Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Запоріжжя
Телефон
Realme 9
www.lifecell.ua/uk/volte
— — —
Прес-реліз про запуск: VoLTE, 16 лютого 2022 р. | VoWiFi, 5 вересня 2022 р.

Підключити/перевірити можливість підключення можна на сайті lifecell — www.lifecell.ua/uk/volte

1686983083376.png

☝️ Робота послуги забезпечується з обмеженого переліку пристроїв абонентського обладнання (смартфони), які мають відповідне програмне забезпечення від виробника обладнання. На інших пристроях коректна робота послуги не гарантується.

✋ Обмеження в роботі VoWiFi
Технологія VoWiFi буде працювати за умови, що ви зареєструвалися в "рідній" мережі не більше, ніж 10 хвилин тому. У роумінгу не надається.


💡 У разі заміни USIM/eSIM необхідно через підтримку перепідключити послугу VoLTE та VoWiFi.
 
Причина: обмеження в роботі VoWiFi
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
24.11.08
Місто
Хмельницкий
Телефон
Samsung Galaxy S24
Kofftyk, Судячи з усього, вони вважають, що це послуги для людей, які платять гроші. Я певний час не вносив абонплату і теж постійно вимикали, зараз оплатив пакет послуг і все ок.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Kofftyk, Судячи з усього, вони вважають, що це послуги для людей, які платять гроші. Я певний час не вносив абонплату і теж постійно вимикали, зараз оплатив пакет послуг і все ок.
Певно автоматом зробили.
 
Реєстрація
30.05.22
Місто
Житомир
Kofftyk, Судячи з усього, вони вважають, що це послуги для людей, які платять гроші. Я певний час не вносив абонплату і теж постійно вимикали, зараз оплатив пакет послуг і все ок.
Теж почалася така фігня як у людини вище, але в мене тариф на місяць оплачений, і кошти на рахунку є.
 

SDA

Реєстрація
11.08.09
Місто
Чернігів
Телефон
Samsung A52 (VF+KS)
Використовую номер Lifecell як додатковий. Інколи мені на нього дзвонять. На рахунку 0,01 грн. Так от на цьому тижні почалась якась фігня - послуга VoLTE та VoWiFi сама відключається після 0:00!! Активую повторно! Добу працює і знов відключається. З чим це пов'язано?
Аналогічні "чудеса" почались на цьому тижні в схожій ситуації. Номер декілька місяців без оплати і тільки періодично на вхідні та проігнорував їхні пропозиції про знижки на наступні 6 абонплат. І раптом, на наступний день після завершення терміну пропозиції (може і співпало) почали відключати VoLTE/VoWiFi. Пару разів повторно активував і знову відключається на наступну добу. Спробував зробити кілька вихідних дзвінків і після цього вже добу тримається. Поки спостерігаю...
 
Реєстрація
18.04.18
Місто
Запорожье
Звонки через backup calling не ходят, при турках такого небыло.
Да и вообще вовифи мёртвый, а у конкурента работает, как любят писать на этом форуме
 
Останнє редагування:

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Суми
Телефон
iPhone 11, lifecell

Понад 3,8 млн абонентів користуються VoLTE від Lifecell​

Кількість активних абонентів послуги VoLTE (voice-over-LTE) від третього за величиною мобільного оператора Lifecell з групи "Датагруп-Volia-lifecell" (DVL) досягла 3,8 млн абонентів, повідомив технічний директор об'єднаної компанії "Датагруп-Volia-lifecell" (DVL) Сергій Терещук.
"Наразі маємо на мережі 3,8 млн абонентських пристроїв з підтримкою VoLTE (третина від 9,5 млн користувачів lifecell - ІФ-У)… Глобальна мета – поступово замінити голос на базі 3G на VoLTE, яка має численні переваги і для самого споживача", - розповів Терещук в ексклюзивному інтерв'ю інформаційному агентству "Інтерфакс-Україна".

За його словами, компанія переводить абонентів з технології 3G на LTE, в тому числі для голосу через LTE, вивільняючи частоти.

"За рахунок цього поступово відключаємо технологію 3G, яка в більшості країн світу йде в минуле, зменшуємо споживання електроенергії на мережі, збільшуємо ємність LTE", - вказав Терещук.

Перший проект поступової відмови від 3G Lifecell реалізували в Славутичі у вересені 2024 року. 23 квітня 2025 року відключили 3G-мережу в Коломиї.

"Попередньо, наступними будуть Черкаси. Для абонентів населених пунктів, в яких Sunset вже відбувся, ми включаємо VoLTE за замовчуванням. Це не відбувається одночасно для всіх абонентів", - розповів технічний директор DVL.

В рамках модернізації Lifecell в Києві планується додатково підключити ще 500 тис. абонентів.

"Наразі в наших планах до середини року завершити модернізацію мереж в Києві. Ми замінюємо старі базові станції, на яких використовувались фідерні кабелі, на сучасні, побудовані на безфідерній технології, додаємо LTE 2100 та LTE 900. Паралельно активуємо абонентів VoLTE. Наша ціль – 500 тисяч абонентів, для яких зробимо активацію VoLTE в Києві. Загалом вже більше 733 тис. наших абонентів користуються цією технологією", - розповів Терещук.

Серед переваг VoLTE Терещук зазначив, більш короткий час з'єднання – якщо в традиційних технологіях це 5-6 секунд, при використанні VoLTE – 2 секунди і менше. Якість голосу - з VoLTE вона набагато краща, ніж при звичайному голосовому зв’язку. DVL впровадили технологію EVS (Enhanced Voice Services), яка дозволяє використовувати весь наявний голосовий спектр. Технологія VoLTE, зокрема, передбачає можливість одночасного користування голосовими послугами й мобільним інтернетом завдяки пакетній передачі голосу, так само як і звичайних даних. Це означає, що абонент може в один і той самий момент часу говорити по телефону і мати доступ до інтернет-ресурсів, отримувати повідомлення в месенджерах тощо.

Також DVL розвиває технологію VoWiFi, яка дозволяє абонентам виконувати традиційні голосові дзвінки навіть в умовах повної відсутності покриття мобільної мережі. Наприклад у бомбосховищі, де немає покриття, але підключений Wi-Fi.
https://interfax.com.ua/news/telecom/1072890.html
 

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
На бизнес тарифах проблем не наблюдаю. Вывод проблема далеко не общая
 
Реєстрація
16.05.16
Місто
Солоденьке місто 🍇

Понад 3,8 млн абонентів користуються VoLTE від Lifecell​

Кількість активних абонентів послуги VoLTE (voice-over-LTE) від третього за величиною мобільного оператора Lifecell з групи "Датагруп-Volia-lifecell" (DVL) досягла 3,8 млн абонентів, повідомив технічний директор об'єднаної компанії "Датагруп-Volia-lifecell" (DVL) Сергій Терещук.
"Наразі маємо на мережі 3,8 млн абонентських пристроїв з підтримкою VoLTE (третина від 9,5 млн користувачів lifecell - ІФ-У)… Глобальна мета – поступово замінити голос на базі 3G на VoLTE, яка має численні переваги і для самого споживача", - розповів Терещук в ексклюзивному інтерв'ю інформаційному агентству "Інтерфакс-Україна".

За його словами, компанія переводить абонентів з технології 3G на LTE, в тому числі для голосу через LTE, вивільняючи частоти.

"За рахунок цього поступово відключаємо технологію 3G, яка в більшості країн світу йде в минуле, зменшуємо споживання електроенергії на мережі, збільшуємо ємність LTE", - вказав Терещук.

Перший проект поступової відмови від 3G Lifecell реалізували в Славутичі у вересені 2024 року. 23 квітня 2025 року відключили 3G-мережу в Коломиї.

"Попередньо, наступними будуть Черкаси. Для абонентів населених пунктів, в яких Sunset вже відбувся, ми включаємо VoLTE за замовчуванням. Це не відбувається одночасно для всіх абонентів", - розповів технічний директор DVL.

В рамках модернізації Lifecell в Києві планується додатково підключити ще 500 тис. абонентів.

"Наразі в наших планах до середини року завершити модернізацію мереж в Києві. Ми замінюємо старі базові станції, на яких використовувались фідерні кабелі, на сучасні, побудовані на безфідерній технології, додаємо LTE 2100 та LTE 900. Паралельно активуємо абонентів VoLTE. Наша ціль – 500 тисяч абонентів, для яких зробимо активацію VoLTE в Києві. Загалом вже більше 733 тис. наших абонентів користуються цією технологією", - розповів Терещук.

Серед переваг VoLTE Терещук зазначив, більш короткий час з'єднання – якщо в традиційних технологіях це 5-6 секунд, при використанні VoLTE – 2 секунди і менше. Якість голосу - з VoLTE вона набагато краща, ніж при звичайному голосовому зв’язку. DVL впровадили технологію EVS (Enhanced Voice Services), яка дозволяє використовувати весь наявний голосовий спектр. Технологія VoLTE, зокрема, передбачає можливість одночасного користування голосовими послугами й мобільним інтернетом завдяки пакетній передачі голосу, так само як і звичайних даних. Це означає, що абонент може в один і той самий момент часу говорити по телефону і мати доступ до інтернет-ресурсів, отримувати повідомлення в месенджерах тощо.

Також DVL розвиває технологію VoWiFi, яка дозволяє абонентам виконувати традиційні голосові дзвінки навіть в умовах повної відсутності покриття мобільної мережі. Наприклад у бомбосховищі, де немає покриття, але підключений Wi-Fi.
https://interfax.com.ua/news/telecom/1072890.html
"Загалом вже більше 733 тис. наших абонентів користуються цією технологією", - розповів Терещук." )))))
 
  • Like
Реакції: Stiv
Зверху