Система «Мій Київстар»

AVR

Реєстрація
24.01.08
Місто
Одесса
Телефон
iPhone

Мій Київстар​


1 Поповнюйте рахунок без комісії
У застосунку це зручно та швидко — жодної комісії, коли поповнюєте свій номер за допомогою Google Pay чи Apple Pay.

2 Керуйте Суперсилами
Підключайте та змінюйте Суперсили — послуги на вибір, які доступні без доплат у більшості тарифів. Вибирайте свою в застосунку!

3 Змінюйте тариф
Стежте за вигідними пропозиціями та вибирайте собі тариф. Ми завжди порадимо той, що підійде вам якнайкраще.

4 Заощаджуйте з промокодами
Отримуйте персональні знижки від наших партнерів — Uklon, WOG, ДІЛА, Rozetka, Yakaboo, Нова Пошта, Glovo та багатьох інших.

5 Допомагайте близьким
Додавайте номери близьких у профіль — підключайте та змінюйте їхні тарифи, керуйте послугами, поповнюйте рахунки чи перевіряйте залишки.

6 Контролюйте витрати
Переглядайте, на що пішли гроші з рахунку для кожного номера у профілі. Жодних очікувань на лінії у контакт-центрі — усі витрати перед вами.

1670680880591.png 1670680913701.png 1670680940075.png
1670680971876.png 1670680996422.png 1670681018324.png

Детальніше про систему...

Служба підтримки: [email protected]
 
Причина: вебверсія — R. I. P.
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
31.07.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia X2-02
Написав їм, без надії....
Відповіли.

My Kyivstar app — Зворотний зв'язок
Добрий день!
Дякуємо Вам за увагу до застосунку «Мій Київстар» і за терпіння, виявлене до термінів надання відповіді.

Максимальний термін зберігання автовходу у додатку – 90 днів, починаючи з версії застосунку 3.149.0. Після переходу на технологію єдиного входу: з'явилась можливість простішого доступу до сервісів, збільшився термін зберігання сесії автовходу до 90 днів та можливість використання єдиного захищеного паролю.

Відповідно після змін потрібно обрати подальший спосіб входу, одразу додамо, що обраний спосіб буде діяти при авторизації на всіх наших ресурсах, зокрема сайт Київстар (приклад у вкладенні до листа). Умови при яких сесія Автовходу не зберігається - це:

► У смартфонах на деяких прошивках з агресивною поведінкою сервісу очищення пам'яті телефону. Рекомендація до усунення - перезавантажити смартфон, потім повторити спробу запустити заново застосунок
► Коли Ви видаляєте програму з мобільного пристрою або видаляєте дані програми у налаштуваннях пристрою, а також, коли на сторінці «Профіль» натиснули на кнопку «Вийти». Рекомендація натискати кнопку «Вийти» краще тоді, коли Ви плануєте авторизуватись у застосунку під іншим номером, у тому випадку, коли Ви цього не плануєте просто згорніть застосунок або закрийте його через «Закрити всі програми».

При коректній роботі сесії автовходу, застосунок не буде Вам надсилати SMS для авторизації чи запитувати персональний пароль, а попросить ввести код доступу (4 цифри), які Ви створили самостійно для безпеки даних, або провести авторизацію за відбитком пальця. Якщо у Вас виникнуть додаткові питання по роботі програми, побажання щодо покращення або складнощі у її роботі, будь ласка, повідомте нам деталі у відповідь на цей лист (зі скріншотами).

Завжди готові Вам допомогти!
З найкращими побажаннями,
Центр підтримки Київстар
 
Реєстрація
09.08.16
Місто
Коростень
Телефон
Google Pixel 7
Реєстрація
28.09.22
Місто
Київ
А почему не работает виджет опять, тю.
Киевстар поддержка пишет
Мені допомогло очистити дані і заново увійти в додаток. Без цього пару днів висіла помилка на віджеті.
Дякую, працює
 
Зверху