ніжин
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПотапаПапа, але ж як важко іноді буквально вичавити просту відповідь на чітке й просте питання, аж спітніти можна :)

@Приватбанк, чому ж тоді особа, яка представилася як співробітниця головного офісу вашого банку Ковтуненко Оксана Валеріївна (по-батькові міг недочути, втім, все одно ж усі розмови записуються), кількадесят хвилин мене переконувала у дослівно протилежному? Можливо, як я вже припускав раніше, має місце якась злочинна змова, і до клієнтів Приватбанку дзвонять, представляючись працівниками цього-таки банку, якісь зловмисники (які, зрозуміло, не знають вказаних принципів корпоративної етики і можуть затято та вперто переконувати співрозмовника у протилежних до цих принципів позиціях)?
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Mallavar, да нет. Она просто слегка тупая. Много раз сталкивался с таким в Приватбанке, потом такие люди жестоко платились за свою глупость или халатность. У них там довольно существенные штрафы. Было несколько случаев в донецке и в горловке, когда в подобных ситуациях мне приходилось прибегать к помощи "волшебной пестюлины СМСки", после которой следовал всегда звонок, подробное разбирательство и... штраф. Было пару раз по 500грн. Было раз даже на начальника отделения.
Суть. Проявив единожды свою "говнистость", как иногда говорят ханжи, вы резко заслуживаете в конкретном отделении статус ВИП-клиента, причём статус этот держится за вами крепко, так как это уже не просто держатель жёлтой блестящей карточки, а реальная угроза ЗАРПЛАТЕ, а иногда и МЕСТУ.
Мой совет (просто дружеский совет, не примите за нравоучение) всегда озвучивать свою позицию банковскому работнику, чтобы у него был шанс сделать свою работу как надо (а не как ему хочется). Негоже скрывать свою ауру до последнего, а потом наносить бедному тупому сотруднику сокрушительный удар промеж рог с помощью тяжёлой артиллерии в виде телег высшему руководству. Я обычно спокойным тоном всегда пытаюсь донести до зарвавшегося клерка (или менеджерицы) что со мной опасно вести себя по хамски, потому что *и тут идут перечисления моих "недостатков" и приемов остаивания своих прав. Обычно помогает и мы мирно ладим :feel: Но бывают иногда сверхтугие, которые тупо НЕ ВЕРЯТ. Но это отдельная история. И их есть у меня :D
 
Зверху