PDA

Просмотр полной версии : Продам Супер МТС Легкий Плюс / Легкий Інтернет


Goodok
25.04.2017, 03:19
Ціна: - (відміна пропозиції)
Кількість: 4 шт (Л+ 3 шт, ЛІ 1 шт)
Опис: документ на зміну власника номеру/-ів
Місцезнаходження: Львів
Оплата: карта ПриватБанку або післяплата у відділенні Нової пошти.
Доставка: Нова пошта (оплата за рахунок покупця)
Зв’язок: особисті повідомлення в Маркеті.

У зв'язку з неможливістю передачі номерів третім особам зі збереженням тарифу через політику МТС, в результаті чого я не можу виконати своїх обов'язків, тому я вимушений повністю зупинити свою пропозицію. Ці номери, які я виставляв на продаж або безкоштовну передачу усім бажаючим, будуть закриті (закриття договорів з МТС без збереження цих номерів).

З форумчанами rostislavk та Roman_UA, з якими я попередньо домовився про передачу номерів, я зв'яжуся по телефону або тут на форумі завтра (7 травня) особисто.

Дана тема нехай побуде поки тут, щоб всі зацікавлені особи ознайомилися з цією інформацією. Протягом тижня закрию та перенесу до архіву.

Вибачаюсь перед тими, хто мав марні надії отримати ці тарифи та зацікавився моєю пропозицією!

Деталі:
У зв’язку з оптимізацією моєї корпоративної мережі, маю 3 номери з тарифом Л+ і один номер з ЛІ, які можу передати у користування форумчанам.
Інфо про тарифи (http://red-forum.com/showthread.php?t=18695)

Номери оформлені на мене як на ФОП. Вони не використовувались з часу, як почали належати мені, тому ви не будете отримувати дзвінки від моїх контрагентів.

Кожен з цих номерів/тарифів готовий віддати безкоштовно, якщо напишете особисте повідомлення, в якому вкажете мотивацію, чому маю віддати "за дякую". Маю право відмовити, якщо аргументація видасться мені неповною.

Після досягнення згоди про передачу номера/-ів, протягом 3-х робочих днів надсилаю Новою поштою документи для ЦОА МТС про зміну власника номера в двох екземплярах (один залишається у вас, інший - в МТС), в якому буде вказано: хто буде новим власником номера, мої підпис і печатка ФОП. З цими документами ви йдете в ЦОА, берете свій паспорт та ідентифікаційний код, підписуєте договір про надання послуг з ПрАТ "МТС Україна". Договір підписуєте без додаткової угоди, тому зможете розірвати його в будь-який зручний для вас час.

На запитання чи бажаєте ви обрати новий тариф або залишаєте діючий по номеру (СМТСЛ+/ЛІ), відповідаєте, що бажаєте залишити діючий.

Після зміни власника номеру здійснюєте заміну сім-карти (безкоштовно в ЦОА), бо я не буду пересилати сім-карту в цілях безпеки.

З моменту надсилання документів про зміну власника номеру я очікую 1 місяць, щоб ця зміна відбулася. Якщо протягом цього часу договір не буде переоформлений на вас, відбудеться припинення обслуговування номеру/-ів з тарифом/-ами з мого боку і отримати номер/-и ви вже не зможете, на жаль. Аванс у такому разі повернений не буде.

Після надсилання листа з документами про зміну власника номера я не можу давати ніяких гарантій щодо зміни умов тарифів, бо змінювати їх умови - прерогатива МТС. Я не відповідаю за їх маркетингову політику. Коли ви договір оформите на себе, я вже не відповідатиму за зміни умов вашого обслуговування в мережі МТС/Vodafone! Тому я не буду розглядати скарги про повернення номерів з тарифами та відшкодування оплат, яку/-і ви переказали на мій рахунок. Дякую за розуміння!

MASolomko
26.04.2017, 14:59
Прошу забронировать номер *41 до обсуждения деталей по сделке.
Благодарю!

Goodok
28.04.2017, 15:17
До 3-го травня призупиняю пропозицію про продаж номерів з тарифами Л+/ЛІ. В МТС заявляють, що при зміні власника номера, коли новим власником є фізособа, тариф залишається незмінним лише в тому разі, якщо це загальнодоступний для підключення контрактний тариф, а Л+/ЛІ не є загальнодоступним. Тому при передачі цих номерів новому власнику поки немає впевненості, що тариф збережуть.

Зараз намагаюся передати номер форумчанину rostislavk. За результатами цього буду приймати рішення про подальшу передачу інших номерів.

MASolomko, мені поки ніхто не дзвонив. Призупиняємо домовленість, поки я не знайду спосіб передати номер зі збереженням тарифу.

MASolomko
28.04.2017, 16:31
MASolomko, мені поки ніхто не дзвонив. Призупиняємо домовленість, поки я не знайду спосіб передати номер зі збереженням тарифу.Благодарю за уведомление.)
Я думал, что тебе сразу позвонил в тот день после получения твоего номера. Если там сильно проблематично, то даже после нахождения способа, мой знакомый вряд ли согласится этим заниматься.

Спасибо за внимание!

Goodok
28.04.2017, 16:42
MASolomko, это причуды МТС. К сожалению, ничего не могу с этим поделать. Не люблю эту конторку из-за их проблемных процедур. Кто там и что курил, когда такое придумывал? (риторический вопрос.) Если мне не удастся разрешить этот вопрос, я сниму это объявление. Пока ожидаю чем закончится история с rostislavk.

mega-fun
28.04.2017, 17:17
Goodok, все переригистрируется с тарифом который нужен. ЛЕГКИЙ + и ЛЕГКИЙ ИНТЕРНЕТ не являются корпоративными тарифами. Похожая ситуация возникла когда передавал пару номеров форумчанину TSA, но там все решилось по звонку руководства этому эксперту. Тот сотрудник , который не хочет делать с сохранением тарифа , не осведомлен. Настаивайте на том что бы связывались с главным офисом для уточнения . Там им обьяснят что переригистрация возможна с текущим тарифом , если он не является корпоративным или индивидуальным.

