Показать сообщение отдельно
Старый 22.03.2020, 23:31   #4565
Новичок
 
Регистрация: 30.05.2010
Адрес: Хмельницкий
Сообщений: 10
Сказал(а) спасибо: 6
Поблагодарили 3 раз(а) в 2 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Якщо все працює бездоганно у комплектації продавця - то який сенс чіпати?! Працює - не чіпай. А якщо користувач сам почав "модернізувати" - то яким боком тут продавець винний?! Як то кажуть: "До чого тут поліція, якщо порося - блискавкою вбило?!"..
Ситуацiя не типова , але ж була домовленнiсть на рахунок гарантii з моiм ssd . Чи такi домовленностi у вас нiчого не вартi коли продавець вже отримав грошi ? Я не звинувачував продавця а написав що пожалiюсь на ред-форумi якщо вiн буде весь час шукати мою провину , замiсть того щоб вирiшити проблему . До речi на рахунок гарантii, продавець сам тут недавно писав " Договор дороже денег " а як до дiла то почав намагатись його порушити. Пiсля карантину занесу Dell в Львовi в СЦ на дiагностику , правильно каже Макс , нехай вони нас розсудять .

Последний раз редактировалось Lukkyk; 23.03.2020 в 13:44.
Lukkyk вне форума   Ответить с цитированием