Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

До этого были проблемы по платежам с карт привата и конвертациям, а сейчас с переводом денег НА карты приватбанка. Внимательней читаем вопрос уважаемый.
я имел ввиду, что выше никто из "уважаемых" форумчан о таком не писал, значит проблем у них нет, то есть работаем дальше ;)
 
  • Like
Реакції: al-m

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24


бывает иногда балуюсь. Намедни запостил новость на финансовом форуме, а она уже была...:(
А что, хотите опытом поделиться?:rolleyes:
 

omni

необмежено придатний
Реєстрація
22.04.11
Місто
Запоріжжя
Телефон
ZTE Blade 20 Smart
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

бывает иногда балуюсь. Намедни запостил новость на финансовом форуме, а она уже была...:(
А что, хотите опытом поделиться?:rolleyes:

баяны продавать это в маркет :D

если новость о 10% страховке алло уже была, тогды ой

а вообще может пора в шапке навести порядок и вынести все приколы на главную?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня хотел расплатится в плеймаркете гугла (79 гривен) , приват отказал по причине неправильной валюты . Получается оплату в гугле заблокировали из-за новых заморочек с конвертацией

pervyi, добрый день!

Спасибо за вопрос!
Для таких платежей рекомендуем Вам использовать интернет-карту, открытую в долларах. Пополнить ее Вы можете со своих гривневых карт (дневной лимит на пополнение 100 долл. на клиента в сутки). Заказать такую карту можно в Приват24 (меню "Настройки - Карты - Заказать карту"). Интернет карта заменяет обычную пластиковую карту международной платежной системы VISA при совершении оплаты в сети Интернет.
При оплате Интернет-картой необходимо указывать код CVV2 и срок действия. В целях безопасности не передавайте эти данные посторонним.
Оформляется карта бесплатно.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 4 минуты
Valerson, я на финансах подробно расписывал. Если вкратце - из за какого то рукожопого сотрудника приватбанка у меня с дебетной карты списали две крупные суммы на 150 косарей гривен. Картой я не пользуюсь, поэтому не парился на этот счёт. Но вот недавно я закидывал бабос на свою кредитку, которой пользуюсь, а приват взял и оттяпал две с половиной тысячи с формулировкой "для погашения несанкционированной задолженности". Тут то я и офигел. Своей кредиткой получается я не могу уже пользоваться, потому что приват при любом зачислении денег у меня будет отрывать бабки и кидать их на ту заглючившую карту, а разбираться с ней приват не желает. Я с 1 октября разбирался с этим случаем, подавал заявки лично в отделении, письменно, потом на горячку, на форуме даже подключал приватботов, но в итоге - воз и ныне там. ***скрытый текст***

Уважаемый Клиент, добрый день!

Позвольте нам подробно рассмотреть эту ситуацию. Направьте, пожалуйста, на [email protected] детали сложившейся ситуации и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли проверить информацию и предоставить более детальную консультацию.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 7 минут
С позавчерашнего дня приват блокирует/возвращает со своих карт обратно отправителю платежи в гривне с других банков. К чему бы это? Дефолт не за горами?

Разговор с поддержкой:
"
Оператор:
К сожалению причину отказа сообщить не можем
из за соображений безопасности
рекомендую завтра
обратится в отделение ПриватБанка
и за 15 минут оформит карту
с которой сможете проводить данные операции
На данный момент
с Вашей карты нет возможности провести платеж
Но это временно
делаем все что бы решить ситуацию
к сожалению
эти ограничения ввели сотрудники службы безопасности
и убрать их мы не можем
Но это временно

Вы:
в приватбанке это проблемма общая или только моя?

Оператор:
Это массовое отграничение
Касается не только Вас
Специалисты делаю все что бы ускорить процесс
решения ситуации
приносим извинения за неудобства..."

Есть мысли по этому поводу у уважаемых форумчан?

rsua, добрый день!