Goodok
28.04.2017, 21:15
mega-fun, да, я тоже так знаю, что это возможно. И номера с этими тарифами мигрировали на мою корпу с сохранением тарифа и без этих нюансов. Это было в августе прошлого года. Но сейчас сотрудники МТС, которые делают смену собственника номера, включают дурку. И нужно потратить немало своего психического ресурса, чтобы добиться своего. Я подожду чем закончится передача номера rostislavk и буду думать что с этим делать. Ему отказали в ЦОА на Крещатике. Если получится, отдам форумчанам за просто так. Если нет, отключу эти номера и всё.

kobychany
28.04.2017, 22:13
Вибачте, але я достеменно не зрозумiв, Ви iх продаете по 100грн. чи вiддаете безкоштовно???

Goodok
29.04.2017, 13:49
kobychany, продаю Л+ за 100 або віддаю за безкоштовно, якщо попросите. Але, як вже говорилось вище, до 3-го травня призупиняю свою пропозицію, доки не виясню з МТС можливість зміни власника номера зі збереженням тарифу, про що відпишусь тут. В іншому разі, приберу це повідомлення про продаж номерів та закрию договора з МТС (припиню обслуговування цих номерів).

kobychany
29.04.2017, 23:13
kobychany, продаю Л+ за 100 або віддаю за безкоштовно, якщо попросите. Але, як вже говорилось вище, до 3-го травня призупиняю свою пропозицію, доки не виясню з МТС можливість зміни власника номера зі збереженням тарифу, про що відпишусь тут. В іншому разі, приберу це повідомлення про продаж номерів та закрию договора з МТС (припиню обслуговування цих номерів).

Якщо буде Ваша ласка то просив би безкоштовно, так як в нашому регiонi цей тариф практично экзотика, i отримати його в ЦОА неможливо навiть "з танцями з бубном"!!!

kobychany
06.05.2017, 21:43
До 3-го травня призупиняю пропозицію про продаж номерів з тарифами Л+/ЛІ. В МТС заявляють, що при зміні власника номера, коли новим власником є фізособа, тариф залишається незмінним лише в тому разі, якщо це загальнодоступний для підключення контрактний тариф, а Л+/ЛІ не є загальнодоступним. Тому при передачі цих номерів новому власнику поки немає впевненості, що тариф збережуть.

Зараз намагаюся передати номер форумчанину rostislavk. За результатами цього буду приймати рішення про подальшу передачу інших номерів.

MASolomko, мені поки ніхто не дзвонив. Призупиняємо домовленість, поки я не знайду спосіб передати номер зі збереженням тарифу.

Чому заглохла тема, 3 травня пройшло,цiкаво як пройшло переоформлення rostislavk.???

Goodok
06.05.2017, 23:19
У зв'язку з неможливістю передачі номерів третім особам зі збереженням тарифу через політику МТС, в результаті чого я не можу виконати своїх обов'язків, тому я вимушений повністю зупинити свою пропозицію. Ці номери, які я виставляв на продаж або безкоштовну передачу усім бажаючим, будуть закриті (закриття договорів з МТС без збереження цих номерів).

З форумчанами rostislavk та Roman_UA, з якими я попередньо домовився про передачу номерів, я зв'яжуся по телефону або тут на форумі завтра (7 травня) особисто.

Дана тема нехай побуде поки тут, щоб всі зацікавлені особи ознайомилися з цією інформацією. Протягом тижня закрию та перенесу до архіву.

Вибачаюсь перед тими, хто мав марні надії отримати ці тарифи та зацікавився моєю пропозицією!

rostislavk
08.05.2017, 07:00
Доброе утро.
подтверждаю, что я ходил в центр обслуживания абонентов Vodafone, и хотел решить вопрос с переводом номера на меня как на физ лицо, но в этом случае тариф бы изменился на тот который сейчас можно подключить, и это не имеет смысла, о чем я сообщил Юрию по телефону. так как Юрий просто хотел помочь мне пользоваться услугами связи Vodafone при этом оплачивая минимальную абонплату мне было интересно его предложение, но ввиду невозможности со стороны компании- оператора осуществить смену владельца номера - все попытки с моей стороны были прекращены. так же хочу сообщить о том, что изначально никаких денежных средств за это я не платил.

MASolomko
10.05.2017, 10:03
...но там все решилось по звонку руководства этому эксперту. Тот сотрудник , который не хочет делать с сохранением тарифа , не осведомлен. Настаивайте на том что бы связывались с главным офисом для уточнения .Это Вы знаете и пользователи этого форума в курсе, как должно быть. А они просто включать дурака и всё. Ибо у обычных абонентов нет рычагов каких-либо. Даже на официальный запрос можно получить отмазку, если некорректно его составить.

Настаивайте на том что бы связывались с главным офисом для уточнения . Там им обьяснят что переригистрация возможна с текущим тарифом ...Я общался с этими ребятами по поводу вывода номера с контракта на предоплату (не для себя, а для другого человека). Ответ сотрудника был таков: "Даже, если это и возможно, то я не знаю к кому обратиться, чтобы это операцию выполнить".

ps Хоть бери номер у Goodok и идти мило общаться с компанией ) Там ребята будут рады...