![]() |
|
![]() |
#1 |
Бывалый
Регистрация: 06.12.2010
Адрес: Тернополь
Сообщений: 779
Сказал(а) спасибо: 283
Поблагодарили 136 раз(а) в 77 сообщениях
|
![]()
покупець стверджував в переписці (всі скріншоти я добавив в свому першому пості) що ноутбук грітий - я запропонував йому прогуглити любий сервісний центр в Тернополі який йому більше підійде (щоб не було домовленості з моєї сторони) я занесу ноут в СЦ на діагностику - якшо підтвердять що грітий був (в США їх прогрівають це взагалі космос) я людині вертаю гроші
не грітий з покупця + 500 грн покупець данну пропозицію проігнорив що видно з переписки я бачу варіант він мені вертає його назад я ставлю свій НДД - тестую два три чотири дня, мені не важко (і так серіали дивлюсь на роботі) обклеюю своїми бломбами задньо кришку і відсилаю з НДД покупець доплачує мені за НДД +200 грн +83 грн за те що я оплатив доставку ноутбука коли його отримав Станом на сьогодні від покупця притензія що ОЗУ пам'ять друга немає якийсь має режим дуал (незнаю шо це - поясніть), а перша мала і вона йому більше підходить я запропонував йому вернути цю другу і я йому вишлю ту першу ні йому і це не підходить - хоче докупите її а я принципово вже не хочу мати з таким клієнтом справу всі скріншоти я добавив в свому пості , п.с. хто має час перегляйте їх Последний раз редактировалось htc; 22.03.2020 в 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Особый статус
Регистрация: 01.05.2010
Адрес: Херсон
Сообщений: 249
Сказал(а) спасибо: 222
Поблагодарили 209 раз(а) в 90 сообщениях
|
![]()
htc, продаєш ноути за нормальними цінами і потім ще так морочити голову? Двічі катати ноут - це жесть. Не зв"язуйся вдруге ніколи. Отримав ноут назад - віддав гроші. Забув про такого клієнта і не витрачай час. Продавай іншій людині. Нерви дорожче.
|
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | сергій (17.04.2020) |
![]() |
#3 |
Новичок
Регистрация: 30.05.2010
Адрес: Хмельницкий
Сообщений: 10
Сказал(а) спасибо: 6
Поблагодарили 3 раз(а) в 2 сообщениях
|
![]()
Якого такого , ви переписку читали ? У нас з продавцем домовленнiсть була перед купiвлею товару . Яку я нiразу не порушив . Продавець дав гарантiю , а як тiльки виникли проблеми почав зразу мене звинувачувати що я материнку змiнив . Звинувачував мене навiть не розiбравшись . Як написав Макс нехай сервiс виявляе проблему , а не правий оплачую витрати
|
![]() |
![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 2 (пользователей: 0 , гостей: 2) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|