Red Forum Market  

Вернуться   Red Forum Market > Другое > Жизнь Маркета

Важная информация

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 22.03.2020, 21:22   #1
Бывалый
 
Аватар для htc
 
Регистрация: 06.12.2010
Адрес: Тернополь
Сообщений: 779
Сказал(а) спасибо: 283
Поблагодарили 136 раз(а) в 77 сообщениях
По умолчанию

покупець стверджував в переписці (всі скріншоти я добавив в свому першому пості) що ноутбук грітий - я запропонував йому прогуглити любий сервісний центр в Тернополі який йому більше підійде (щоб не було домовленості з моєї сторони) я занесу ноут в СЦ на діагностику - якшо підтвердять що грітий був (в США їх прогрівають це взагалі космос) я людині вертаю гроші
не грітий з покупця + 500 грн
покупець данну пропозицію проігнорив що видно з переписки


я бачу варіант він мені вертає його назад я ставлю свій НДД - тестую два три чотири дня, мені не важко (і так серіали дивлюсь на роботі)
обклеюю своїми бломбами задньо кришку і відсилаю з НДД
покупець доплачує мені за НДД +200 грн
+83 грн за те що я оплатив доставку ноутбука коли його отримав

Станом на сьогодні від покупця притензія що ОЗУ пам'ять друга немає якийсь має режим дуал (незнаю шо це - поясніть), а перша мала і вона йому більше підходить
я запропонував йому вернути цю другу і я йому вишлю ту першу
ні йому і це не підходить - хоче докупите її а я принципово вже не хочу мати з таким клієнтом справу
всі скріншоти я добавив в свому пості ,
п.с. хто має час перегляйте їх

Последний раз редактировалось htc; 22.03.2020 в 21:27.
htc вне форума   Ответить с цитированием
Старый 22.03.2020, 21:31   #2
Особый статус
 
Аватар для fudor
 
Регистрация: 01.05.2010
Адрес: Херсон
Сообщений: 249
Сказал(а) спасибо: 222
Поблагодарили 209 раз(а) в 90 сообщениях
По умолчанию

htc, продаєш ноути за нормальними цінами і потім ще так морочити голову? Двічі катати ноут - це жесть. Не зв"язуйся вдруге ніколи. Отримав ноут назад - віддав гроші. Забув про такого клієнта і не витрачай час. Продавай іншій людині. Нерви дорожче.
fudor вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо:
сергій (17.04.2020)
Старый 22.03.2020, 21:41   #3
Новичок
 
Регистрация: 30.05.2010
Адрес: Хмельницкий
Сообщений: 10
Сказал(а) спасибо: 6
Поблагодарили 3 раз(а) в 2 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от fudor Посмотреть сообщение
htc, Забув про такого клієнта
Якого такого , ви переписку читали ? У нас з продавцем домовленнiсть була перед купiвлею товару . Яку я нiразу не порушив . Продавець дав гарантiю , а як тiльки виникли проблеми почав зразу мене звинувачувати що я материнку змiнив . Звинувачував мене навiть не розiбравшись . Як написав Макс нехай сервiс виявляе проблему , а не правий оплачую витрати
Lukkyk вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Здесь присутствуют: 2 (пользователей: 0 , гостей: 2)
 
Опции темы
Опции просмотра
Комбинированный вид Комбинированный вид

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 08:34. Часовой пояс GMT +3.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Beta 4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot