Маршрутки

Статус
The first post in this thread is a WikiPost, and can be edited by anyone with the appropriate permissions.
Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Ціни на маршрутне таксі

  • Вінниця - 13 грн.
  • Дніпро - 18 грн.
  • Житомир (з 01.04.2024) - (13 грн. при оплаті транспортною картою, 14 грн. при оплаті банківською картою,15 грн при оплаті готівкою.
  • Запоріжжя - 17-18 грн.
  • Івано-Франківськ - 6 грн. Пенсіонери/інваліди з 10:00 до 16:00 безкоштовно. Офіційно.
  • Київ - 15 грн. (деякі маршрути по 10 або 12 грн, наприклад 535 - 15 грн)
  • Кривий Ріг - 13-17 грн (з 1.01.23) (в залежності від довжини маршруту, на більшості - 15).
  • Луцьк - 18 грн.
  • Львів - 25 грн. (20 грн – при оплаті банківською картою чи пристроєм з NFC, 17 грн – при оплаті загальною ЛеоКарт, 8,5 грн – при оплаті студентською ЛеоКарт)
  • Маріуполь - 10 грн. (до 24.02.2022)
  • Миколаїв - 7 10 15 грн. (з 01.07.2018 5 грн.)
  • Одеса - 20 грн (маршрутки), 15 грн (електротранспорт).
  • Полтава - 10 грн. (тролейбуси і приватні маршрутки)
  • Рівне - 12 грн, електротранспорт 8 грн
  • Суми (з 01.02.2018) - 5 грн. (пенсіонери - 3 грн.)
  • Ужгород - 15 гривень (7.5 школярі з вересня по травень).
  • Харків - 20 грн.
  • Херсон - 4 грн.
  • Черкаси - 16 грн.
 
Причина: Луцьк
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
Вони також люблять ремонт/обслуговування з власної кишені фінансувати...
Це з тієї самої совкової опери, де даїшник за власні знак "40" купляв, суддя - мантію, а хірург - скальпелі! 🤭

А якщо поважно - то поцікався як поточний ремонт та обслуговування комунального транспорту на цивілізованому заході організований. Причому далеко ходити не треба - за найближчим парканом сусіди знімають цілі документальні серіали як це відбувається по ночах в Варшаві:
 
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
Оце якраз і совок, в себе все занехаяти, а сусідським хвалитися
Я радий що ти зрозумів що власне і "занехаюють все у себе" у тому числі і оті совкові водії маршруток, що підхалтурюють у власну кишеню, а потім "люблять ремонт/обслуговування з неї профінансувати " :)

Не зрозумів лише до чого було процитоване після коми, якщо цілком зрозуміло що усім в ненці треба уважно дивитися на європейський досвід та переймати його? Чи подивитися ролик, де показано що польський водій не має жодного стосунку до фінансування поточного ремонту з власної кишені міського автобусу, яким він керує, це для тебе "сусідським хвалитися"?:oops:🤭
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Також потрапляв пару разів на такий глюк, де пікалка неправильно спрацьовувала, писала якусь помилку. А потім хвилин за 7-10 знімало 4 рази, які я пробував. До речі у водія є додатковий валідатор і я йому у віконце давав телефон також.
от якраз тепер спіймав такий глюк: на вихідних маршрутками не користувався, але вони настирливо намагаються зняти з мене гроші за поїздку. В банку кажуть, що нічим допомогти не можуть

