lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
Миколаїв,0512
Телефон
Redmi 5Plus,Redmi Note8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
Подскажите при внеочередной оплате абонентской платы Можно ли использовать услугу хомяк или нет?
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Але не перервало після 30 хв вперше: раніше абсолютно всі рази абсолютно завжди після 30хв вибивало, і доводилося передзвонювати.
Зараз, через кілька місяців, можу із впевненістю сказати, що обмеження тривалості дзвінка в 30 хв, яке було раніше на тарифах передплати, вже немає: мої регулярно спілкуються по 30+ хвилин, вже було таких кільканадцять дзвінків, і жодного разу не перебивало (на всіх номерах – ТП Залізна двадцятка, на якому до осені абсолютно завжди роз'єднувало після півгодини дзвінка). Глянув історію, одного разу вдалося проговорити аж 94(!) хвилини, і не перебило. По ходу, або ліміт тривалості взагалі скасували, або збільшили його так дуже конкретно.
 
  • Like
Реакції: Mac_
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Уже несколько месяцев как продолжительность разговора 1 час, потом обрыв.
Нічого подібного (принаймні в моєму випадку): от 3 скриншоти недавніх розмов тривалістю 60+ хвилин, одна з яких закінчилася кілька хвилин тому. Після години, навіть після 1,5 години розмови теж не перебиває. Всі ці розмови – між номерами Лайфселл Залізна двадцятка.IMG_20210116_011445.jpg
IMG_20210116_011417.jpg
IMG_20210116_011353.jpg
 
Реєстрація
19.07.17
Місто
Київська область
Телефон
Poco X3 Pro 8/256
Тариф Просто Лайф. Забув вчасно поповнити номер lifecell. В результаті наступного дня зняло 10 грн (які на жаль були на рахунку) і надало 500 МБ (інтернет на жаль використовувався). Поповнив нарешті абонплату але 10 грн не повернулись... Як так? Тут на форумі писали що повертається. Звернувся в підтримку lifecell, кажуть що якщо б була денна абонплата то повернулися б 10 грн. А це не денна а просто 10 грн за інтернет 500 МБ. Чи правильно вони кажуть, не брешуть? Денна абонплата в мене взагалі відключена через *103#
Як я казав поповнив на суму абонплати, тарифні мегабайти вже нараховано але мегабайти списує не з тих 500 МБ за 10 грн а з тарифних...
Це ж обман? Бо ті 500 МБ діють лише до кінця доби, нехай би їх зняло в першу чергу так ні, знімає тарифні... Оператор каже про резервацію, перезавантажте телефон, я так і робив - не допомогло. Знімає далі з тарифних мегабайт а з 500 за 10 грн більше не знімає...
Тобто залишок з 500 МБ пропаде наступної доби?
Виходить не можна на рахунку жодної зайвої гривні тримати, навіть при відключеній денній абонплаті оператор обов'язково обмане (зніме гроші під 0)?
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Схоже, що Лайфселл починає йти по стопах Київстару: сумнівні злизування балансу, окрема тарифікація дзвінків на міські вже навіть в одному з нових тарифів є...
 
Реєстрація
19.06.20
Місто
Kyiv region
Телефон
iPhone
Тариф Просто Лайф. Забув вчасно поповнити номер lifecell. В результаті наступного дня зняло 10 грн (які на жаль були на рахунку) і надало 500 МБ (інтернет на жаль використовувався). Поповнив нарешті абонплату але 10 грн не повернулись... Як так? Тут на форумі писали що повертається. Звернувся в підтримку lifecell, кажуть що якщо б була денна абонплата то повернулися б 10 грн. А це не денна а просто 10 грн за інтернет 500 МБ. Чи правильно вони кажуть, не брешуть? Денна абонплата в мене взагалі відключена через *103#
Як я казав поповнив на суму абонплати, тарифні мегабайти вже нараховано але мегабайти списує не з тих 500 МБ за 10 грн а з тарифних...
Це ж обман? Бо ті 500 МБ діють лише до кінця доби, нехай би їх зняло в першу чергу так ні, знімає тарифні... Оператор каже про резервацію, перезавантажте телефон, я так і робив - не допомогло. Знімає далі з тарифних мегабайт а з 500 за 10 грн більше не знімає...
Тобто залишок з 500 МБ пропаде наступної доби?
Виходить не можна на рахунку жодної зайвої гривні тримати, навіть при відключеній денній абонплаті оператор обов'язково обмане (зніме гроші під 0)?
Привет. У тебя ж другой случай, вот поэтому и не нужно отключать дневную абонплату. В Lifecell с дневной абонплатой все честно, когда поступает сумма равна абонентской плате за месяц возвращается дневная и снимается месячная плата. Минуты и ГБ остаются на счету. Деньги нужно хранить на банковской карте, симкарта это про связь.
 