К сожалению, предоставленной Вами информации недостаточно, чтобы прокомментировать ситуацию. Чтобы мы могли помочь, направьте, пожалуйста, на нашу почту [email protected] более подробное описание ситуации и Ваши контактные данные. Надеемся на обратную связь!

С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
18.07.11
Місто
Днепр
Телефон
iPhone
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А скажите, в прилодении приват24 для ios в скором времени появятся push-уведомления?
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Уважаемый Клиент, добрый день!

Позвольте нам...
Честно? ДОСТАЛО уже позволять, присылать, звонить, приходить, подписывать, отписывать, стопицотый раз по новой объяснять. Сами разбирайтесь.
В любом случае то что вы там нарисовали - вы не получите. А заодно не получите и то что числилось за мной по настоящему. Вели бы дела по нормальному - я бы и дальше обслуживал свой долг (хотя у меня положение и не позволяет этого). А так как ваш банк не проявил должного упорства в расследовании случая хронического рукожопства ваших же сотрудников в деле с одним из старейших ваших клиентов-хомяков - то идёте вы лесом. Свой дефолт я уже вам объявил. Хоть в Украине и не предусмотрено банкротство физлиц, но мы же с вами работаем в более широком правовом поле, дорогой приват, не так ли?
В свою очередь оставляю надежду на благоразумие вашего высокого руководства и буду рад если хватит ума поставить мне в баланс НОЛЬ. Прощавайте.
 
  • Like
Реакції: vaio

Petrovski

Заблокирован
Реєстрація
24.11.14
Місто
Донецьк
Телефон
андроїд
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Кому i як треба написати, щоб Приватбанк аннулював нарахування вiдсоткiв та штрафних санкцiй, бо знаходжусь у зонi АТО, де Приватбанк не працюватиме ще довго?
 

simscaner

отрицаю
Реєстрація
06.01.11
Місто
Винница
Телефон
Google Pixel
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Petrovski, в любом работающем отделении, штрафы может и аннулируют, а % нет.
 
Реєстрація
10.02.09
Місто
UA
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Добавлено через 7 минут


rsua, добрый день!

К сожалению, предоставленной Вами информации недостаточно, чтобы прокомментировать ситуацию. Чтобы мы могли помочь, направьте, пожалуйста, на нашу почту [email protected] более подробное описание ситуации и Ваши контактные данные. Надеемся на обратную связь!

С уважением, ПриватБанк.

Отправил подробную информацию на Вашу почту. Надеюсь на обратную связь!

p/s: «ПриватБанк» явно нарушает права частной собственности, ограничивая безналичные расчеты.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А скажите, в прилодении приват24 для ios в скором времени появятся push-уведомления?

xDSL, добрый вечер!

Мы работаем над тем, что бы клиентам было максимально удобно использовать наш сервис. В следующих обновлениях рассматривается возможность push-уведомлений.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 4 минуты
Кому i як треба написати, щоб Приватбанк аннулював нарахування вiдсоткiв та штрафних санкцiй, бо знаходжусь у зонi АТО, де Приватбанк не працюватиме ще довго?

Petrovski, добрий вечір!

ПриватБанк, як і деякі інші банки, прийняв рішення не нараховувати штрафи за прострочені платежі за кредитами та кредитними картками для клієнтів, що проживають в зоні АТО. Що стосується відсотків за користування кредитними коштами - на жаль, ні ПриватБанк, ні інші банки, що проявили подібну ініціативу, не мають такої можливості з точки зору законодавчо-правової бази. Штрафні санкції генеруються системою автоматично за договором, не хвилюйтесь, ми централізовано їх погасимо, погашення буде вироблено 10-12 числа.

C повагою, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

Petrovski

Заблокирован
Реєстрація
24.11.14
Місто
Донецьк
Телефон
андроїд
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

BigMan., то й як це було? доречi, ти у Донецьку зараз?
 