photo_2025-06-30_11-54-15.jpg
 
Реєстрація
24.02.12
Місто
Запорожье
Телефон
Redmi Note 13 4G
Запорожская власть опять отличилась. Где-то в Европе выклянчили списанные б/у автобусы, радостно бравировали что теперь де проблема с транспортом будет решена раз и навсегда и вообще они молодцы. Наступает день Х и оказывается все десять автобусов будут ходить в один микрорайон, в котором хоть я и не жил, но вроде особо транспортом не обделен - два муниципальных маршрута и две марки троллейбуса там были и до этого + горстка маршруток по районам города. Народ конечно от такого мува немного обалдел, потому что есть районы с реальной проблемой с транспортом, но это полбеды. В запорожтрансе еще давно говорили что автобусы у них то есть, у них ума водителей не хватает, а тут новый маршрут и десять машин на линии, рулить кто будет? Правильно, они поснимали водителей с существующих маршрутов и увеличили интервал движения. Тут народ охренел во второй раз, посыпалась масса ненависти по тем же ТГ-каналам, потому что уехать стало еще сложнее. Но как обычно, народ побухтел и перестал, кто перешел на маршрутки (как я, потому что шести до семи вечера теперь стало два автобуса вместо трёх, один в шесть, другой в семь, лол, ждать час на остановке не готов), кто видимо ждет еще дольше. Но оказалось что списанных автобусов не десять, а больше, и будут новые маршруты (по улицам где никогда транспорт не ходил и нет ни заездных карманов, ни остановок), так что с таким подходом уехать с окраин станет еще сложнее. Автобусы кстати не про наш менталитет, форточек и люков нет, только система кондиционирования, а опыт МАЗов с кондиционером который в +40 мягко говоря не справляется, а если и справляется то смрад от пенсионеров и просто немытых потных людей гоняемая внутри замкнутого пространства - достаточно неприятное явление.
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
  • Like
Реакції: yanv

yanv

Заступник міністра Мін. Свинорильства
Реєстрація
22.12.24
Місто
Uzhhorod
Телефон
Samsung A14
В Ужгороді їздять Електрони в яких кондиціонери з усім чудово справляються. Головне не змушувати водіїв "економити паливо"
Та не у всіх Електронах є кондиціонер. Бувало інколи у 22, що не було кондиціонера.
Post automatically merged:

Ще подивимось як будуть працювати Б/У автобуси які нам німці подарували
 
Реєстрація
24.02.12
Місто
Запорожье
Телефон
Redmi Note 13 4G
Ужгороді їздять Електрони в яких кондиціонери з усім чудово справляються.
Я дивився пару відео на ютубові де водій знімає свою роботу на міському "електроні". Так дивлячись на них - Запоріжжя та Ужгород це різні світи. Він там вмавляє людей брати талончики, та жодного разу не бачив щоб салон був забитий. Наші ж навпаки, готові вбивати "заїців", та у часи пік на моєму маршруті десь на третині руху вже не відчиняються двері через повну завантаженість автобусу. І саме в таких умовах кондиціонер МАЗа це найгірше що можна придумати.
 
  • Like
Реакції: yanv
Реєстрація
18.04.18
Місто
Запорожье
Don_Andrey, не понял вообще жалоб, автобусы дали даром, ездят на заселенный район куда ездит не так много всего вечером, и по сути весь путь по проспекту. Автобусы 1.5х от старых по размеру и пускать их на мелкие маршруты зачем? С кондеем беда канешно пускай хоть думают как окна открывать
 
Реєстрація
24.02.12
Місто
Запорожье
Телефон
Redmi Note 13 4G
Shinime, космос не самый обделенный транспортом район. Тот же шевчик или бабурка имеют куда худшую ситуацию. Например можно было сделать маршрут никопольский поворот - космос (через метал)? Можно и спрос бы был огромный. Но не сделали. Про размеры автобуса и что он на мостах не поместится это лирика, запорожсталевские нормально помещаются.
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa <--> Berlin
Так, пять копеек. Чтобы понимали, дарят не "на тобі небоже, до мені негоже". По восточной Германии в не очень богатых городах "бегает" транспорт иногда ещё времён ГДР, причем даже не 80-х годов (я не про автобусы, но про трамваи, Икарусы вряд ли где остались, хотя в Польше видел в этом году). Так что то, что наши "керманичі" выклянчивают - это действительно гуманитарная помощь. То есть нам дарят не новое, но вполне пригодное к использованию имущество, которое при разумном обращении сам даритель мог использовать не один десяток лет. Но, например, в Одессе маршруточная мафия делает все, чтобы "гуманитарные" автобусы на маршруты не вышли. А если вышли - то как можно быстрее бы встали "на прикол". Причем вариантов объяснить такое - неисчислимое множество. "Неправильно подарили, не можем растаможить, не имеем права использовать, нет водителей, водители не обучены, пассажиры не обучены, топливо не такое, запчасти не такие, ремонтировать некому, ремонтировать не умеем, хранить негде, храним неправильно, эксплуатируем не в тех условиях и т.д. и т.п."
 
