Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Вчора звернувся у підтримку. Сказали ваше питання можуть вирішити тільки в робочі часи. Сьогодні написав, запитали піб, іпн, телефон. Через хвилин 10 написали, додаток розблоковано, спробуйте. Успішено пройшов відеопідтвердження.
Ось і в мене таке трапилось. Тільки відео перевірку не пройшов, і зразу заблокувало додаток. Пропонують звернутись в банк. Другої спроби не дають. А в банк звернутись зараз можливості нема. І як тепер дізнатись суму заборгованості, яку треба вносити до кінця місяця?
А коли тут відсотки нараховують на накопичувальний рахунок? Може десь активувати цю опцію потрібно? Бо вже третій день як гроші переказав на накопичувальний , а сума не змінюється, і ні де не бачу нарахувань.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.