Реєстрація
02.12.10
Місто
Амбер
Если в настройках передача данных была отключена, то сняли деньги за регистрацию в сети 4G. Изредка так бывает в лайфселле - в разных темах говорили про это.
В основном у большинства людей за регистрацию в 4G на lifecell не снимает.
Если телефону был разрешен выход в инет и 10 грн сняли за инет, их уже не вернуть.
Нужно было сначала использовать 500 Мб, потом пополнить на сумму абонплаты :(
Post automatically merged:

Схоже, що Лайфселл починає йти по стопах Київстару: сумнівні злизування балансу, окрема тарифікація дзвінків на міські вже навіть в одному з нових тарифів є...
Похоже, что перестали давать 5 Гб за знакомство на 10 дней после активации старпака. На 2-х симках, активированных после НГ ничего :(
 
  • Love
Реакції: idea
Реєстрація
19.07.17
Місто
Київська область
Телефон
Poco X3 Pro 8/256
Нужно было сначала использовать 500 Мб, потом пополнить на сумму абонплаты
Чи нормально те, що залишок з 500 МБ сьогодні вже не використати бо нараховані мегабайти за абонплату на 28 днів? Якось глупо виходить.
 

Остап

Заблокирован
Реєстрація
15.02.09
Місто
Днепр
Телефон
Doogee X30
Похоже, что перестали давать 5 Гб за знакомство на 10 дней после активации старпака.
В смысле смс предложение не приходит?. Заходите на страницу знакомства и знакомьтесь. Все дадут. Буквально пару-тройку дней назад знакомому сказал, что есть такое и ссылку дал. Насыпали ему 10 ГБ, а за еmail два раза(не знаю почему) по 5гб. В итоге всего 20.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.10
Місто
Амбер
в этом году смс не было . В прошлом году, без всяких заходов на страницу на нескольких номерах давали по 5 Гб на 10, 30, 50, 100 дней. На полочных номерах смс не было.может пропустили, но по *121# 5 Гб были.
 

Бурун

Заблокирован
Реєстрація
22.03.15
Місто
Рівне
Что за ерунда, вчера еще после пополнения счета на 5 коп на (при неусплаченной абонке) на тп просто лайф регион давало звонить на 3 с., а сегодня уже не дает.
Что за ерунда? может кто-то объяснить?
Но на тп Ровный год еще дает звонить с такой суммой на счету.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Цікавий у них новий білінг. Уночі переплутав сім, вийшов в інтернет. Зняло спершу 20 грн, потім десятку саме повернуло. Так що уночі з 0 до 3 різні лайфселості можуть статися. На наступну добу користав трошки ті 500 мб, щоб жаба вкінець не задавила, згадав про вимкнути о 00:03. Відключився. За наступну добу не встигло зняти за черговий пакет.
Post automatically merged:

сумнівні злизування балансу,
Це ви про що?
окрема тарифікація дзвінків на міські вже навіть в одному з нових тарифів є...
Мін 3 тарифи такі є. Простий, смарт і спека лайт.
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Цікавий у них новий білінг. Уночі переплутав сім, вийшов в інтернет. Зняло спершу 20 грн, потім десятку саме повернуло. Так що уночі з 0 до 3 різні лайфселості можуть статися. На наступну добу користав трошки ті 500 мб, щоб жаба вкінець не задавила, згадав про вимкнути о 00:03. Відключився. За наступну добу не встигло зняти за черговий пакет.
Це не є особливості нового білінгу. Приблизно півроку тому я звертав увагу на таке явище: після 0:00 того дня, коли мало зняти пакет, де термін дії пакету, писало, що абонплату не знято через нестачу коштів (хоча на рахунку було більше 100 грн при абонці 20). Десь через хвилин 10-15 абонку зняло. Причому спостерігав таке неодноразово на кількох номерах. Я ради інтересу телефонував у підримку, і, як мені відповіли, протягом цього часу справді може некоректно проходити тарифікація, і порадили в переддень зняття коштів перед 0:00 відключати інтернет-сесію та після 0:00 не користуватись інетрнетом і телефонувати, не впевнившись, що вже нараховано новий пакет на 4 тижні. З огляду на це я завжди поповнюю номери або вночі після 0:00, коли не знято абонку (після поповнення відразу ж знімає), або вже зранку.
Кілька постів вище Captain детально описав досить цікаву ситуацію, можете прочитати.
За наступну добу не встигло зняти за черговий пакет.
І як все вирішилось? Повернули кошти і таки зняли в їх рахунок пакет, чи ні?
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
rvk220, я нічого не вирішував, мене усе влаштовує, окрім дірявої пам'яті 😉
Зрозумів про що йдеться, про давнішній глюк із пріоритетністю використання пакетів. Поки що ніколи з цим не стикався особисто.
 
Останнє редагування:

Бурун

Заблокирован
Реєстрація
22.03.15
Місто
Рівне
С начала отключал смс, а теперь как подключить смски?
А то вообще даже рекламные смс об акциях не приходят
 

Остап

Заблокирован
Реєстрація
15.02.09
Місто
Днепр
Телефон
Doogee X30
С начала отключал смс, а теперь как подключить смски?
А то вообще даже рекламные смс об акциях не приходят
«Отказаться от всех сообщений» – означает отказ от рассылок рекламного характера (номер 5555, различные викторины и конкурсы) партнеров lifecell. Обращаем Ваше внимание, что абоненты не исключаются из SMS рассылок, касающиеся тарифов, услуг или акций мобильного оператора lifecell.
 
Зверху