Реєстрація
24.02.12
Місто
Запорожье
Телефон
Redmi Note 13 4G
нифига шевчик не обделен
Бабурка?)
Post automatically merged:

Kritik, ты прав. Но можно например полученные машины использовать для укрепления существующих маршрутов, вывести МАЗы на как минимум на полную мойку, многим нужен ремонт АКПП, салона и прочего. Но вместо этого создаётся не особо то и нужный маршрут куда бросаются "новые" машины, из-за чего жители других районов только пострадали.
 
Останнє редагування:

omni

необмежено придатний
Реєстрація
22.04.11
Місто
Запоріжжя
Телефон
moto g84 5g
Где-то в Европе выклянчили списанные б/у автобусы,
немного не так. эти автобусы были переданы громадам Запорожской области как гуманитарная помощь, но руководство военной администрации эти автобусы у громад забрало.
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Запоріжжя
Телефон
Realme 9
....Автобусы кстати не про наш менталитет, форточек и люков нет, только система кондиционирования, а опыт МАЗов с кондиционером который в +40 мягко говоря не справляется, а если и справляется то смрад от пенсионеров и просто немытых потных людей гоняемая внутри замкнутого пространства - достаточно неприятное явление.
або як в тих мазах - кондер дубасить і всіивікна відкритті
 
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
В Ужгороді їздять Електрони в яких кондиціонери з усім чудово справляютьс
З мого досвіду пересування Електронами у Львові в спеку лише менш ніж у половині з них кондиціонери увімкнені.
Також є хмара нових б/в-ешних маршруток голандського виробництва з глухими вікнами і кондюками, але в них, зазвичай, шось зверху дує, але не холодить
 

Fanatik

Пчеломан
Реєстрація
23.10.09
Місто
Ужгород
Телефон
Redmi Note 10 Pro
В Ужгороді їздять Електрони в яких кондиціонери з усім чудово справляються. Головне не змушувати водіїв "економити паливо"
Та не у всіх Електронах є кондиціонер. Бувало інколи у 22, що не було кондиціонера.
Post automatically merged:

Ще подивимось як будуть працювати Б/У автобуси які нам німці подарували
Згоден, далеко не у всіх є кондиціонери.
Наприклад, 22 та 11б часто без нього. Але Ужгород, то не Дубаї (хоч і пальм не меньше :p ), так що це не часто важливо.

Що в Ужгороді з мінусів по транспорту:

1.Це неадекватний підхід до формування розкладу міськрадою на вечір. Наприклад, зробили цього року новий маршрут 11б, єдиний маршрут на найбільший по населенню мікрорайон міста Боздош (11а маршрутки ніби-то все, або ж я їх дуже давно не бачив). Зробили, що за розкладом, останній йде о 19-35+- . Потім сказали, що літній період, людей в місті мало і зробили 19-01 тимчасово. Завтра 1 вересня, зробили новий графік, останній тепер....
о 18-55!!!
Ну як можна зменшувати час відправлення останнього автобусу на маршруті?
22 (найближчий аналог) взагалі не ходить по вихідним, а в будні також останній о 19-04 і також це змінили, минулого року було пізніше.
Бажаючих на останній рейс завжди було достатньо, я свідок.
Чому не можна прибрати пару рейсів вдень (вони часто повністю пусті ходять) і додати пару рейсів увечорі після 7 та 8 вечора?

2. Концептуально, порівнюючи зі Львовом, Чернівцями та іншими містами, де увечорі, майже до самої комендантської години ходить активно транспорт, хоч у будні, хоч у вихідні, в Ужгороді, де немає комендантської години взагалі, у вихідні після 7-8 вечора немає нічого в місті, а в будні трохи пізніше. Але окремих маршрутів немає вже до 7 вечора.
Трамваїв у нас немає, як і тролейбусів. Більшість їздить на комфортних автобусах Електрон (де є навіть вай-фай, який чомусь не працює). Є маршрутки, але скажімо так, деякі маршрути напівміфічні, тобто він ніби є, але фактично його за життя пару разів можна побачити (наприклад, 14).