NRG

Воины света! Воины добра!
Реєстрація
16.01.09
Місто
Аккерман
Телефон
XRN8 4/128
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

В терминале можно пополнить валютный виртсчет или только в кассе?
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня пытался закинуть валюту на долларовую карту через терминал, но выдало сообщение о не возможности проведении операции и необходимости посещения кассы Приватбанка. Ранее такая возможность была. Это глюк или у всех так?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

В терминале можно пополнить валютный виртсчет или только в кассе?

NRG, доброе утро.
Вы можете пополнить виртуальную карту в терминале самообслуживания валютой, в которой она была открыта.
С уважением, ПриватБанк.
 
  • Like
Реакції: NRG
Реєстрація
10.02.09
Місто
UA
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приватбанк блокирует/возвращает со своих карт обратно отправителю платежи в гривне с других банков.

С позавчерашнего дня приват блокирует/возвращает со своих карт обратно отправителю платежи в гривне с других банков. К чему бы это? Дефолт не за горами?

Разговор с поддержкой:
"
Оператор:
К сожалению причину отказа сообщить не можем
из за соображений безопасности
рекомендую завтра
обратится в отделение ПриватБанка
и за 15 минут оформит карту
с которой сможете проводить данные операции
На данный момент
с Вашей карты нет возможности провести платеж
Но это временно
делаем все что бы решить ситуацию
к сожалению
эти ограничения ввели сотрудники службы безопасности
и убрать их мы не можем
Но это временно

Вы:
в приватбанке это проблемма общая или только моя?

Оператор:
Это массовое отграничение
Касается не только Вас
Специалисты делаю все что бы ускорить процесс
решения ситуации
приносим извинения за неудобства..."

rsua, добрый день!

К сожалению, предоставленной Вами информации недостаточно, чтобы прокомментировать ситуацию. Чтобы мы могли помочь, направьте, пожалуйста, на нашу почту [email protected] более подробное описание ситуации и Ваши контактные данные. Надеемся на обратную связь!

С уважением, ПриватБанк.


Написал на почту. В результате снова получил невменяемый ответ:

1)Меня просят прислать номер карты отправителя и получателя, которые я написал в предыдущем письме!
2)О каком айди идет речь при отправке через sendmoney.privatbank.ua или portmone.com!? Система нумерует транзакции ПОСЛЕ совершения, неважно успешно или нет.
3)Меня просят создать платеж, который я создал уже несколько раз на sendmoney.privatbank.ua, portmone.com и платеж явно не проходит по причине блокировки, о чем собственно я и написал в письме.


Вывод: «ПриватБанк» явно нарушает права частной собственности, ограничивая безналичные расчеты.

Спасибо за обращение!
Мы проверили информацию по платежам с карты XXXXXXXXXXXX160, они были забракованны и сумма возвращена на карту отправителя. Для успешного проведеня платежа создайте, пожалуйста, новый платеж и напишите нам ID платежа, номер карты отправителя и получателя. Мы проверим платеж и поможем в успешном проведении. Будем рады длительному сотрудничеству!

11 января 2015 г., 18:27 пользователь RSUA <[email protected]> написал:
Здравствуйте,
не получается отправить платеж на карты приватбанка, как на личную так и на карты других клиентов приватбанка.

В частности вчера и позавчера пытался перечислить через sendmoney.privatbank.ua и portmone.com 1000 гривен с карты XXXXXXXXXXXX1601 на карту XXXXXXXXXXXX1790. Обе карты принадлежат мне. Финансовый номер телефона +38050XXXXXXX. Деньги списываются, но затем возвращаются приватбанком в банк эмитент карты отправителя перевода.

Сегодня попытался отправить 1900 грн. на карту XXXXXXXXXXXX7343, такая же ситуация, деньги возвращаются.
 
Останнє редагування:

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

подскажите, через П24 как физ лицо я могу сделать оплату ЕСВ за ФОП, если да, то какая комиссия будет ?
 
Зверху