Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Припустимо, але у обох банків мій РНОКПП та особисті дані залишаються без змін, у Податковій запропонували подати заяву за формою № 5ДР, можливо це сьогоднішній всесвітній збій так діє на бази даних?
Кол-центр податкової наполягає, що помилки Дії їх не турбують, тому що цій застосунок жодним нормативним документом не затверджений на законодавчому рівні.
Щось новеньке. Під час перегляду документів побачив якусь помилку, при чому авторизація за двома різними банками її не позбавляє. До Податкової звертатись не має ні можливості, ні часу. В кого таке було?
Їх у плей-маркеті засипали коментами про це нововведення, а вони за шаблоном відповідають, що "все заради безпеки". Нічого вони не підправлятимуть з цього приводу.
На проблему з кількома активними сесіями ТП Приват24 вмикає дурня та гадає, що це через введення невірного паролю. Виходом з цього вважає заміну пароля ;)
Щось у Приват24 наробили і наразі більше одного пристрою з активною сесією задіяти не можно. Заходжу з ПК - вибиває зі смарту та навпаки. Інший смарт не можу задіяти, коли зайшов на першому. Це тепер фіча, як у моно, наприклад, чи баг?
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.