У зв’язку з оптимізацією моєї корпоративної мережі, маю 3 номери з тарифом Л+ і один номер з ЛІ, які можу передати у користування форумчанам.
Інфо про тарифи
Номери оформлені на мене як на ФОП. Вони не використовувались з часу, як почали належати мені, тому ви не будете отримувати дзвінки від моїх контрагентів.
Кожен з цих номерів/тарифів готовий віддати безкоштовно, якщо напишете особисте повідомлення, в якому вкажете мотивацію, чому маю віддати "за дякую". Маю право відмовити, якщо аргументація видасться мені неповною.
Після досягнення згоди про передачу номера/-ів, протягом 3-х робочих днів надсилаю Новою поштою документи для ЦОА МТС про зміну власника номера в двох екземплярах (один залишається у вас, інший - в МТС), в якому буде вказано: хто буде новим власником номера, мої підпис і печатка ФОП. З цими документами ви йдете в ЦОА, берете свій паспорт та ідентифікаційний код, підписуєте договір про надання послуг з ПрАТ "МТС Україна". Договір підписуєте без додаткової угоди, тому зможете розірвати його в будь-який зручний для вас час.
На запитання чи бажаєте ви обрати новий тариф або залишаєте діючий по номеру (СМТСЛ+/ЛІ), відповідаєте, що бажаєте залишити діючий.
Після зміни власника номеру здійснюєте заміну сім-карти (безкоштовно в ЦОА), бо я не буду пересилати сім-карту в цілях безпеки.
З моменту надсилання документів про зміну власника номеру я очікую 1 місяць, щоб ця зміна відбулася. Якщо протягом цього часу договір не буде переоформлений на вас, відбудеться припинення обслуговування номеру/-ів з тарифом/-ами з мого боку і отримати номер/-и ви вже не зможете, на жаль. Аванс у такому разі повернений не буде.
Після надсилання листа з документами про зміну власника номера я не можу давати ніяких гарантій щодо зміни умов тарифів, бо змінювати їх умови - прерогатива МТС. Я не відповідаю за їх маркетингову політику. Коли ви договір оформите на себе, я вже не відповідатиму за зміни умов вашого обслуговування в мережі МТС/Vodafone! Тому я не буду розглядати скарги про повернення номерів з тарифами та відшкодування оплат, яку/-і ви переказали на мій рахунок. Дякую за розуміння!