3. Водії не завжди дотримуються розкладу, особливо на останній рейс. Наприклад, той самий 22, який о 19-04 повинен стартувати, може поїхати о 19-00. А люди ж розраховують на нього. Потім можна помітити, як люди бігли-бігли та недобігли.
Мабуть водіям дуже додому хочеться...
 

yanv

Заступник міністра Мін. Свинорильства
Реєстрація
22.12.24
Місто
Uzhhorod
Телефон
Samsung A14
Згоден, далеко не у всіх є кондиціонери.
Наприклад, 22 та 11б часто без нього. Але Ужгород, то не Дубаї (хоч і пальм не меньше :p ), так що це не часто важливо.

Що в Ужгороді з мінусів по транспорту:

1.Це неадекватний підхід до формування розкладу міськрадою на вечір. Наприклад, зробили цього року новий маршрут 11б, єдиний маршрут на найбільший по населенню мікрорайон міста Боздош (11а маршрутки ніби-то все, або ж я їх дуже давно не бачив). Зробили, що за розкладом, останній йде о 19-35+- . Потім сказали, що літній період, людей в місті мало і зробили 19-01 тимчасово. Завтра 1 вересня, зробили новий графік, останній тепер....
о 18-55!!!
Ну як можна зменшувати час відправлення останнього автобусу на маршруті?
22 (найближчий аналог) взагалі не ходить по вихідним, а в будні також останній о 19-04 і також це змінили, минулого року було пізніше.
Бажаючих на останній рейс завжди було достатньо, я свідок.
Чому не можна прибрати пару рейсів вдень (вони часто повністю пусті ходять) і додати пару рейсів увечорі після 7 та 8 вечора?

2. Концептуально, порівнюючи зі Львовом, Чернівцями та іншими містами, де увечорі, майже до самої комендантської години ходить активно транспорт, хоч у будні, хоч у вихідні, в Ужгороді, де немає комендантської години взагалі, у вихідні після 7-8 вечора немає нічого в місті, а в будні трохи пізніше. Але окремих маршрутів немає вже до 7 вечора.
Трамваїв у нас немає, як і тролейбусів. Більшість їздить на комфортних автобусах Електрон (де є навіть вай-фай, який чомусь не працює). Є маршрутки, але скажімо так, деякі маршрути напівміфічні, тобто він ніби є, але фактично його за життя пару разів можна побачити (наприклад, 14).

3. Водії не завжди дотримуються розкладу, особливо на останній рейс. Наприклад, той самий 22, який о 19-04 повинен стартувати, може поїхати о 19-00. А люди ж розраховують на нього. Потім можна помітити, як люди бігли-бігли та недобігли.
Мабуть водіям дуже додому хочеться...
Що ви хочете якщо мер плював на Ужгород? Міст пл. Театральна - пл. Петефі потребує ремонту, а дороги які жахливі.

Ще дуже веселить те як водії на 26 витворяють те, що хочуть. На валідаторі вийдять з програми і кажуть ніби не працює валідатор і так завжди в них.

Не знаю до чого тут трамваї чи тролейбуси. Ужгород - маленьке й затишне місто на кордоні зі Словаччиною. Автобусів цілком вистачає. Електрон хоч і хороші автобуси але є два мінуси:
1. Як ви і казали, що не працює інтернет хоча в 2025 де в кожній квартитрі є високошвидкісний gpon, а кожен має телефон з 4G інтернет не викликає якісь незручності.
2. Водії які економлять. Останній раз як подорожував на 22, я отримав ціле задоволення. Водій вимикав кондиціонер одразу як зупинявся на зупинці, а їхати звісно ж не довго тому смішно виглядає як водій вмикає і вимикає кондиціонер кожні кілька хв.
 
Статус
The first post in this thread is a WikiPost, and can be edited by anyone with the appropriate permissions.
Зверху